Gå til innhold

Xperia X10 Mini Pro


Gjest Atanih2

Anbefalte innlegg

Gjest Atanih2

Lader du over natten? Hørt at det hjelper og gjør det selv av praktiske årsaker, og min virker fint i 4-5 dager med moderat telefonbruk.

Jeg lader alltid over natten, med mindre batteriet går på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atanih2

Er det noen som vet hvordan man zoomer når man skal ta bildet?

Leste i en anmeldelse at det ikke går.

Går kun an å zoome når man skal se på bildet, ved å holde inn et langt trykk, og så bevege den fingeren du bruker opp/ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en anmeldelse at det ikke går.

Går kun an å zoome når man skal se på bildet, ved å holde inn et langt trykk, og så bevege den fingeren du bruker opp/ned.

Takk for svar! Har også lest noe lignende, egentlig helt ubrukelig igrunn..

Forresten noen andre som har problemer med at telefonen legger på av seg selv når man snakker i den? Sikkert fordi man kommer borti på "legg på" knappen.. Irriterende hvertfall. Skjer til og med om man har på tastelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager får man slettet anrop? :P Har sittet å fiklet litt med dette en stund nå, men ender alltid med å ringe opp personen jeg forsøker å slette anropet fra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Hvordan i alle dager får man slettet anrop? :P Har sittet å fiklet litt med dette en stund nå, men ender alltid med å ringe opp personen jeg forsøker å slette anropet fra! :P

Du går inn på tasten nederst i venstre hjørne. Trykker på den og anropslisten kommer opp. Så trykker du på den blanke "unlock"-tasten på venstre side (den som har har 4 små firkanter som ikon) og en "clear list" vil komme opp. Og så er det bare å slette.

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lader annen hver natt jeg...og noen ganger hver natt.. syns det batteriet er helt håpløst, går unna som bare det.. syns ikke jeg bruker mobilen så særlig mye heller.... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Jeg lader annen hver natt jeg...og noen ganger hver natt.. syns det batteriet er helt håpløst, går unna som bare det.. syns ikke jeg bruker mobilen så særlig mye heller.... men men

På det området lever min mobil sitt eget liv. Noen ganger tar det 4 (gisp!) dager før jeg må lade den, andre ganger har den måttet få mat etter én dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom det opp beskjed om at telefonen skulle søke om programvareoppdatering, dette gjorde jeg og det kom opp beskjed om at det var en ny programvare tilgjengelig. Men at jeg måtte gå inn på internett for å fikse det. Men inne på sony ericsson sine sider står det at det ikke finnes noen programvareoppdatering :klø:

Flere som har fått denne meldingen på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært trofast mot SE i mange år, og på alle andre telefoner har det gått an å sjekke hvor mange sms, mms og ringemin.totalt på telefonen. På denne finner jeg ikke ut hvr det er.. Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Violently Happy

Ugh. Fikk et lite problem i går med mobilen. Hadde ladet den over natten og tok så ut strømkabelen, og lot mobilen ligge. Så sånn ca 40 min senere så skulle jeg se på den da og da flimret skjermen og det var ikke mulig å slå av mobilen i det hele tatt. Etter en stund da, ca. 10 min, så fikk jeg slått av mobilen og restartet den og da var den helt fin igjen. Ikke noe problem. Det jeg så da skjermen flimret så var at ikonet for batteriet stå fremdeles på lading, selv om det da var 40 min siden jeg hadde tatt ut strømkabelen. Lurte på om det har noe å si hvor lenge mobilen er på, altså mellom hver gang man slår den helt av. Jeg ble litt stresset for jeg har jo hatt den noen måneder nå og det er jo liksom ikke helt en "gammel" mobil ennå. Noen som vet om hva det kunne ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Ugh. Fikk et lite problem i går med mobilen. Hadde ladet den over natten og tok så ut strømkabelen, og lot mobilen ligge. Så sånn ca 40 min senere så skulle jeg se på den da og da flimret skjermen og det var ikke mulig å slå av mobilen i det hele tatt. Etter en stund da, ca. 10 min, så fikk jeg slått av mobilen og restartet den og da var den helt fin igjen. Ikke noe problem. Det jeg så da skjermen flimret så var at ikonet for batteriet stå fremdeles på lading, selv om det da var 40 min siden jeg hadde tatt ut strømkabelen. Lurte på om det har noe å si hvor lenge mobilen er på, altså mellom hver gang man slår den helt av. Jeg ble litt stresset for jeg har jo hatt den noen måneder nå og det er jo liksom ikke helt en "gammel" mobil ennå. Noen som vet om hva det kunne ha vært?

Akkurat det samme skjedde med meg for en stund siden, jeg ble også skikkelig forvirra og stressa. Men siden da har det ikke skjedd, og har ikke tenkt noe mer over det. Tror det bare er en liten teknisk feil som har skjedd der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Vet ikke om noen har nevnt dette før men..

Hver gang jeg skal legge bildene over på pcen får jeg to eksemplarer av hvert bilde. Et mini, og et vanlig størresle..

Noen som vet horfor det skjer og hvordan jeg slipper det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oppdaterte Android systemet i går.. Tok backup og gjenopprettet kontakter o.l.etter oppdateringen. Alt var helt i orden. Men da jeg skulle finne et nummer blant mine kontakter igjen så var plutselig hele telefonlisten tom...?! Altså, det finnes ingen kontakter - selv om dette var okei for flere timer siden etter at jeg hadde gjenopprettet det. Det rare er at når jeg ringer et nummer fra "scratch", så kommer navn + bildet opp etter at jeg har slått nummeret, men det ligger altså ikke på kontaktlisten, men et sted inni telefonen. Er det noen med lignende erfaringer??!! Tips??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

jeg oppdaget akkurat det samme og fikk litt panikk, men så trykka jeg på den knappen nedest til venstre på telefonen og valgte å importerte alle kontakter fra simkortet og vips var de tilbake igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å oppdatere telefonen nå. Makan så lang tid det tar. Jeg hadde bare 30% batteri igjen, så jeg måtte vente til den kom over 50% før jeg kunne begynne på selve oppdaterigen. Holder på med gjennopretting av kontakter o.l. nå, håper ingenting forsvinner med meg. Ser nesten ut som en helt ny telefon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OBS! OBS!

Alle som har oppdatert med ny programvare! Leveringsrapporten er slått på igjen!

Dette slås av ved å gå inn på innboksen, trykke på den venstre knappen og gå inn på innstillinger. Hak av leveringsrapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde denne telefonen i en måned, og shit, så irritert jeg ble! Det var vanskelig å trykke på tastene, gikk ikke an å lagre mms, batteritiden var kjempedårlig og knappen på toppen av telefonen var vanskelig å trykke inn og det irriterte meg. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt telefonen en stund nå og er ganske fornøyd.

Men har fått et lite problem, den lever sitt eget liv i lommen min, men jeg håper det fikset nå som jeg har fått til " tegn mønster" som tastelås. Men det siste den gjorde før jeg fikk fikset dette var å bytte ut startsiden/fremsiden på mobilen ( var det klokka på førstesiden tro?, så siste melding på side 2, husker ikke side 3 og 4 ) Nå har jeg siste oppdatering fra facebook på førstesiden og brukerstøtte på side 2-4. Hvordan får jeg det tilbake til det gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt telefonen en stund nå og er ganske fornøyd.

Men har fått et lite problem, den lever sitt eget liv i lommen min, men jeg håper det fikset nå som jeg har fått til " tegn mønster" som tastelås. Men det siste den gjorde før jeg fikk fikset dette var å bytte ut startsiden/fremsiden på mobilen ( var det klokka på førstesiden tro?, så siste melding på side 2, husker ikke side 3 og 4 ) Nå har jeg siste oppdatering fra facebook på førstesiden og brukerstøtte på side 2-4. Hvordan får jeg det tilbake til det gamle?

For å flytte noe, hold inne ikonet og dra det over til den skjermen du vil ha det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...