Gå til innhold

Xperia X10 Mini Pro


Gjest Atanih2

Anbefalte innlegg

Gjest Violently Happy

Det går tre dager ca mellom hver gang jeg lader min. Men da bruker jeg den en del. Lurer på hvor lenge den holder hvis man ikke bruker mob i det hele tatt? Det står 15 dager, menneh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det an å minimere bildestørrelsen på bildene på den slik at de passer til skjermen, bortsett fra å beskjære? :sjenert:

Jeg blir så irritert over å måtte beskjære bilder som jeg egentlig ikke vil det med :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å minimere bildestørrelsen på bildene på den slik at de passer til skjermen, bortsett fra å beskjære? :sjenert:

Jeg blir så irritert over å måtte beskjære bilder som jeg egentlig ikke vil det med :sur:

Enig! Dette lurer jeg også på. Har et bilde av kjæresten i militæruniform, og jeg vil jo helst få med hele bildet istedet for å få nærbilde av bare ansiktet, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Dette lurer jeg også på. Har et bilde av kjæresten i militæruniform, og jeg vil jo helst få med hele bildet istedet for å få nærbilde av bare ansiktet, liksom.

Kan du ikke bare laste ned bildet på pc'n din da og så fikse det i gimp eller photoshop? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare laste ned bildet på pc'n din da og så fikse det i gimp eller photoshop? ;P

Bildet kommer jo fra pc'en in the first place. Stress å måtte minimere alle bildene jeg skal ha som bakgrunn til sånn kjempelite, hver gang jeg vil bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Bildet kommer jo fra pc'en in the first place. Stress å måtte minimere alle bildene jeg skal ha som bakgrunn til sånn kjempelite, hver gang jeg vil bytte :P

Kan du ikke bare minimere bildene først da og så ha dem i et album på mobilen eller noe sånt og når du vil bytte så trenger du ikke gjøre noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare minimere bildene først da og så ha dem i et album på mobilen eller noe sånt og når du vil bytte så trenger du ikke gjøre noe? :)

Joda, jeg kan jo forsåvidt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som veit om Sony Ericsson har tenkt til å gjøre noe med "man kan ikke lagre bilder man får på MMS"-problemet som jeg har hørt Xperia X10 Mini Pro har?

Det er kanskje teit å la være og kjøpe en mobil på grunn av dette, men det irriterer meg skikkelig! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Fant bare det her jeg:

Slik bruker du et bilde eller et videoklipp du har mottatt i en melding

1 Fra Hjem-startside tar du hurtig på brevikonet.

2 Ta hurtig på en meldingstråd.

3 Hvis meldingen ikke er lastet ned ennå, tar du hurtig på meldingen. Ta deretter hurtig

på Last ned melding.

4 Ta hurtig på bildet. Ta deretter hurtig på Vis bilde. Bildet vises.

5 Ta hurtig på ikonet for kontakt hvis du vil bruke bildet som kontaktbilde eller bakgrunn.

<.<

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat det samme svaret som deg i butikken at det kommer en ny oppdatering så hold ut !!!! Og håper det hjelper.

Ellers måtte telefonen sendes inn til Sony Eriksson.

Men da jeg kjøpte den sa hun at batteri kapasiteten var dårlig,men ble bedre etterhver som den ble ladet opp flere ganger x fingra for det da,siden du Anonymbruker nå føler at det funker!!!

Det gjenstår og se......

[/quote/]

Lad mobilen en hel natt de neste gangene du må lade,så blir kapasiteten mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange her som er innom Facebook på mobilen av og til?

Før var det ingen problem å sjekke notifications når jeg trykket på "varsler", da kom de opp med en gang. Men nå kommer det bare "ingen varsler", også en lang feilmelding med blå bakgrunn, som jeg ikke skjønner noe av...

Flere som har det slik? Ja, jeg vet det er en fillesak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser at dere har samme telefon som meg, derfor spør jeg her inne: Fikk ikke til å sende noe fra en annen telefon til min via bluetooth, den vil "parre" enhetene men ikke motta noe. Jeg ser at flere av dere har nevnt at det kommer en oppdatering på dette snart, håper det ordner seg :jepp:

Ett annet problem jeg har er at jeg ikke får til å laste inn mms og wap instillinger, noen som har samme problem?

Jeg har tele2 og har vært inne på deres nettsider og bedt de om å sende meg instillinger. Da jeg mottar disse kommer de opp øverst på skjermen, jeg drar ned og klikker på slik at de skal lastes ned men ingenting skjer...

Jeg har også forsøkt å gå via instillinger - grunleggende instillinger - nedlastning av innstillinger og velger Tele 2 som står oppføt. Men her skjer det heller ingenting annet enn at jeg får melding om at den ikke kunne laste ned.

(dette har jeg forsøkt både uten og med wifi kobling på) Jeg har også sørget for at telefonen kan motta datatrafikk.

Setter stor pris på hjelp :)

Prøver igjen jeg.. Noen som har anelse om problemstillingene nevnt ovenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

På fakturaen min står det at jeg har sms kvitering og må betale for det. Men jeg har ikke sms kvitering! (er ikke det sånn melding som kommer etter du har sendt som forteller at du har sendt melding?)

Finner ikke ut av hvordan jeg evt kan skru av det, som jeg i utgangspunktet ikke har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fakturaen min står det at jeg har sms kvitering og må betale for det. Men jeg har ikke sms kvitering! (er ikke det sånn melding som kommer etter du har sendt som forteller at du har sendt melding?)

Finner ikke ut av hvordan jeg evt kan skru av det, som jeg i utgangspunktet ikke har..

Innstillinger - sony ericsson - Meldinger - trykk på leveringsrapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld hvis dette er litt utenfor tema, men er det noen av dere som har hatt den

vanlige Xperia (den som er litt større, men ganske lik i design) før dere kjøpte

Mini Pro? Hva er egentlig forskjellen på disse to bortsett fra at den nyeste er mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bildet kommer jo fra pc'en in the first place. Stress å måtte minimere alle bildene jeg skal ha som bakgrunn til sånn kjempelite, hver gang jeg vil bytte :P

Hva er problemet med det da? Etter det jeg forstår vil Xperia ha bildene i størrelsen 240 x 320 pixeler? Du kan enkelt resize en haug med bilder i en sleng, med bildeprogrammer som resizer i batch, f.eks Irfanview!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tre dager ca mellom hver gang jeg lader min. Men da bruker jeg den en del. Lurer på hvor lenge den holder hvis man ikke bruker mob i det hele tatt? Det står 15 dager, menneh...

Akkurat naa for tiden bruker jeg min minimalt. Sender en melding et par ganger i uka. Har ikke ladet mobilen paa 11 dager naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat naa for tiden bruker jeg min minimalt. Sender en melding et par ganger i uka. Har ikke ladet mobilen paa 11 dager naa.

Jeg har ladet min nesten tre dager på rad, men har ikke brukt den noe særlig mer enn vanlig. Slitsomt med ustabilt batteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ladet min nesten tre dager på rad, men har ikke brukt den noe særlig mer enn vanlig. Slitsomt med ustabilt batteri!

Lader du over natten? Hørt at det hjelper og gjør det selv av praktiske årsaker, og min virker fint i 4-5 dager med moderat telefonbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...