Gå til innhold

Xperia X10 Mini Pro


Gjest Atanih2

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

jeg sitter inne på marked på tlf. min og vurderer å installere noen apps derfra, men hvordan vet jeg at de ikke innholder virus eller annet "farlig"? er det så enkelt at alt som er lagt inn der er sjekket før vi har mulighet til å laste det ned eller må en sjekke det ut selv?

og, er det noen andre som har problem med vibreringen?min vibrer nemlig ikke,enda vibreringen er satt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte ganger når jeg får MMS, blir jeg bedt om å gå på telenor sine sider for å se meldingen. Noen ganger kommer MMS'n rett opp på mobilen.

Why?? :klo:

Trodde først at det var pga at mobilen var oppdatert, og dermed mista oppsettet for MMS på noe vis, så jeg sendte MMS-konfigurasjon fra nettet til mobilen og innstalerte dette. Men det er jo fortsatt ikke alltid at meldinga vises på tlf.

Er det i min tlf problemet ligger, eller er det den som sender MMS'n som har noe rart ved seg? Noen som vet?

Jeg får heller ikke til å motta bilder... Har du funnet ut hva som er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den i et par måneder og jeg ELSKER den.

- Bra kamera og god kvalitet på bilder

- bluetooth virker

har ikke hatt noen problemer med den, unntatt strømmen har gått litt ned i det siste i form av at det skal ikke mange dagene til før den må lades igjen. Men dette har på en måte "fikset seg selv" om du vil :)

Jeg er iallefall storfornøyd med mobilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke til å motta bilder... Har du funnet ut hva som er feil?

Nei.. jeg har ikke funnet ut det.. :klo: merkelige greier. Det skjedde aldri før oppdateringen, var etter den det begynte. Men det rareste er at det skjer jo ikke hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...