Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Hmm, rart med manglende oppdatering fra Lilleprinsen. Send dem en mail og spør? Jeg har handlet derfra en gang, og var fornøyd med servicen da.

Si fra hvis du er i byen i helgen og vil møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Så rart... sist gang jeg handlet der, altså vognposen, ringte jeg damen fordi vi skulle hente den i butikken hennes og ville ikke kjøre til Bekkestua uten at ordren var ok. Det viste seg at den var på vei til henne i posten, så vi måtte vente 4dager ekstra... Så ring å spør. Kjempe hyggelig dame :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter min kjære, søte bestemor på bussen hjem og jeg er litt lei meg og snufser litt her. Dagene går så fort, savner henne allerede jeg :troest:

Jeg var på kontroll i går, alt ser veldig bra ut. De måler blodsukker og langtidsblodsukker regelmessig på grunn av overvekt, og det ser foreløpig helt perfekt ut. Blodtrykket er på 130/70, kan ikke klage på det heller, veslas hjertelyd lå på 150 slag/m.

Posen fra lilleprinsen var utsolgt og kommer ikke før i november, hun skrev i eposten at hun hadde skrevet i annonsen at den var utsolgt, men det så ikke jeg, og jeg sjekker alltid nøye, jeg opplevde henne som litt 'kvass' i eposten, noe jeg syns er rart siden hun får mye skryt av mange. Kanskje jeg som er litt ekstra hårsår for tiden, jeg er litt berg og dalbane nå ;)

Jeg kommer sterkere tilbake i morgen, i dag er jeg litt sår og lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over noen :klemmer:!

Synd med vognposen, men den kommer jo i tide, heldigvis! :)

Ta godt vare på deg selv, vennen. Det er lov å ha sånne blå dager innimellom, også i graviditeten. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, fantastiske du :klemmer:

Ja, den gjør jo det ;)

Takk for det, dagen i dag er litt blå fordi det plutselig ble tomt her og bekkenet mitt gjør så inni granskauen vondt.

:klemmer:

------------------------------------

Popp sa magen, og nå er det plutselig ingen tvil lenger :rødme: Magen i dag, 21+2 :hjerte:

212.jpg?t=1287663846

Jeg må nesten le av meg selv, jeg trodde at siden jeg er så feit så ville jeg aldri se gravid ut, bare ekstra diger, men så feil kan man ta eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe nydelig mage! Jeg har aldri tenkt over at du er feit som du sier, og jeg har jo sett bilde av deg.

Pass på deg selv og ha en så fin kveld som du klarer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe nydelig mage! Jeg har aldri tenkt over at du er feit som du sier, og jeg har jo sett bilde av deg.

Pass på deg selv og ha en så fin kveld som du klarer. :klemmer:

Tusen takk søte du :klemmer:

Har du sett bilde av meg? Bortsett fra magebildene? :)

Takk for det, mannen kom hjem fra jobb nå og så at jeg var litt trist, så det hjalp med trøst fra han :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med snill og omtenksom mann. :)

Du hadde et bilde på bloggen din i brudekjole om jeg ikke tar helt feil? Du har uansett en kjempe fin babymage! Ingen tvil om at det er en baby der i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du ser feit ut, jeg. Men jeg skjønner følelsen likevel, jeg trodde jeg aldri skulle se gravid ut, men det gjør jeg. Og magen min var ganske mye større enn din da jeg var 21 uker på vei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du ser feit ut, jeg. Men jeg skjønner følelsen likevel, jeg trodde jeg aldri skulle se gravid ut, men det gjør jeg. Og magen min var ganske mye større enn din da jeg var 21 uker på vei. ;)

Det er rart med det :)

For et nyyyydelig babyhus :rødme:

Takk :hjerte:

--------------------------------

Cultura naturell med hjemmelaget solbærsyltetøy! :sikle:

Jeg har begynt å kjenne liv i magen hver dag nå, ikke så sterkt enda, men stadigere tydeligere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er ekstra stas for mannen nå som magen min synes. Han kommer stadig bort og stryker meg over magen, og sier 'mi lille jente', vår lille jente' etc. søting :rødme:

Hmmm, den marineblå vognposen går ut, og blir erstattet med en annen blåfarge. Da lurer jeg veldig på om vi skal gå for sand istedet for. Vogna vår skal være helgrå (jeg trakk meg på rødt), egentlig ville jeg ha brun vogn, men da var det noen som dånte. Passer sand sammen med grått? Jeg er håpløs på farger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn og kikke på fargene. Synes ikke den i Sand var så fin, jeg. :sjenert: Litt sånn "gusjete" farge? Men det kommer nok litt an på gråfargen på vogna. Tror jeg heller ville valgt svart, kanskje. Eller rød? Men jeg er jo da også allergisk mot beige og veldig glad i farger. :fnise: Du har vel sett bilder av vogna vår... ;) Uansett - jeg tenker litt i forhold til om dere skulle finne på å selge den igjen en gang i fremtiden. Ser for meg at mørkere farger vil holde seg penere enn lyse.

Skjønne mannen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Bugaboo dere skal ha? Brunfargen på dem er sååååååå fin, om jeg skulle hatt sånn er jeg ikke litt i tvil engang om at jeg ville hatt brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig av mannen å kosesnakke med magen.. :rødme:

Synes det er vanskelig å si noe om fargekombinasjoner uten å se fargene sammen, men grått og beige er kanskje ikke verdens lekreste kombinasjon? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn og kikke på fargene. Synes ikke den i Sand var så fin, jeg. :sjenert: Litt sånn "gusjete" farge? Men det kommer nok litt an på gråfargen på vogna. Tror jeg heller ville valgt svart, kanskje. Eller rød? Men jeg er jo da også allergisk mot beige og veldig glad i farger. :fnise: Du har vel sett bilder av vogna vår... ;) Uansett - jeg tenker litt i forhold til om dere skulle finne på å selge den igjen en gang i fremtiden. Ser for meg at mørkere farger vil holde seg penere enn lyse.

Skjønne mannen. :hjerte:

Nei, jeg syns egentlig ikke den er noe fin jeg heller. Svart utgår, jeg er ikke noe glad i svart. Å, disse verdensproblemene :fnise:

Er det Bugaboo dere skal ha? Brunfargen på dem er sååååååå fin, om jeg skulle hatt sånn er jeg ikke litt i tvil engang om at jeg ville hatt brun.

Bugaboo ja. Jeg syns også brun buggis er kjempefint, men mannen vil ikke ha brun vogn, dusten.

Ah, ja, dere bestemte dere for Bugaboo? Den gråfargen er fin. Tror fortsatt at Sand blir litt gusjete. :ler:

Ja, det blir Bugaboo på oss. I utgangspunktet skulle vi ha grå og rød vogn, men så har jeg blitt litt i tvil, hehe. Jeg vil egentlig ha brun vogn, men mannen nekter, så grå kommer på en god andreplass :jepp:

Så koselig av mannen å kosesnakke med magen.. :rødme:

Synes det er vanskelig å si noe om fargekombinasjoner uten å se fargene sammen, men grått og beige er kanskje ikke verdens lekreste kombinasjon? :vetikke:

Nei, grått og beige funker ikke har jeg funnet ut. Satte sammen en grå og beige vogn på en bugabooside og det ble ikke så lekkert.

Jeg drømmer om brun Buggis med rosa vognpose oppi, men det hadde blitt upraktisk her hvor vi bor. :tristbla:

Jeg drømmer om brun og rosa buggis, men da dånte mannen :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...