Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du fått så himla diger mage? :fnise:

Haha, moromazzi :fnise: nei, jeg klarer ikke å resize det :kjefte: Uansett hva jeg gjør så er det like svært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for halvveis! :strix: Det går fort! Gleder meg til bilde - ligger det på Flickr? De har akkurat endret opplegget, og det tok meg noen minutter å finne ut av det...

Turnerose er veldig opptatt av avataren din. :ler: Lener seg heeeelt inntil skjermen og tar forsiiiiktig på den, før hun retter seg opp, peker og sier "heh!". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Joyce*: Nei, jeg har ikke sånn Flickr. Gode gamle fotobøtta går det i her ;)

Hehe, så søt hun er :hjerte:

------------------------------

Her er link til halvveismagen min :hjerte: Ble brått usikker på om jeg kan legge bilder i innleggene, eller om det ikke er lov? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du laster det opp på imageshack.us så kan du resize det der så det passer i innleggene :jepp:

Vet ikke om det er lov jeg :klø: Men jeg pleide iallefall å gjøre det uansett :fnise:

Fine magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre med Photobucket også, Dinedama La det inn som link nå, så kan jeg heller legge bildet i innlegget neste gang :)

Jeg har så shoppelyst!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Veldig :fnise:

Nettshopping er gøy det og, men blir liksom ikke heeeelt det samme som å komme ut av butikk på butikk med hendene fulle i handleposer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine magen! :hjerte:

Jeg er veldig stolt av den :hjerte: Skulle tro jeg kom til å mislike å gå gravid sidenjeg har mye komplekser i forhold til kropp, osv. men jeg er for en gangs skyld veldig fornøyd :)

Veldig :fnise:

Nettshopping er gøy det og, men blir liksom ikke heeeelt det samme som å komme ut av butikk på butikk med hendene fulle i handleposer ;)

Nei, jeg ser den. Samtidig så syns jeg det er godt å kunne benytte meg av nettbutikker også. Jeg er ikke alltid like begeistret for folk og butikker, hehe.

Jeg er alltid med på shopping! :ler:

Kjempe fin mage!

Shopping er moro :)

Takk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. trimester begynner i uke 28, så det er ikke lenge til! :)

Oi, da er det ikke lenge til for min del heller :strix: . Dette er så gøy. Gratulerer så mye med 20 uker :boleldeig:

Fikk ikke sett bildet ditt, men er sikker på at du er superfin. Godt å føle seg bra. Hold fast ved den følelsen..vel.. resten av livet ditt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 20 uker Tusle :)

Tiden går så fort. Det klør i grunn i mine shoppingfingre også, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne :P

Håper på å få vite kjønnet om en' uke: tror nok kanksje det hjelper på shoppingen :)

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da er det ikke lenge til for min del heller :strix: . Dette er så gøy. Gratulerer så mye med 20 uker :boleldeig:

Fikk ikke sett bildet ditt, men er sikker på at du er superfin. Godt å føle seg bra. Hold fast ved den følelsen..vel.. resten av livet ditt :jepp:

Det går fort framover nå :hoppe: Tusen takk!

Jeg skal holde godt fast på den følelsen :jepp:

Gratulerer med 20 uker Tusle :)

Tiden går så fort. Det klør i grunn i mine shoppingfingre også, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne :P

Håper på å få vite kjønnet om en' uke: tror nok kanksje det hjelper på shoppingen :)

Ha en fin dag.

Takk :)

Det hjalp egentlig litt når jeg fikk vite hva det var vi venter :) Da fikk jeg strukturert handlelistene litt :jepp:

Håper knøttet i magen din vil vise seg fram :Nikke:

------------------------------------

I dag skal jeg støvsuge og brette sammen tøy, og jeg burde rydde i klesskapet mitt. SÅ får vi se hvor mye av det som blir gjort. Har fryktelig vondt i hofter/lyske i dag...

Haha, den ene katta sitter i vinduskarmen og freser og bærer seg over ei skjære som har skjønt at katta ikke får tatt han*ertekrok* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått henvisning til fysio pga bekkenet? Hører det er mange som har nytte av trening hos fysio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fått henvisning til fysio pga bekkenet? Hører det er mange som har nytte av trening hos fysio.

Ja, jeg har det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har framkalt bildene fra engangskameraene vi hadde i bryllupet, i dag. Eg døyr!! :skratte: Der var det en rekke (u)heldige blinkskudd :hoho:

Forøvrig så hjalp det å klage litt på at jeg ikke kjente bevegelse mer, for gjett hvem sin lille jente som lager baluba i magen nå :rødme: Ikke veldig kraftig, men jeg kjenner at hun er der *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag pakker jeg mann, katter og bikkje i bilen og freser hjemover en tur :) Og bestemor blir med oss nedover igjen når helgen er omme, så det kan bli stille fra min kant en ukes tid framover nå :)

Lurer litt på den posen jeg har kjøpt fra Lilleprinsen, har fått ordrebekreftelse, men ikke sporingsnummer eller noe. Det har snart gått en uke, og det syns jeg faktisk er for tregt :vetikke:

Ha en fin torsdag, jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...