Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Mange som bruker innlegg i brettisene, vi gjorde det innimellom - brukte disse (uten fleece). De var jo utsolgt nå, da. Ellers vil jeg tro at Eco Earth-innleggene vil egne seg godt, de er jo billige også. Vi har "regular" i bamboo terry og "large" i bamboo fleece. Synes de suger omtrent like godt. Terry er "håndklestoff", fleece er glattere. Kan anbefales! Bambus suger best av alt vi har prøvd. :Nikke:

Har dessverre ikke allverdens med innlegg til overs, det meste er i bruk i barnehagebleiene, men tror kanskje jeg har noen av de fra Bleieboden liggende. Forresten, lovte jeg å sende deg noe du skulle låne? :klo: Har et vagt minne om det, men tror kanskje det har forduftet i alt som har skjedd de siste ukene... Beklager, i tilfelle!

Fingers crossed for vektøkning! :jepp:

:klemmer:

Tror jeg skal kjøpe meg noen innlegg. Hun blir fryktelig våt i de bleiene, vil ikke at hun skal bli rød og sår.

Njeei, gjorde du det da? I ammetåka mi kan jeg rett og slett ikke huske. Uansett, du har hatt mer enn nok å tenke på, vennen :klemmer:

*krysser fingrene for vektøkning*

Synes du er så flink med disse tøybleiene - blir rett imponert :) Er ikke noen tøybleie-entusiast, jeg, så her blir det vanlige. Men jeg er imponert over dere som bruker dem :jepp:

Nå er våren kommet for fullt her, så kan tenke meg det er deilig å være på trilleturer om dagene *misunnelig*

Ha en super dag videre :klemmer:

PS: er du hos ho helsesøstra fra Hedemark? Ho er helt forferdelig, synes jeg, gruer meg faktisk til å gå til henne...

Man må nok være litt ekstra motivert for TB-bruk, mye å sette seg inn i :jepp:

Det er deilig med trilleturer nå, håper du snart kan være med :)

Nei, jeg har en veldig søt helsesøster. Men, jeg skjønner hvem du mener, hun virker en smule bøs ja...

:hug:

-------------------------------------------------------

Opp 200 gram :hoppe: Nå veier hun 4040 gram! Så, nå slipper vi å amme hver andre time, nå holder det med hver tredje.

Min lille T er èn måned i dag, hvordan i alle dager skjedde det?! Tiden har gått så utrolig fort :hjerte:

Hun fester blikket nå og stirrer rett i øynene, hun har begynt å smile, prøver å 'prate', men det får hun ikke til helt, og begynt å løfte hodet sitt, flinke lille jenta mi :rodmer:

Vi måtte begynne med smokk for cirka en uke siden, hun brukte meg som smokk. Etter det har nettene blitt bedre, hun våkner ved 2 tiden og 6 tiden for mat. Hun er mer effektiv ved måltidene også :)

Og, hun elsker å kjøre bil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for fin vektøkning. Og grattis til T med en måned. :hjerte: Har veldig lyst til å se bilde av henne, så jeg håper jeg får tilgang til bloggen din. :klem:

Smokk er genialt. Ingen av ungene har villet hatt, denne gangen MÅ de, funker veldig fint. :ler:

Ha en fin helg, Tusle-vennen. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, og med vektøkning! :tommelsmil: Flinke lille T! :rodmer:

Jaja, rop ut om du vil låne noe. :ler: Har jo litt liggende, om enn ikke så mange innlegg. T har jo fortsatt ikke nådd fødselsvekten til Turnerose, så det burde finnes noe som kan passe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi for noen dager!! Jeg har vært innlagt på sykehuset jeg-gallesteinsanfall, fy søren, det er det vondeste jeg har vært med på. T og mannen har vært med meg hele tiden. Ble skrevet ut i dag, vært der siden lørdag. Blir operert uka etter påske. De har gått ned i magen med skop og spaltet en eller annen muskel, så steiner som eventuelt begynner å vandre, skal passere litt lettere. Fikk betennelse i bukspyttkjertelen og gulsott, men nå håper jeg at jeg er på bedringens vei. Øm og sår i mage og rygg, men satser på at det kommer seg.

Nå er mannen og vesla på trilletur, jeg skal straks pumpe meg, det ble 24 timer med null amming grunnet medisiner (fikk pumpet og kastet) men merker at produksjonen må ha en liten boost nå...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Ånei! Det høres intet mindre enn grusomt ut! :troest: Godt at T og mannen fikk være med deg, men det var da virkelig ikke nødvendig av kroppen din å få gallestein nå, synes jeg! Hva kommer det av, vet du/de det? Skulle inderlig ønske jeg var nærmere så jeg kunne avlastet deg litt - er det noe jeg kan gjøre her fra hovedstaden? Let me know, i tilfelle!

God bedring, kjære deg! Håper du ikke få mer vondt frem mot operasjonen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojjsann :hakeslepp:

Det er derfor det har vært så stille fra deg skjønner jeg :troest:

Håper det går bedre med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt!

Masse god bedring :klemmer:

...og en forsinket gratulasjon med 1 måned (allerede!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var ikke godt! Har hørt det er helt grusomt vondt og ubehagelig. Stakkar Tusle!

Håper det går bedre nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Tusle!! Så godt du skal få orden på det og kvitt de dumme greiene der..

Jeg hadde nyresten i svangerskapet og det var ikke særlig godt det heller :(

Masse god bedring!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :hug:

Nå skal jeg opereres den 29 april så da blir jeg kvitt den jævelen som lager ugagn for meg.

Søte, søte *Joyce* så utrolig god du er *rørt* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...