Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg følelsen av at magen er et eneste stort blåmerke, er ikke det rart? :klø:

Jeg har så veldig lyst på denne kåpa, som selvfølgelig er utsolgt og som selvfølgelig ikke finnes i størrelse flode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da du dukket opp var ikke jeg her... Nå skal jeg straks logge meg av og begi meg i vei til barnehagen. Jajaja.

Størrelse flodhest, du liksom. Men kåpa var nydelig! :jepp: Det er vel en grunn til at den er utsolgt, tenker jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som drømte om kåpa i natt? :fnise:

Vi så en skikkelig skummel film i går; Mirrors, jeg skvatt og skreik til så lillesnuppa i magen kvapp skikkelig, stakkar :kose: Og etter filmen turte jeg selvfølgelig ikke å se meg selv i speilen :ler:

I dag er været stusselig, grått, kaldt og vått, og humøret blir igrunnen litt deretter. Jeg koser meg med å lese gjennom hele bloggen til Underbara Clara, jeg er på september 09 nå ;) Har vondt i dag, så det blir ikke mye husarbeid... Mannen skal ut og løpe med hunden etterpå, i dritværet, men de har igrunn godt av det begge to, løpe av litt energi, mannen dundrer løs på Guitar Hero-trommesettet nå. Jeg blir ør i hodet :ler:

Bohemian Rhapsody :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe fin kåpe. :) Jeg fant faktisk en fin en på Vivikes, merke Tara som minte litt. Eller kanskje ikke, men den var fin og god plass til mage. :)

God lørdag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Mirrors ja, den har jeg sett.. Grøss.. men bra er den selvom jeg ble aldri så redd :fnise:

Hva slags vofse er det dere har? :sjenert:

Håper dere får en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin kåpe. :) Jeg fant faktisk en fin en på Vivikes, merke Tara som minte litt. Eller kanskje ikke, men den var fin og god plass til mage. :)

God lørdag. :klemmer:

Jeg burde hatt ei ny kåpe, men, jeg ville ha denne kåpa og ingen annen *besatt*

:klemmer:

Mirrors ja, den har jeg sett.. Grøss.. men bra er den selvom jeg ble aldri så redd :fnise:

Hva slags vofse er det dere har? :sjenert:

Håper dere får en fin kveld :)

Jeg ble skikkelig redd, den er skikkelig skummel, mannen bare lo av meg, han skvatt ikke en eneste gang han.

Vi har en Sheltie :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i dag: Rydde klesskap og rydde i sminken. Jeg har altfor mye sminke og lurer på hva jeg skal gjøre med alt :sukk: Klesskapet er et kapitel for seg, det er reine bombenedslaget inni der og jeg skal rydde vekk det som ikke passer lenger, det vil si alle buksene og 95% av genserne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i dag: Rydde klesskap og rydde i sminken. Jeg har altfor mye sminke og lurer på hva jeg skal gjøre med alt :sukk: Klesskapet er et kapitel for seg, det er reine bombenedslaget inni der og jeg skal rydde vekk det som ikke passer lenger, det vil si alle buksene og 95% av genserne :ler:

You and me both! :fnise: Lykke til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et bukseryddingsprosjekt på gang, litt utover stuegulvet... Hvorfor måtte du minne meg på det? :fnise:

Lykke til! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Godt det ikke bare er meg som må rydde litt her og der ;) Klesskapet ble ferdig i går, og min del ser veldig, veldig tom ut. Jeg er sikker på at jeg hørte ekko ekko inni der.

Sminken har jeg ikke gjort noe med, enda. Og bokhylla får gjennomgå enten i dag eller i morra.

23 uker i dag :strix: Så hurraingen din stemte, Trekkoppfuglen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...