Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

:hoppe: 22uker :hoppe:

Har tilgode å drømme om at babyen ser helt underlig ut med blått hår, eller lilla øyne osv.. men drømmer stadig om at jeg føder og får en liten pike opp på brystet mitt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at lillesnuppa ble født i natt, hun hadde lilla øyne og helt flatt fjes :hakeslepp:

:strix: 22 uker :strix:

Uff da! Ikke bare-bare med disse drømmene, altså! :ler:

22 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig drøm. :) Hurra for 22 uker, jeg er 19 i dag. :)

Jeg drømmer stadig vekk at det er en fisk i magen min, en skikkelig stor torsk. :sjenert: Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hopping, jenter :klemmer:

En skikkelig stor torsk ja, heller det enn gjedde for eksempel, eller en hai :fnise:

Frøkna i magen har begynt å bli skikkelig sterk, i dag tidlig lå jeg med hånda på magen og hun sparket rett i den. Gleder meg til mannen får kjenne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tickeren virker ikke, det ser så dumt ut...

Sliter med nattesøvnen for tiden. Jeg drømmer så mye rart, og mye om det som har vært. I natt var jeg plutselig 10-11 år tilbake når søsteren min var liten og jeg var tenåring. Skal innrømme at jeg takler dårlig at årene går og det er så rart å ha det sånn. Jeg syns det er vanskelig å se at besteforeldrene mine blir eldre (selvom de er relativt unge enda) og søsteren min begynner å bli stor, selv skal jeg bli mamma. tror at for tiden blir det litt mye. jeg rekker å tenke mye når jeg går hjemme her hele dagen. Det var dagens lille fundering fra meg :sukk: Jeg liker å gå gravid og fryder meg over vesla i magen, men noen ganger blir alt så overveldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper ikke å lytte til Fiona Apple når man er i det funderende hjørnet altså. Forresten, så har jeg veldig lyst på disse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev før jeg tenkte meg om, for i dag er en sånn dag, hvor alt er frustrerende og igrunn litt teit, men jeg blir blid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger hjelper det å telle til ti. Burde kanskje gjøre det litt oftere selv om dagen :fnise: . Merker at lynnet er annerledes nå som jeg er proppfull av hormoner, sliten og mye vondter.

Jippi, nå har tickeren din byttet bilde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en stor :klemmer: . Det er noen eller mange slike dager når man går gravid. Vi kan henge sammen på KG fremover, jeg blir gående hjemme til guttene kommer. Hva gjør du om dagene? Jeg se for meg at de kan bli lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er litt bedre i dag! :klemmer:

Skulle gjerne ha skravlet litt i dag, jeg. ;) Men her var det ingen Tusle... :lete:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter, dere er så gode å ha :klemmer:

Noen ganger hjelper det å telle til ti. Burde kanskje gjøre det litt oftere selv om dagen :fnise: . Merker at lynnet er annerledes nå som jeg er proppfull av hormoner, sliten og mye vondter.

Jippi, nå har tickeren din byttet bilde :hoppe:

Jeg teller lite til ti i hverdagen, men på internetten gjør jeg det stadig :jepp: Det merker jeg og, det er fantastisk å gå gravid, men det er jammen slitsomt og :Nikke:

Ja, i går gjorde den det :hoppe:

Vil bare gi deg en stor :klemmer: . Det er noen eller mange slike dager når man går gravid. Vi kan henge sammen på KG fremover, jeg blir gående hjemme til guttene kommer. Hva gjør du om dagene? Jeg se for meg at de kan bli lange...

Tusen takk :hug: Jeg gjør ikke så mye egentlig, jeg skal kjøpe stoff og maling, for jeg skal pusse opp spisestuebordet og stolene. Det høres kanskje drastisk ut, men jeg gjør litt og litt, kan jeg ta ting i mitt eget tempo så går det ganske bra :)

Håper det er litt bedre i dag! :klemmer:

Skulle gjerne ha skravlet litt i dag, jeg. ;) Men her var det ingen Tusle... :lete:

Litt bedre i dag :klem:

Nei, jeg sov til halv elleve :hakeslepp: og så har jeg prata med mamma i to timer på telefon, spist frokost og nå sitter jeg her da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...