Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Søte jentene :klemmer:

Jeg er litt bedre i dag, men har fått skikkelig halsvondt, hurra, er det ikke det ene så er det det andre....

Noen som vet hvor man kan kjøpe Johaull på nett? Har sjekket babyshop, magen og meg, og petter og pia, men de har så dårlig utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, der var jeg jo på plass i signaturen! :hoppe:

Jeg handlet Joha i butikk, og fant mye på både Babyshop og Barnas Hus. Er det noe spesielt du er på jakt etter? Ellers har Reflex fin ull (blant annet i en nyyyydelig lillafarge i år), og de har litt allright ull på tilbud her. Reflex har de visst i en butikk som heter Mary Nett i Markensgate 45. Barnas Hus i Kr.s. står oppgitt som forhandler for Joha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, icing :hug:

Nå er du på plass vet du, Joyce ;)

Takk for ulltips :jepp: Da kan jeg ta turen inn til byen og snuse litt. Sikkert like greit å handle i butikk, da får jeg kjent på plaggene og sett hvordan de er, etc :)

Nøkkelost :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas Hus har vel åpnet nettbutikk hvis jeg ikke tar helt feil. Reflex har, som Joyce sier, veldig fint ulltøy i brunt, lilla og en nydelig blå farge. Har vært mye tilbud på det, 99kr per del. Devold har også mye fint ulltøy. Ikke så mange farger å velge i, men god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jente :hoppe: . Da har du ihvertfall en avslappa jente. Min kneip igjen den første gangen. Så da er hun enten anspendt eller så har hun nei-muskelen i orden :ler: . Din jente derimot.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mi jente satt i hva jordmor kalte yogastilling, så kjønnet var ganske åpenbart... Ikke noe nei-jente tydeligvis.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Jeg syns nettbutikken til Barnas Hus er skikkelig dårlig. Blir nok til at jeg heller kjører og handler i butikken, bare et kvarter å kjøre heldigvis ;)

Becky og Cypress: Jenta mi satt i buddastilling i følge legen, og det er jo med knærne i hver sin retning, så ikke noe nei-jente dette gitt :fnise:

---------------------------------

Huuuulk, nettopp sett en kjempetrist episode av McLeods Daughters, snufs, den var så sørgelig.

Jeg er sylteforkjøla og blir pottetett om natta, så jeg har sovet på gjesterommet i helga. Mannen er også forkjøla og jeg våkner hver gang han hoster, nyser eller snyter seg, samtidig som han er så himla klengete, jeg orker ikke klenging, og særlig ikke når jeg er syk. Så, gjesterommet har vært redningen og jeg har sovet som en stein ;)

Vi har bestilt vognpose til vesla, det ble denne fra lilleprinsen.no og vi kjøpte den i marine. Vogna vår skal være rød og grå, og vi ble enige om at denne passet best :jepp: Har gjort research og denne kommer veldig godt ut :)

Etter at vesla flyttet seg høyere opp i hybelen så kjenner jeg ingen bevegelse lenger, og det er igrunn litt kjedelig. Jeg har morkaka liggende foran, så den fungerer som en støtpute, samt at jeg har littegrann ekstra polstring også gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I :hjerte: Nøkkelost :sikle:

Helt enig i at nettbutikken til barnas hus er dårlig.. Jeg bor ca 2 timer uten for bartebyen, og her er det ikke noe ordentlig utstyrsbutikk til barn, så det meste av utstyr blir handlet via nettet.. Her om dagen manglet jeg masse flaskesmokker, tror du jeg fikk kjøpt det på nettet i Norge da? De jeg fant var 2 stk til 75 kr, så kom 85 kr i frakt i tillegg.. Da ble Ebay redningen.. 5 flaskesmokker til 50 kr inkludert frakt.. Er det noe rart jeg bedriver handelslekasje eller :fnise:

Kjempeflott dunpose :tommelopp: Vi fikk lammeskinnspose fra min mor forrige uke, lille poppel elsker den :rødme:

Lille poppel lå å skrevde inni magen da vi var på UL så det var ingen hemmelighet hva vi fikk :ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte betale 150kr i frakt fra barnashus :hakeslepp: men det er vel for at jeg bor i nord norge :roll: Skulle bestille en pakke med gulpekluter... er ikke akkurat tunge greiene.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Artig, vi har akkurat den samme easy-grow dunposen i marine ;)

Jeg synes den var så fiiiiin, så veldig deilig og god ut. Også har den kommet godt ut i tester :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt på 150kr gjør det ikke til en attraktiv nettbutikk for meg i hvertfall. Jeg har alltid handlet direkte fra butikken siden vi har den nærme oss.

Reflex ulla kan uansett anbefales. Synes fargene var så fine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icing:

eBay er virkelig redningen, og det er faktisk penger å spare også :jepp:

Jeg gleder meg til å ha veslejenta i den posen :hjerte:

Det var vel mer eller mindre skreving her også :fnise:

dinedama:

150,- i frakt er i mine øyne ikke akseptabelt, da vil de ikke ha nettbutikkunder da? :vetikke:

~Milla~:

Ahh, moro :) Gleder meg til jeg får den, da skal jeg klemme og kjenne og sjekke den posen. Vi får vogn av mine foreldre, men mamma har all verdens av god tid; det holder at du får vogna i februar', jammen, jammen, jeg liker å ha ting på stell. Jeg som hadde så lyst til å putte den i vogna med èn gang ;)

Trekkoppfuglen:

Ikke for meg heller. Godt jeg har butikken i nærheten ;) Jeg likte lillafargen på reflexulla :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::hoppe: 20 uker :strix::hoppe:

Kjære min tid, jeg er halvveis :hakeslepp: Jeg vet at man egentlig ikke er halvveis før 20+1, men det er ikke noe gøy, mye mer moro med runde uker :hoppe: Når begynner 3. trimester? Uke 30? :klø: jeg har shoppa til lilleberta, kunne ikke dy meg, er blakk som ei kjerkerotte, men har konto hos Ellos :lur:

Sparkebukse

2-pack body

Dress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnfangelsen finner sted omkring:

8. juni 2010

Hjertet begynner å slå:

3. juli 2010

Embryoet beveger seg:

27. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:

3. august 2010

Alle indre organer er ferdig formet:

3. august 2010

Risikoen for spontanabort avtar:

17. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste:

24. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd):

31. august 2010

Fosteret svelger og tisser:

14. september 2010

Tid for ultralyd:

21. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser:

28. september 2010

Tusles ordinære UL:

6. oktober

Fosteret begynner å få et søvnmønster:

12. oktober 2010

Fosteret begynner å høre:

2. november 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå:

30. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned:

4. januar 2011

Svangerskapspermisjonen begynner:

10. februar 2011

Antatt termindato:

3. mars 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis :strix:

Ja nei man skulle ikke tro de ville ha kunder da.. :riste: Eneste måte det er akseptabelt å handle der i fra på er hvis man skal bestille masse eller at man bestiller flere sammen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinedama og Icing: :strix: Det er gøy å være halvveis :strix:

Skulle legge ut bilde av halvveismagen, men det blir så himla digert :filer:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...