Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk kjempebra :hoppe: Alt så veldig bra ut og legen var så fornøyd med undersøkelsen. Babyen satt i buddastilling, hehe. Viftet med armer og bein. Vi kunne telle antall fingre og tær. Det var så gøy :) Jeg ble satt et par dager tilbake. Så nå er terminen fastsatt til 3.mars :) Og kjønnet, det så han tydelig hva var. Han skrev det ned på en lapp (jeg spurte ikke, han bare gjorde det) og jeg åpnet konvolutten i bilen og vi får ei lita jente :babyjente: Jeg svever på en sky!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen! :klemmer: Så bra at alt gikk fint. Spesiell opplevelse med ul.

Nyt dagen på skyen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Så kooooselig tusle, gratulerer med en liten jente i magen :rødme: Må innrømme at jeg håper jeg kan følge etter deg på fredagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! :D Jeg tippa :babyjente:

Gratulerer så mye Tusle :hjerte:

I dag er det 2 uker til jeg skal på UL, er spent på hva jeg får.

Og så litt :duskedame::hoppe: for 19 uker på etterskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen. Jeg er veldig kry, og mannen er kjempestolt :hjerte: Tenk at i magen bor verdens nydeligste jentebaby :)

Trekkoppfuglen: Ja, vi har bestemt oss for navn, men vi velger å holde det hemmelig :)

----------------------------

Lykkerus i går, omgangsjuka i dag. Jeg er så dårlig, det kommer i begge retninger, totalt uten kontroll. Orker hvertfall ikke mat, og får heller ikke i meg væske. Blir litt bekymret for vesla da ja, man skal vel ikke gå lenge sånn før man kontakter lege når man er gravid? Nei, jeg må legge meg jeg nå, orker ikke sitte oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen huff da!!! Så slitsomt! Omgangssyke er virkelig helt pyton!! Heldigvis går det ofte fort over, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for vesla i magen enda. Hun tar jo det hun trenger først uansett. God bedring!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du trenger ikke bekymre deg riktig ennå for babyen i magen. God bedring, håper du blir fort frisk. :klemmer: Hvis du vil dele navn, må du bare sende en PM. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...