Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hvertfall morkaka bak på tidlig ul. Skal jammenmeg forsøke meg på å ligge på rygg og trykke litt i kveld! :jepp:

Da er det nok uansett ikke lenge til du merker noe fra knøttet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har handlet noe til lille knøttet, kanskje litt dumt før OUL, men jeg kjenner jo bevegelse og satser på at alt er bra! Kjøpte Voksi Move, kom over den på tilbud og da slo jeg til ;) Tror det blir veldig lurt å ha til en liten høst/vinterbaby! Denne har ull i underlaget, og virker veldig varm og god :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært på tidlig ul og sett at alt var bra da, så det tenker jeg er helt greit! Det blir jammenmeg dyrt nok med alt man skal kjøpe inn, så når man kan få ting på tilbud er det jo bare å slå til. :) Den så veldig varm og fin ut!

Vi bor i byen uten bil, så akkurat bilpose tror jeg ikke vi kommer til å kjøpe. Usikker på om vi skal kjøpe babysete eller ikke. Mamma og pappa har tenkt å kjøpe sete som vi kan bruke når vi er på besøk der, og svigers får sikkert lånt et sete tipper jeg. Da er det kun til hvis vi skal sitte på med noen her i byen, og det er ikke spesielt ofte... Kommer nok til å kjøpe bil etter hvert, men sannsynligvis ikke før vi uansett kan kjøpe et større sete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært på tidlig ul og sett at alt var bra da, så det tenker jeg er helt greit! Det blir jammenmeg dyrt nok med alt man skal kjøpe inn, så når man kan få ting på tilbud er det jo bare å slå til. :) Den så veldig varm og fin ut!

Vi bor i byen uten bil, så akkurat bilpose tror jeg ikke vi kommer til å kjøpe. Usikker på om vi skal kjøpe babysete eller ikke. Mamma og pappa har tenkt å kjøpe sete som vi kan bruke når vi er på besøk der, og svigers får sikkert lånt et sete tipper jeg. Da er det kun til hvis vi skal sitte på med noen her i byen, og det er ikke spesielt ofte... Kommer nok til å kjøpe bil etter hvert, men sannsynligvis ikke før vi uansett kan kjøpe et større sete.

Nei, man kan jo ikke være alt for pessimist heller! Jeg tror helst at alt er bra, håper ihvertfall det ;)

Skjønner godt dere ikke trenger bilpose når dere ikke har bil, det er alltids nok av andre ting å bruke pengene på! Vi hadde ikke det sist heller, da fikk vi sommerbaby og når høsten kom var hun så stor at det gikk helt fint med klær + teppe. Deilig å slippe å ha bil da, skulle ønske vi ikke behøvde det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på ultralyd onsdag! Håper vi får et klart svar på om det er jente eller gutt, dvs. jordmor gjettet jo jente på tidlig UL, men jeg vil veldig gjerne vite om det stemmer eller ikke. De er vel ganske like så tidlig.. Uansett, jeg tror jo det stemmer med jente :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Lykke til på onsdag :hjerte::) Jeg tipper faktisk jente jeg også :P Haha. Har bare den feelingen på deg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg regner ikke med noen vil tippe gutt, så jeg har heller ikke ordnet tippeliste! Desto større sjokk om UL skulle vise noe annet enn jente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! Kjenner jeg er veldig glad og letta, kommende storesøster er også veldig fornøyd (men ikke særlig overrasket) siden hun allerede "visste" at det var ei lillesøster i magen :fnise: Jeg hadde regnet meg fram til menstermin 2. oktober, men jordmor hadde 1. oktober, så det blir jo stort sett det samme. 1. oktober er jo en fin dato selv om hun neppe kommer akkurat da :rodmer: Gleder meg sånn til å finne frem de søte små klærne etter storesøster, også må jeg jo kjøpe litt nytt. Særlig ull og ull/silke siden vi hadde sommerbaby sist! Har begynt på et teppe i ull/silke garnet til Nøstebarn, og har en lang strikkeliste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så misunnelig på dere som er flinke til å strikke! Hjemmestrikket tøy er jo så fint, og det ser så koselig ut å sitte og strikke til babyen sin - veldig rolig redebygging liksom! :fnise: Men jeg har ikke tålmodighet til å å lære meg det nå, kjenner jeg. Jeg kan såvidt strikke en lapp med bare rett hvis noen andre legger opp maskene for meg (og det er det 15 år siden jeg prøvde sist). Jeg få sette min lit til svigermor når det gjelder strikkingen! :)

Har dere kommet langt i prosessen med å finne navn, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så misunnelig på dere som er flinke til å strikke! Hjemmestrikket tøy er jo så fint, og det ser så koselig ut å sitte og strikke til babyen sin - veldig rolig redebygging liksom! :fnise: Men jeg har ikke tålmodighet til å å lære meg det nå, kjenner jeg. Jeg kan såvidt strikke en lapp med bare rett hvis noen andre legger opp maskene for meg (og det er det 15 år siden jeg prøvde sist). Jeg få sette min lit til svigermor når det gjelder strikkingen! :)

Har dere kommet langt i prosessen med å finne navn, forresten?

Jeg lærte meg å strikke når jeg var gravid med frøkna, så jeg ville gitt strikkinga et nytt forsøk om jeg var deg. Det er utrolig hva redebyggingsinstinktene kan gjøre når de først slår til (det er jeg et godt eksempel på) :fnise: Mamma kommer ikke over at jeg har begynt å strikke, hun er veldig over seg over hvor flink jeg har blitt. Tror hun har sett meg som et lost case der.. Det er ikke vanskelig, kjøp deg "Strikk til Nøstebarn" eller "Myk Start" og begynn med noe enkelt, teppe for eksempel :tommelsmil:

Vi har to navn det står mellom, men vi kommer ikke til å bestemme oss før vi ser lillesøster. Dessuten kan det jo være at nye favoritter dukker opp iløpet av sommeren :jepp: Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ett guttenavn som lå noen hestehoder før alle andre før vi fikk vite at det sannsynligvis var jente, så hvis OUL skulle vise en guttebaby har vi hvertfall en god kandidat. Jentenavn syns vi er mye vanskeligere, men har foreløpig et som vi begge syns er ganske fint. Men kommer nok helt sikkert til å komme nye kandidater til etter hvert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er så ukonsentrert :lol: Egentlig har jeg bare lyst til å være hjemme, lage boller, strikke og sulle. Og handle mye fine klær på Nøstebarn :eeeh: Lage innkjøpsliste og strikkeliste osv. Passer dårlig siden det er ganske travelt på jobb, så jeg får vel bare "stå i det" og ikke sutre. Jeg er tross alt heldig som ikke har noen plager.. Men merker at jeg får mer og mer babyfokus, gleder meg sånn til å få en helt ny liten baby som jeg kan kose med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...