Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 uker, for en deilig milepæl! :strix:

Blir spennende med UL i morgen! Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men det blir jo så hyggelig å hilse på! Og denne gangen ser dere jo mye mer enn ved forrige ul også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så moro med 12 uker! :hoppe:

JA! Endelig :strix:

12 uker :danse:

Lykke til på UL i morgen, det kommer til å bli så kjekt å se lille :hjerte:

Ja, det blir veldig spennende! Gleder meg til å få sett litt mer nøye på h*n, det siste UL var veldig rask.

Gratulerer med 12 uker, for en deilig milepæl! :strix:

Blir spennende med UL i morgen! Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men det blir jo så hyggelig å hilse på! Og denne gangen ser dere jo mye mer enn ved forrige ul også. :)

UL er alltid spennende, uansett!! Jeg tror helst at alt er bra, og om det ikke skulle være det så vil vi heller vite det nå enn senere :jepp: Jeg gleder meg veldig, og har god magefølelse. Dessuten kan vi virkelig senke skuldrene når vi er over 12 uker og alt har vært bra på UL så langt. Det var ihverfall en kjempefin opplevelse sist gang vi hadde privat UL med frøkna :nigo: Litt rart, men jeg fikk veldig tydelig jentefølelse den gangen vi var på UL. De sjekket jo ikke kjønn og sånt, men jeg syns bare hun så som en jente - og det stemte jo :P Kanskje jeg får noe lignende i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UL var fantastisk :hjerte: Alt var helt perfekt, og hun gjettet på lillesøster! Vi er helt forelska :nigo: Skriver mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle :rodmer: Vi er selvsagt veldig fornøyd med at vi valgte å dra på tidlig UL, for det var virkelig koselig og betryggende for alle sammen! Jeg har morkaken på baksiden denne gangen, og har faktisk lurt på om jeg har kjent litt små dult fra knøttet allerede. Jeg har tenkt det var luft eller noe, siden det var så tidlig, men det er stort sett på samme plass så da spørs det om det ikke er babyen likevel. Den ligger med hodet ned i bekkenet og bena skrått oppover. Alt så veldig bra ut på UL, hun sjekket alt fra hodet og nedover. Vi kunne til og med telle fingrene :hjerte: H*n sov i starten, men våknet etterhvert. Som jeg skrev i går gjettet hun på jente, siden man visstnok ofte ser en liten "tutt" så tidlig. Med hjerteslag på 150 stemmer det ganske bra med jente, og det hadde vært veldig, veldig gøy. Vi hadde blitt like glade for gutt selvsagt! Men nå er det veldig usikkert så tidlig, og hun understreket at det var en slags (kvalifisert) gjetting.

Kvalmen er mye bedre, matlysten på vei tilbake og jeg har fått cravings på melk! Nå gleder jeg meg til påskeferie og kos :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker og nå er kvalmen så og si borte :bolledeig: Nå er jeg bare kvalm hvis jeg er veldig sulten eller sliten, og det kan jeg jo til en viss grad regulere selv. Vi har offentliggjort nyheten nå etter UL, veldig koselig :rodmer: De fleste ble ikke så veldig overrasket, men alle ble veldig glade og syns det er kjempestas!

I går var jeg på første kontroll, skal ha alle kontroller hos JM. Det er samme som sist, og hun er veldig ok. Alt var fint, og hun målte magen + hørte på hjertelyd selv om de vanligvis ikke gjør det så tidlig. Magen var tilsvarende 14 uker, så foreløpig ligger jeg an til samme kurve som sist, da lå jeg over hele veien :lol: Men det var jo pga mye fostervann og heldigvis ikke stor baby. Gått opp ca 1,5 kg i forhold til startvekt, tenker at det får være ok siden jeg bare har trent en gang så langt i år :filer: Nå får jeg prøve å "komme i gang" litt, før det blir for tungt. Om det blir reprise på sist graviditet så får jeg vel såpass mye kynnere etterhvert at trening blir vanskelig.

Kjenner stadig noe til lille knerten, det er alltid samme sted og ut fra UL er det nok små føtter som sparker litt. Veldig koselig og betryggende :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En lang og deilig påskeferie er over :sol: Formen er veldig bra for tiden, lenge siden jeg har kjent noe kvalme og jeg er heller ikke like trøtt som før. 15 uker i dag :hoppe: Kjenner lille knøttet av og til, men ikke hver dag og ikke så sterkt heller. Merker det mest når jeg ligger på ryggen. Har fått time til OUL 29. april, da er jeg 18 uker. Blir spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kjente jeg skikkelige spark fra knøttet for første gang! Utrolig koselig :rodmer: Før har jeg kjent diverse romstering, men ikke mer enn at jeg helst må ligge på ryggen for å kjenne det skikkelig. Sparkene jeg kjente nå var mens jeg jobbet, og var så kraftig at jeg nesten hoppet i stolen :ler: Ingen tvil om hva det var, men overrasket over at de var så sterke såpass tidlig. Noen som begynner å få kraft i avsparket der inne! Sikkert en ubehagelig stilling eller noe. Den har skiftet litt posisjon merker jeg, før lå den med hodet nede i bekkenet (så det på tidlig UL), men nå var sparkene i nederste del av magen. Ligger an til mye fin blærehopping fremover, husker det var sånn med frøkna og. Sprang på do hele tiden en periode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så koselig med spark! Husker du hvor tidlig du kjente det med førstemann? Du ligger jo bare et par dager foran meg, og når du får sånne skikkelige spark allerede kjenner jeg jeg håper bittelitt på at jeg snaaaart kan begynne å kjenne bittelitt i alle fall. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så koselig med spark! Husker du hvor tidlig du kjente det med førstemann? Du ligger jo bare et par dager foran meg, og når du får sånne skikkelige spark allerede kjenner jeg jeg håper bittelitt på at jeg snaaaart kan begynne å kjenne bittelitt i alle fall. :sjenert:

Det er veldig koselig og ikke minst betryggende at man kan kjenne lille knøttet, er nok ikke lenge til du merker noe også! Med frøkna hadde jeg morkaken på fremsiden, denne gangen ligger den bak. Det skal visst ha endel å si for når man kjenner spark. Jeg merket sannsynligvis liv rundt uke 16-17 sist, men det tok en stund før det ble noe mer enn romstering. Nå kjenner jeg det godt allerede, men som sagt var det først i dag at jeg syns det kan kalles skikkelige spark! Har du prøvd å ligge på ryggen og trykke litt på magen? Jeg syns ofte jeg får "respons" da ;) Men det er jo mange som ikke kjenner noe før rundt uke 20, så det er jo ikke akkurat unormalt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvertfall morkaka bak på tidlig ul. Skal jammenmeg forsøke meg på å ligge på rygg og trykke litt i kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...