Gå til innhold

Inspiration skal bli Sunn, Slank og Sexy!


*Inspiration*

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med uttøying? Jeg pleier nesten aldri å være støl etter 30 min spinning + 30 min styrke økt. Betyr det at jeg ikke trener hardt nok? Og skal jeg tøye ut selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å bli støl etterpå. Jeg vet at stølhet ikke har noe med uttøying å gjøre, men skjønner akkurat ikke HVORFOR jeg skal uttøye. Noen som kan hjelpe meg?

Her kan du lese om uttøying : http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1317540

Leste kjapt gjennom dagboka di :)

Ser du var kjapt innom 30 day shred, holder selv på med det, og har fullført 7/30.

Jeg heier videre på at du klarer det du setter opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sjekke den linken, Wahaj! Tusen takk!

Takk for at du heier, og lykke til med 30ds! :)

Ok, jeg er litt borte nå for tiden. Veldig mye å gjøre på skolen, og føler at jeg nesten ikke har tid til meg selv. Siste året på vgs, og jeg vil gi alt!

Reiser til England i morgen, og er tilbake fredag kveld. Kommer til å bli kjempe gøy. Håper bare å ikke støte på min eks som studerer ikke langt fra hotellet der vi skal bo, for det ville vært lite hyggelig.... Men ellers gleder jeg meg. Blir kjempe koselig med ferie med en vennekrets med mine nærmeste :):hjerte:

Har målt meg idag, og fordi at det ikke har skjedd store dramatiske forskjeller orker jeg ikke å skrive inn ordentelig.

Under brystet: 71

Midten: 69

Navlehøyde: 89

Hofter: 97,5

H. lår: 58

V. lår: 57

Ikke skjedd mye siden forrige mnd, og det forbauser meg ikke. Har jo ikke trent på en mnd snart.. :eeeh:

Nå må jeg pakke ferdig og stryke klærne! Gleder meg til å reise! :hoppe:

Edit:skrivefeil

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg MASSE på ferie, og støter du på eksen så får du venninnene dine til å gi deg en ekstra klem. England :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg MASSE på ferie, og støter du på eksen så får du venninnene dine til å gi deg en ekstra klem. England :rødme:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som har hatt en omgang med spinningsykkelen? Det er MEG :fnise:

Det er treningsrom her på hotellet, så jeg og mine venninner bestemte oss for å forbrenne noen kalorier i kveld. Og flaks for meg at jeg tok med treningstøyet mitt. Skjønner ikke hvor motivasjonen kommer fra akkurat, men det er kanskje lettere når man er flere og kan pushe hverandre?

Trening i oktober:

04.10.2010: 30 min spinning

Klarte også sprenge rettetangen min.. Skulle sette i, og det var visst spenningforskell. For plutselig sa det poff og da ville ikke rettetangen virke mer. Er kanskje like greit. Liker jo ikke å rette håret mitt uansett :jepp:

Jaja, nå skal jeg ut igjen! Regner jo litt, men skal på besøk så det går nok bra :)

Syns det er så rart jeg. Når jeg er hjemme orker jeg ikke kg og trening, men nå som jeg er i England både trener jeg og er på kvinneguiden. Kanskje jeg burde flytte til England for å bli fit? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor motivasjonen kommer fra, men i dag har jeg klart enda en liten treningsøkt. Nå håper jeg motivasjonen ikke forsvinner så fort :ler:

Dagens trening:

Kondisjontrening:

- 30 min spinning, hastighet fra 17,6 km/h 21,8 km/h (vet ikke hvor mye det sier da, men jeg har min egen regel at farten ikke skal bli mindre enn 18 km/h. Bare for å pushe meg litt)

Styrketrening:

- 10x2 knebøy uten frivekter

- 15x1 sideliggende ettbensløft (15 hver side)

- 1 min planken. Neste så jeg holdt på å kollapse :flau:

- 20x1 situps

- 10x1 skrå situps (5 på hver side)

- 20x1 pushups med knærne i gulvet

Frokost: 1 brødskrive med makrell + 1 glass med vann (jaja, jeg vet at bor på et hotell nå, men jeg prøver å spise sunt for det :fnise: )

Mellommåltid: 1 porsjon med jordbærgele + 1 banan

Middag:

Mellommåltid:

Kveldsmat:

Været her i London er helt toppers ift hjemme i Norge, hvor det tydeligvis bøtter ned :fnise:

Nå skal vi ut på shopping. Tenkt å stikke innom noen asiatiske butikker her. De har alltid så fine og billige smykker/ring osv :hjerte:

Edit: Glemte å nevne at jeg for første gang har prøvd eddik i håret. Ff som det lukter!!!!!

Ville ikke forbauset meg hvis hele hotellet blir tomt med en gang vi entret lobbyen. Nei, jeg får ta meg en dusj først jeg. Hvis ikke risikerer jeg å drepe de andre som bor her :skratte:

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trening

- Kondisjontrening:

- 10 min spinning. Hadde planer om å sykle i minst 20 min til, men så kom plutselig en svær kar og skulle ha spinningsykkelen. Hadde tideligvis "reservert" sykkelen (selv om sykkelen er til åpen bruk, og det er førstemann til mølla). Og da jeg prøvde å forklare han det, ble han bare kjempe hysterisk og truet å sende politiet på meg. Såpass, tenkte jeg da :fnise:

Og jeg orket jo ikke å diskutere på engelsk, så jeg gikk av sykkelen. Finnes rare folk her i verden altså. Og senere tenkte jeg: "kommer jeg også til å bli sånn når jeg blir avhengig av trening? True med å sende politiet på folk hvis de ikke gikk av spinningsykkelen jeg absolutt MÅTTE ha? Skummelt isåfall... :fnise:

Styrketrening:

- 10x2 knebøy uten frivekter

Ikke all verdens trening i dag, men jaja.. Imorgen er jeg hjemme igjen, og kanskje får jeg gjort noe bedre da. Hvis motivasjonen fortsatt er på plass :)

Nå må jeg pakke ferdig det siste lille. Reiser herifra om 3 timer, så må få i meg litt mat først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening

Kondisjontrening:

- 30 min spinning

Styrketrening:

- 10x2 knebøy uten frivekter

- 15 sideleng ettbensløft (15 hver side)

- 1 min planken (denne her er virkelig ille!!!!)

Skulle egentelig ta noen situps også, men siden jeg gjorde disse styrkeøvelse på baderomsgulvet, var det veldig hard gulv, og jeg vil jo ikke skade ryggen min (rommet mitt var opptatt grunn overnattingsbesøk, men jeg måtte jo trene allikevel. Derfor spang jeg inn på baderommet og gjorde ferdig styrkeøvelsene der :fnise: )

:vekt: lå tilfeldigvis framme i dag, og da måtte jo jeg tilfeldigvis sjekke om det hadde skjedd noe. Og vekten viste forbausende 51 kg. Altså -2 kg siden forrige måned :jepp:

Meningen med treningen er jo ikke å gå ned i vekt, men heller få mer slank figur. Men jeg har jo selvfølgelig ikke noe imot å gå ned i vekt i samme slengen også :)

Frokost:

1 glass eplejuice

Lunsj:

- 1 glass appelsinjuice

- 1 ss med tran

- 1 jerntablett

Mellommåltid:

- 1 knekkebrød med brunost (ikke smør :ler: )

- 1 glass med vann

Middag

-

Kveldsmat:

Skal på middag om 2 timer og der kommer det til å bli veldig "heavy" mat :fnise: Derfor har jeg spart meg litt resten av dagen, slik at jeg har litt å gå på :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målt meg idag. Målene er akkurat samme som for 2 uker siden (skjønner ikke hvorfor folk nå plutselig har begynt å si at jeg har blitt tynnere enn før. For jeg har jo ikke det ifølge mine målinger :klø: )

16.10. 2010

Under brystet: 70 /(-1)

Midten: 69 /-0

Navlehøyde: 89/-0

Hofter: 97,5/-0

Hæyre lår: 58/-0

Venstre lår: 57/-0

Ikke trent en eneste gang denne uken. Men jeg tar trappene istedenfor heisen, også har jeg begynt å spise mye sunnere. Spier hver 3 time osv. Skal se og får lagt inn en treningsøkt i løpet av helgen. Er så mye å gjøre på skolen nå for tiden at jeg er helt tom for energi..

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Kondis:

- 10 min spinning

Styrke:

- 10x1 knebøy uten frivekter

- 10x1 med frivekter

- 10x2 før benet til siden (20 tilsammen pr. bein)

- 10x2 løft ryggen-øvelse

- 10x1 mageliggende ettbensløft

- 10x1 sit-ups

- 10x2 ryggliggende ettbensløft

- 20x1 siodeliggende ettbensløft

- 2 pushups uten knær (må øve mer på denne :flau: )

Nå skal jeg ut på middag med noen venner. Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

- 30 min spinning

- 10x1 knebøy uten frivekter

- 10x1 med frivekter

- 20x1 sit-ups

- 20x1 siodeliggende ettbensløft

- 1 min planken

Ellers så farer dagene avsted. Så mye å gjøre på skolen.. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.10.2010

Under brystet: 70 /-0

Midten: 67 /-2

Navlehøyde: 86,5/-2,5

Hofter: 97,5/-0

Hæyre lår: 57.5/-0,5

Venstre lår: 56,5/-0,5

Ikke mye da, men noe isåfall ;)

Frokost:

- 1 glass med eplejuice

Lunsj:

Middag:

Kveldsmat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jaah, her er det noen som har tatt seg ferie, ser jeg.. Lurer på hvem det kan være :fnise:

Jeg har blitt mye flinkere med å spise sunt, isåfall. Spiser minst 2 epler hver dag + kuttet ut på melk, smør og brød totalt. Har allerede fått en del kommentarer på at jeg har blitt tynnere, men jeg selv merker ikke noe. Mhmmm :klø:

Skal se og få lagt inn en treningsøkt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening - september:

- 60 min

Trening - oktober:

- 185 min

Trening - november:

- 1000000 min!! Neida :fnise:

Har foreløpig ikke hatt EN ENESTE treningsøkt, men har veldig en veldig hektisk måned. Blir nok slik frem til jul (selv om jeg vet at skole er en veldig dårlig grunn til å ikke trene). Må begynne å sette opp en bedre timeplan, slik at trening blir høyere prioritert... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta turen innom treningsdagboken din også da Inspiration :)

Synes du er flink jeg! Og jeg mener nå at skole absolutt er en gyldig grunn til lite trening. Noen ganger strekker ikke tiden til, eller man må rett og slett bruke tiden på å innhente seg igjen. Du får ta det igjen etter nyttår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte ta turen innom treningsdagboken din også da Inspiration :) Synes du er flink jeg! Og jeg mener nå at skole absolutt er en gyldig grunn til lite trening. Noen ganger strekker ikke tiden til, eller man må rett og slett bruke tiden på å innhente seg igjen. Du får ta det igjen etter nyttår :)

:velkommen:

Ja, får satse på at 2011 (:hakeslepp:) bringer med seg maaaaase inspirasjon til oss! :)

Tittei! Godt å se at du enda lever :ler: Men altså, jeg har også hatt en slapp måned, det er lov det :)

Tittelitei! :)

Lever sånn halvveis ja :fnise:

Litt beroliggende å se at andre heller ikke har trent. Gjør at jeg ikke får så dårlig samvitttighet (uff, nå er jeg slem :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg! Vi klarer å gjennomføre to treninger denne uka, eller hva? :)

Selvfølgelig klarer vi det :jepp: (tenker på neste uke jeg :fnise: )

Blir ikke så mye skolearbeid neste uke, så jeg går utifra at jeg klarer å utføre minst 2 treningsøkter :)

----

Foreløpig plan for uke 47:

Mandag: fri

Tirsdag: 30 min spinning + styrke

Onsdag: 30 min spinning + styrke

Torsdag: 30 min spinning + styrke

Fredag: fri

Lørdag: fri

Søndag: 30 min spinning + styrke

Sånn, nå gjenstår det å se hva jeg får gjort :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...