Gå til innhold

Inspiration skal bli Sunn, Slank og Sexy!


*Inspiration*

Anbefalte innlegg

Syns du er flink jeg! Er vanskelig å trene masse i denne sommersola, jeg har i alle fall sittet ute i dag og bare hatt det fint :fnise:

Takk! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25. 07. 2010

Frokost: 1 loffbaguett, smør, kyllingpålegg + vann

Lunsj:

Middag:

Kveldsmat:

Merker at jeg kanskje er motivert til å trene idag. Vi får se hvordan det går! Men jeg skal isåfall måle meg idag. Grugleder meg. Tror jeg har gått litt opp, men det ville jo ikke overraske meg. Jeg har jo ikke trent så mye denne mnd. Jaja, skal måle meg og legge ut her asap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.07.2010

Ser at det er over en måned siden jeg målte meg sist.. :dåne:

20. 06. 2010:

Midje (rundt den smaleste delen, rett under brystet): 70 cm / -3 cm

Midje (Navlehøyden): 88 cm / -1 cm

Høyre lår (under rumpa) : 59 cm / -2 cm

Venstre lår (under rumpa): 58 cm / - 3 cm

25.07.2010

Midje (rundt den smaleste delen, rett under brystet): 71/ +1 cm

Midje (Navlehøyden): 89/+1 cm

Høyre lår (under rumpa) : 60 cm/ +1 cm

Venstre lår (under rumpa): 59 cm /+ 1 cm

Hofter (bredeste punktet): 99 cm

Neeh, ser man det.. Har gått opp 1 cm alle steder. Men samtidig har jeg ikke gått tilbake til det jeg var begynnelsen....

Får vel tråkke enda litt hardere på sykkelen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 min trening utført.

- 30 min spinning

- 30 min styrketrening. Fulgte samme plan, som jeg pleide å gjøre før

300/700 min. 400 minutter igjen!

Vet at jeg ikke rekker 400 min i juli, men jaja...

30 days shred får bare gå også henge seg. Er virkelig ikke motivert til å slå på den videoen lenger.. :sjenert:

--

Familien er lei seg idag, siden vi mistet noen i nær slektning i flystyrtet i hjemmelandet til mine foreldre (Pakistan). Jeg har ikke hatt noen veldig spesiell kontakt med han, men er allikevel veldig trist for hele familien. Spes for pappa, siden han var fra pappa side. Måtte hans sjel hvile i fred, og samme med de 152+, som døde i flystyrtet :(

(Puuh, trengte bare å få det ut noen sted!)

Ellers, ha en fin kveld! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, så trist...

Og så lurte jeg på hva du gjør med styrkeprogrammet? Altså hva, og hvordan trener du? :) Jeg skal starte med styrke nå snart, men aner ikke hvor jeg skal starte :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, så trist...

Og så lurte jeg på hva du gjør med styrkeprogrammet? Altså hva, og hvordan trener du? :) Jeg skal starte med styrke nå snart, men aner ikke hvor jeg skal starte :skratte:

Takk! :)

Jeg følger en plan som jeg fant på nettet. Hovedfokuset mitt er jo å slanke meg rundt mage/hofte/rumpe/lår-partiet. Derfor har jeg funnet noen styrkeøvelser knyttet til disse partiene. Nå syns jeg at det begynner å bli ganske så lett, så jeg må finne litt tyngere øvelser. Har lagt ved plan i begynnerinnlegget mitt (tror jeg :fnise: ). Postet det isåfall her i begynnelsen. Unnskyld altså, men jeg er bare så lat idag. Orker ikke å bla tilbake også sjekke. :fnise:

Kanskje vi burde dra på styrkeøvelser-jakt begge to? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30.07.2010

Frokost: 1 knekkebrød + brunost (IKKE SMØR :fnise: ) + vann

Lunsj:

Mellommåltid:

Middag:

Kveldsmat:

Idag kommer min kjære tilbake fra England :rødme: Han studerer der nede, og det er 3 mnd siden jeg så han. Er så glad! Det kommer sikkert til å bli middag ute med han :hjerte:

Kan nesten ikke vente på å se han igjen! Skal hente han på Gardemoen etterpå, og må gjøre meg klar.. :sexy:

(Lurer forresten på hva han har kjøpt som bursdags :gave: til meg. Han var ikke her på bursdagen, og han pleier alltid å finne på noe romantisk. Forrige bursdag overrasket han meg med to biletter til Dubai. Var helt fantastisk opplevelse! :hjerte: )

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, tenk å få en så fin gave da!! Heldig du er :) Du får kose deg mens han er her, og heller trene enda hardere etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gina: Ja, var en fantastisk tur. (selv om både min familie og hans familie bestilte billetter de også, og ble med :fnise: )

Dagen ble ikke som jeg trodde allikevel. Er for oppgitt og utslitt, og orker ikke å skrive om det nå.. Men skriver sikkert om det imorgen, for å få alt ut!...

Ble isåfall litt trening idag.

-30 min spinning. 6 min på 1. styrke, 1 min 2, 2 min på 1, 1 min på 2 i 30 min. Første gang jeg har utført med så korte intervaller, og var VELDIG utslitt etterpå..

Skulle egentelig trene litt styrke etterpå, men var så utslitt.

Hvordan er det med uttøying? Jeg pleier nesten aldri å være støl etter 30 min spinning + 30 min styrke økt. Betyr det at jeg ikke trener hardt nok? Og skal jeg tøye ut selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å bli støl etterpå. Jeg vet at stølhet ikke har noe med uttøying å gjøre, men skjønner akkurat ikke HVORFOR jeg skal uttøye. Noen som kan hjelpe meg?

330 minutter utført. 370 min igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August er igang! Tiden går jo så fort :sjokkert:

Vel, ny måned, nye muligheter.

Tenkt å legge om på planene litt. Kommer til å legge plan hver uke, og skal prøve å følge plan til punkt og prikke. Orker ikke dette her med nedtelling, så teller heller på slutten hver måned, hvor mye jeg har trent hver måned. Målet er å trene å ikke trene MINDRE enn forrige måned. Så i august skal jeg trene MINST 330 minutter. Treningsformen blir foreløpig den samme. Skal begynne med pilates kanskje. Må bare lese meg opp litt først :fnise:

Begynner fra neste uke. Har "besøk" så treningsformen er ikke helt på plass!

Liten oppsumering:

Trening i juni: 400 minutter

Trening i juli: 330 minutter

Håper jeg klarer litt mer i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeh, gjett om jeg føler meg fresh! :jepp:

Har tatt et laaangt bad. Hadde egg+ mandelolje i håret, og har vasket vekk. Peelet hele kroppen, og hatt en lang omgang med min vakre epilator :hjerte::fnise:

Skulle gjerne ha :trene: litt også, men orker ikke. Begynner med min august-trening fra mandag igjen. Er på kikk etter en god pilates video, men finner ingen bra.

Noen som vet om en bra pilates-video som kan lastes ned gratis fra nettet?

Føler at tiden går så fort, og at skolenstart nærmer seg. Er jo spent, men sommeren har vært så deilig. Ihvertfall den tiden før den siste uken, der livet plutselig føltes som å falle i grus. Min eks, som jeg velger å kalle for Z, ankom Norge, og meningen var jo egentelig at vi skulle være sammen. Jeg hadde gledet meg i hele sommer for å se han igjen, og vi skulle jo på middag sammen den dagen og alt! Men neida. På flyplassen hadde han med seg en jente og først introduserte han henne som en venninne som også studerer der nede, og som også er fra Norge (noe hun sannsynligvis er, siden hun kunne norsk). Men så skulle hun sove over hos han (??), noe jeg ikke skjønte, siden han nettopp hadde sagt at hun BODDE i Norge, men STUDERTE i England. Og fra der oppstod det bare flere og flere problemer. Skulle kjøre han hjem, men han var jo bare så kald. Skjønte virkelig ikke hva jeg hadde gjort galt!! Og nå er det over. Jeg har senere funnet ut en del ting, som jeg ikke gidder å skrive om engang, for det er helt ufattelig. Livet føles helt nede på bånn, og det er virkelig hardt å streve for å ikke knekke sammen hele tiden. Men jeg bare orker ikke han lenger. Selv om det gjør så vondt, og det er så vidt jeg får puste når jeg skriver dette, skal jeg faen meg ikke la han få ødelegge meg. Vi hadde en fin tid sammen, greit. Men han har gått bak ryggen på meg, og det kommer jeg aldri til å tilgi han for. Og samma for vondt det gjør, skal jeg klare dette!

Derfor prøver jeg å fortsette normalt, og idag føles livet litt bedre igjen. Har hatt min barndommsvenninne på besøk, og det var så deilig å kunne gråte og snakke ut. Er ikke så lett når man bor med sine familie, og man helst ikke vil bekymre dem. Så jeg føler meg MYE bedre nå. Men fortsatt en del av motbakken igjen, før jeg er tilbake til topps igjen.

Det var litt om det! Nå puster jeg bare dypt inn, også får jeg se fremover. For dette skal jeg klare, samme hva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på tur med min barndommsvenninne. Føler for å komme meg litt bort. Vært og pakket sammen sakene mine, og er nok tilbake sent i natt. Gleder meg :hjerte:

Frokost kl.09:15:

1 glass med vann

1 fersken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreløpige planer for sommerferien:

- trene minst 700 minutter i juli:flau:

- lære å lage mat (jaja, jeg vet at jeg er ung, men jeg kan ikke koke egg engang :fnise: )

- få førerkort

- kjøpe fint stoff og sy en tradisjonell kjole til meg selv

- vaske, rydde skrivebordet

- rydde i klesskapet, kaste små, ubrukelige klær

- skrive notater til noen av fagene for neste år

- kjøpe inn nye klær

- kjøpe nye sommersko

- nyte sommerferien :)

Lilla: jobber med saken :)

Grå: Ikke utført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en stor klem :klemmer:, sånne mannfolk er ikke noe å samle på! Du gjorde det rette, selv om det gjør vondt. Håper du koser deg med venninna i dag!

Enig med Nevyn at du har fått gjort mye, tror jeg også må lage en liste over alt jeg må gjøre før studiestart :ler:

Ha en flott dag, det fortjener du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :vinke:

Jeg synes da du har fått utført en god del jeg. :tommelsmil:

Hvilke fag er det du skal ta dette skoleåret?

Hei!

Så koselig med "besøk"! :)

Det er siste året på VGS, og jeg har valgt realfag (kjemi2, biologi2 og fysikk2). Har lånt bøkene på forhånd, slik at jeg kan lese meg opp på forhånd. Skal nemlig bort en periode, så jeg vil ikke henge etter :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sender deg en stor klem :klemmer:, sånne mannfolk er ikke noe å samle på! Du gjorde det rette, selv om det gjør vondt. Håper du koser deg med venninna i dag!

Enig med Nevyn at du har fått gjort mye, tror jeg også må lage en liste over alt jeg må gjøre før studiestart :ler:

Ha en flott dag, det fortjener du! :)

Tusen takk! :)

Ha en fin dag, du også :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde time hos tannlegen idag, og heldivis hadde jeg ingen hull! :)

Hadde en så utrolig vond drøm i natt. Min Z fridde til meg på en rar måte. Kysset min venstre ringefinger. Og jeg var så usikker på om jeg skulle svare je eller nei tilbake. Våknet med vått ansikt og våt pute.. Jeg hater meg selv for at jeg fortsatt sørger over han. Jeg som skulle være så innmari sterk og ikke se tilbake. Men jeg kan bare ikke tro at det fire år lange forholdet vårt ikke betydde noe for han. Hvordan kan en plutselig endre seg så mye? Jeg snakket jo samme dag med han, og vi hadde planlagt så mye sammen. Hvorfor lovet han så mye, når han allerede visste at han kom til bryte løftene sine? Ååh, er så sur og oppgitt. Jeg vet at jeg fortsatt er veldig ung, og at dette bare er barnemat i forhold til hva som er meg i vente, men akkurat her og nå, gjør det så innmari vondt. Føles nesten som om noen har skjært ut et lite hull i hjertet, og det verker hver gang jeg tenker på han. Og samma hvor vondt det gjør, klarer jeg ikke å unngå å tenkte på han...

Men idag fikk jeg spist litt i hvertfall. Noe jeg ikke har klart de siste dagene. Mamma rett og slett tvang i meg mat. Tror det er nok med at de allerede mistet noen for forrige uke. Også skulle jeg ende opp sånn nå. Jeg får nok være litt mer forsiktig forsatt mine foreldre.. De blir så innmari lett bekymret :hjerte:

Ja, dette ble vel et ganske så langt sutreinnlegg, men jeg bare må få det ut noen sted.

06.08.2010

Frokost kl. 09:15:

- 1 vaffel

- 1 glass med vann

Lunsj kl. 12:15:

- 1 pizza-vaffel

- 1 glass med vann

Mellomåltid kl. 13:00:

- 1 liten porsjon is+ karamelltopping

Middag kl. 17:00:

- 1 porsjon med brun ris med gule bønner og paprika

- 1 glass med vann

Kveldsmat kl.

Var forresten ute med min søte niese i går. Var kjempe koselig å se igjen min søster A. Hun bor noen timer her ifra, og det er ikke så ofte at jeg ser henne. Selv hun kommenterte mine tydeligvis "dystre og tomme øyne" ... Men var veldig koselig å se henne igjen :hjerte:

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, hadde jeg vært deg ville jeg ikke ha forventet verre senere i livet, forhåpentligvis var dette første og siste gang du opplevde dette. Skjønner veldig godt du er lei deg, 4 år er lenge, men det er bare å innse at han er søppel, rett og slett. Når han lyver til deg og bryter løfter på den måten, er han ikke verd å tenke på. :nei: Ikke tenk hvis-om-at, men på det han faktisk gjorde, så går det nok snart over til kun sinne og irritasjon, i stedet for sorg.

:klemmer:

Nok om det, veldig bra at du spiser igjen! Gi litt f**n i trening og spis litt usunt en uke eller to, så er du på gang igjen skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, hadde jeg vært deg ville jeg ikke ha forventet verre senere i livet, forhåpentligvis var dette første og siste gang du opplevde dette. Skjønner veldig godt du er lei deg, 4 år er lenge, men det er bare å innse at han er søppel, rett og slett. Når han lyver til deg og bryter løfter på den måten, er han ikke verd å tenke på. :nei: Ikke tenk hvis-om-at, men på det han faktisk gjorde, så går det nok snart over til kun sinne og irritasjon, i stedet for sorg.

:klemmer:

Nok om det, veldig bra at du spiser igjen! Gi litt f**n i trening og spis litt usunt en uke eller to, så er du på gang igjen skal du se :)

Tusen takk for din oppmuntring og støtte, Gina! :):klem:

Jeg har vært litt ute i skogen idag, og sittet og tenkt litt for meg selv. Føler meg mye bedre nå. Jeg tror at jeg må få ut all min frustrasjon og sinne et sted, den dagen den kommer. Er ikke så lett, Gina. Å få all denne sorgen til å gå over til sinne. Klarer det kanske for noen minutter, men så faller jeg bare sammen i tårer igjen.. Men jeg skal klare dette. Det skal jeg uansett hva! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...