Gå til innhold

Inspiration skal bli Sunn, Slank og Sexy!


*Inspiration*

Anbefalte innlegg

Så leit å høre at du er syk! Tenk på å bli frisk du,ikke stress med det der... :kose:

Er sikker på at det går suuuperfint med oppkjøringen! Vi gruer oss som regel uten grunn :Nikke:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg tilbake igjen. Legen har sagt at det er en tarminfeksjon som skal behandles med medisiner. Og jeg kan endelig trene igjen :hoppe:

Okei, min juli måned begynner idag. For jeg bestod oppkjøring idag!!! Hadde oppkjøring kl. 07:50 og var så utrolig nervøs. Fikk et spm om hvordan bremsekraftforsterker virker også skulle jeg vise det. Dermed kjørte jeg, og jeg kjørte i ca. 45 minutter. Da vi hadde stoppet spurte han hvordan jeg syns at det gikk. "Jeg syns jo at det gikk greit. Jeg klarte jo å kvele bilen en gang da, men ellers.." Og da sa hun:" Å nei, det er ingenting. Jeg syns dette gikk kjempe bra jeg. Også ga hun meg arket og gikk ut. Og da jeg snudde arket så jeg at det var krysset av i bestod-boksen. Gjett om jeg var lettet!!!

Så nå er oppkjøring over, og derfor kan sommerferien endelig begynne :hoppe:

Mine foreløpige planer for sommerferien:

- trene minst 700 minutter i juli

- lære å lage mat (jaja, jeg vet at jeg er ung, men jeg kan ikke koke egg engang :fnise: )

- få førerkort

- kjøpe fint stoff og sy en tradisjonell kjole til meg selv

- vaske, rydde skrivebordet

- rydde i klesskapet, kaste små, ubrukelige klær

- skrive notater til noen av fagene for neste år

- kjøpe inn nye klær

- kjøpe nye sommersko (selv om sommeren snart er over :fnise: )

- nyte sommerferien :)

Ok, maten idag:

09.07.2010

Frokost: en posjon corn flakes, skummet melk + 3 ferske jordbær

Lunsj: En fersken

Middag: 3 pizzabiter (for å feire at jeg har fått lappen :fnise: )

Mellommåltid: 1 fersken

Kveldsmat: 1 pizzabit, en porsjon med "farget ris" :)

Denne måneden blir det 700 min trening, og ikke 1000 minutter. Forrige måned klarte jeg ikke 500 engang :sjenert: men da hadde jeg jo skole også. Så denne mnd skal jeg klare 700 minutter! Treningen begynner fra idag, også tar jeg også måler meg neste søndag, og ikke først kommede, siden jeg ikke har trent uansett, og jeg tåler ikke å se at jeg har gått opp igjen. Derfor måler jeg heller neste søndag :fnise:

Ha en superduper dag :):sol:

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen sm har erfaring med 30 days shed? Hvordan fungerer dette programmet? Har tenkt til å lase ned programmet og fullføre det, men er litt redd for at det skal blir litt for hardt for meg (alder, lite trening osv). Noen som kan komme med sine erfaringer? Hvordan ble resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED LAPPEN!! :hoppe: Nå må du kjøre mye i sommer for å bli ordentlig trygg! :)

Lære å lage mat er moro, og veldig lurt om du enda bor hjemme. Jeg maser på mamma hver gang jeg reiser hjem, jeg :ler: Null interesse av matlaging før jeg plutselig bodde på hybel med samboeren... Jaja :)

700 minutter bør være overkommelig, er jo 3 uker til neste måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED LAPPEN!! :hoppe: Nå må du kjøre mye i sommer for å bli ordentlig trygg! :)

Lære å lage mat er moro, og veldig lurt om du enda bor hjemme. Jeg maser på mamma hver gang jeg reiser hjem, jeg :ler: Null interesse av matlaging før jeg plutselig bodde på hybel med samboeren... Jaja :)

700 minutter bør være overkommelig, er jo 3 uker til neste måned :)

Tusen takk! :):klem:

Ja, har lenge ønsket å lære å lage mat, men har aldri hatt nå. Nå har jeg ikke lyst, men jeg må :fnise:

Og ja, nå SKAL jeg klare 700 minutter altså. Hvis ikke skal jeg dra meg selv i begge ørene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.07

Ble veldig sen frokost idag. Sto opp klokken 11:30 og var supertrøtt. Ikke så rart, jeg la meg rundt 04:00 på morgenen (var på besøk og kom sent hjem. Ikke noe jeg gjør til vanlig, altså). Lurer på om det blir noe trening idag. Er jo helt supertrøtt!!!

Frokost: 1 asiatisk brød med planter (litt komplisert å forklare)

Lunsj: 1 porsjon med vannmelon

Middag: 3 "fiskepudding-stykker", kokte grønnsaker, makroni og hvit saus

Dessert: 2 glass Mango-milkshake med is og sjokoladetopping :sikle:

Kveldsmat:

Prøvde å laste ned 30 days shred igår, men fant ikke noe sider jeg kunne laste ned fra. Noen som kan hjelpe til?

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og laster ned 30 days shred nå. Veldig spent og ivrig etter å sette i gang :hoppe:

Kanskje motivasjnen er på vei tilbake? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den lastet ned. Gud, så lang tid det tok. Har sett igjennom begynnelsen, og det så veldig bra ut. Er VELDIG klar for å sette i gang. Tror jeg skal sette i gang allerede idag jeg :jepp:

GLEDER MEG!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det styrketrening eller? Har hørt litt om det, men ikke annet enn at det er veldig tungt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det styrketrening eller? Har hørt litt om det, men ikke annet enn at det er veldig tungt :gjeiper:

Det er faktisk en blanding av styrke, utholdenhet og koordinasjon. Skulle egentelig begynne med level 1 idag, men det gikk visst ikke, siden pc'en min ikke vil spille av det formatet (og jeg vil helst ikke holde på i stuen, mens resten av familien stirrer :fnise: ). Men ja, utifra det jeg har sett på youtube er 30 days shred tungt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst ikke 30 days shred allikevel, siden pc ikke støtter formatet :sur: Driver og formaterer filen nå, så fra imorgen begynner jeg med programmet.

Men det ble heller 30 min spinning. Hoppet på sykkelen og trampet i vei :ler: Skiftet mellom 1. og 2. styrke. 5 min på første, 1 min andre, 5 min første osv i 30 min. Blir ganske hardt i lengen :jepp:

Skulle egentlig bli 30 min styrke etterpå, men det gadd jeg ikke :eeeh:

Men 30/700 minutter utført. 670 minutter igjen! :)

Nå må jeg hoppe inn i dusjen. Er helt klissvåt av svette :skratte:

Ha en fin kveld :)

Edit: skrivefeil

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, 30 minutter er bra! Kan ikke orke alt altså, du får heller ta begge deler en annen dag. Håper du får fikset formatet da, sånne overraskelser er kjipe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1st day -level 1 utført idag. Mener at det ikke varte i 20 min. Er det meningen at man skal følge damen til punkt og prikke og at Lillian følger 20 minutter? Ifølge min beregning tok dag 1 level 1 kun 15 min :klø:

Trening idag:

Level 1 - 1: 20 min

50/700 min utført. 650 minutter igjen!

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeei, enda en treningsøkt med 30 days shred utført. Level 1 -dag 2 utført :)

Funnet ut at jeg ikke fullførte hele treningsøkten igår, men fordi at det var så effektiv trening (støl i hele kroppen etter gårsdagens trening :ler: ) så tar jeg med gårsdagens trening med i betraktning.

Antall min tilsammen: 30 + 20 + 30

Dermed har jeg trent 80/700 min. 620 minutter igjen!

Tviler på at det kommer til å bli trening imorgen. Reiser inn til Oslo på besøk, og kommer sent hjem. Men etter treningen idag, kommer jeg uansett til å se ut som en stiv 50-åring med brukken rygg. Så trening blir det uansett ikke :fnise:

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det kommer til å bli trening imorgen. Reiser inn til Oslo på besøk, og kommer sent hjem. Men etter treningen idag, kommer jeg uansett til å se ut som en stiv 50-åring med brukken rygg. Så trening blir det uansett ikke :fnise:

God natt! :)

Flink du er! Du får komme og besøke meg :goodbye: Jeg skal hente de nye joggeskoene mine imorgen, så forbered deg på å bli uaktiv mot slutten av uka :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flink du er! Du får komme og besøke meg :goodbye: Jeg skal hente de nye joggeskoene mine imorgen, så forbered deg på å bli uaktiv mot slutten av uka :skratte:

Drøm søtt videre :fnise::klem:

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening idag etter en ganske så lang hvilepause :sjenert:

- 20 min spinning, 5 min,1 min,5min,1min,5min,1min,5min

- 20 min 30 days.. Klarte ikke å utføre hele, men klarte halvparten isåfall! :fnise:

Antall min tilsammen: 30 + 20 + 30 + 4o

Dermed har jeg trent 120/700 min. 580 minutter igjen!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal på besøk hos en barndommsvenninne som jeg ikke har møtt på 1 år :hjerte:

(Skulle måle meg igår, men ble ikke noe av det. Måler meg etter at jeg har dusjet :) )

Ha en fin kveld! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer her ser jeg.. Må kanske bli flinkere med å oppdatere her! :sjenert:

Ok, ikke vært så mye trening de siste dagene. Tilsammen har jeg utført 120 min trening.

Dermed har jeg trent 240/700 min. 460 minutter igjen!

Er for det meste med min barndommsvenninne, og det blir en del badminton med henne. Men fordi at vi ler og tuller halvparten av tiden, regner jeg ikke det som godkjent trening :fnise:

Ha det fint, og nyt solen (hvis det er sol der dere bor da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er flink jeg! Er vanskelig å trene masse i denne sommersola, jeg har i alle fall sittet ute i dag og bare hatt det fint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...