Gå til innhold

Inspiration skal bli Sunn, Slank og Sexy!


*Inspiration*

Anbefalte innlegg

Så flink du er! Gleder meg til å følge med på deg og håper jeg får litt inspirasjon også ;) Ser vi er ca. like gamle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! Gleder meg til å følge med på deg og håper jeg får litt inspirasjon også ;) Ser vi er ca. like gamle :jepp:

Takk! Alltid hyggelig med besøk ;)

Ble ikke måling og trening på meg idag, allikevel. Men skal trene imorgen. Det har jeg bestemt meg for. Denne kommede uken skal jeg være flink og trene, og spise sunt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte titte innom å si hei så jeg kan følge med jeg å :)

Morro når vi har så å si lik høyde og vekt.. trenger litt insperasjon her :) Trur jeg må dra fram målebåndet og måle litt jeg å for å se om det blir noen endringer ;)

lykke til med den kommende uken =)

Endret av -lij-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Inspiration!

Takk for melding i dagboka mi :) Har sprøvd å svare så godt jeg kunne.

Vi får motivere hverandre litt! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte titte innom å si hei så jeg kan følge med jeg å :) Morro når vi har så å si lik høyde og vekt.. trenger litt insperasjon her :) Trur jeg må dra fram målebåndet og måle litt jeg å for å se om det blir noen endringer ;) lykke til med den kommende uken =)

Hei hei. Så hyggelig med besøk :) Vet ikke det kommer så mye inspirasjon her ifra, men skal jo prøve å holde meg til navnet mitt :fnise:

Tusen takk, lykke til du også og ha en fin dag :)

Hei,Inspiration!Takk for melding i dagboka mi :) Har sprøvd å svare så godt jeg kunne.Vi får motivere hverandre litt! :duskedame:

Heisann!

Ja, vi får prøve også motivere hverandre.. :jepp:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten idag:

Frokost:

honning puffs med lettmelk

Mellommåltig:

En sjokoladekakebit

Lunsj:

--

Middag:

Brun ris med middag av kålrot og kjøtt (asiatisk rett)

Mellommåltid:

et eple

Kveldsmat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som jeg har opprettet en dagbok her, får jeg vel skrive litt mer om meg selv. Jeg er opprinnelig en norsk jente, født i Norge og alt. Jeg er adoptert i en asiatisk familie. Dette forklarer kanskje hvorfor jeg spiser så mye asiatisk mat :fnise:

Jeg har bodd hos denne familien siden jeg varr 6 mnd gammel, og dette er en fantastisk familie som jeg elsker med hele mitt hjerte :hjerte:.. Jeg har aldri følt meg utenfor, og de har gitt meg alt jeg har ønsket meg. Så jeg er utrolig glad i min familie. Begge mine foreldre er asiatiske og det samme med mine 3 søsken. Så jeg er den eneste som er adoptert inn til denne fantastiske familie :klem:

(Tenkte det var greit å nevne dette også, selv om det ble litt vel personlig og litt out of the topic :) )

Ok, back to topic. Jeg har ikke trent idag. Fysj av meg! :fy_fy:

Men problemet mitt er at jeg har pollenallergi, og jeg blir så INNMARI utslitt av all den nysingen, kløingen i halsen, kløingen i øynene osv. Jeg kan ikke ha vinduet oppe i 1 minutt, før nysingen setter i gang. Så derfor blir det ikke så mye treningen på meg, i disse dager (unnskyldningen er vel ikke så veldig bra, men jeg klarer rett og slett ikke på komme i gang, når nesa renner og halsen brenner :( ) Derfor er jeg også litt "redd" for at jeg ikke skal klare målet mitt med 1000 minutter.

Men jeg har gått tur de siste dagene, og fordi at jeg ble veldig støl av disse turene, betrakter jeg det som "godkjent trening" :fnise:..

Dermed har jeg foreløpig utført 210/1000 minutter. 790 minutter igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er interessant å høre litt om andre jeg :) Har ikke hørt om en slik familiesituasjon du er i, spennende! Asiatisk mat er godt!!

Jeg fikk heller ikke trent i dag, har vondt i halve halsen. Jaja, det kommer flere dager :) Turgåing er absolutt godkjent, så lenge man beveger seg mener nå jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart at du ikke orker å trene da!Synes det er en helt gyldig "unnskyldning" jeg :Nikke:

Enig med Gina- Så kul familie du har! Helt lov å skravle om andre ting i dagboka og.. Jeg hadde bryllupsdagbok her frem til vi giftet oss,og det var vel minst like mye utenomsnakk som det var om bryllup ;)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er interessant å høre litt om andre jeg :) Har ikke hørt om en slik familiesituasjon du er i, spennende! Asiatisk mat er godt!!

Jeg fikk heller ikke trent i dag, har vondt i halve halsen. Jaja, det kommer flere dager :) Turgåing er absolutt godkjent, så lenge man beveger seg mener nå jeg! :)

Ja, jeg har litt av en familie ja :):hjerte:

God bedring :)

Er ikke rart at du ikke orker å trene da! Synes det er en helt gyldig "unnskyldning" jeg :Nikke:

Enig med Gina- Så kul familie du har! Helt lov å skravle om andre ting i dagboka og.. Jeg hadde bryllupsdagbok her frem til vi giftet oss,og det var vel minst like mye utenomsnakk som det var om bryllup ;)Ha en fin kveld!

Takk! :) Ja, orker jo ikke å lage en annen dagbok til vanlig skravling, så dette blir vel en blandingssuppe, med litt av hvert. Så får dere bare tåle at det ikke alltid blir snakket om trening :fnise:

Ha en fin dag! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost:

2 knekkebrød, smør, gulost, agurk, vann

Mellommåltid:

eple

Lunsj:

vann

Mellommåltid:

vann

Middag:

Fiskeboller med bønner + asiatisk brød og vann :)

Mellommåltid:

En porsjon med is + chips :flau:

Kveldsmat:

Idag har jeg endelig klart å få utført en treningsøkt. Jeg fulgte jo selvfølgelig vanlig treningsplan med 30 min spinning og 30 min styrketrning. Jeg klarer ikke å få til den ene sit-ups-øvelsen, så den dropper jeg bare. Vil helst ikke risikere å sitte igjen med migreneanfall resten av dagen :(

Men jeg har trent, og jeg er stolt av meg selv :fnise:

Kunne ikke ha vinduet oppe p.g.a. pollenallergi, så det ble UTROLIG varmt under treningen. Men jeg klarte det! :)

Nå har jeg trent 270/ 1000 min. 730 min igjen :danse:

Ha en fin dag, alle sammen :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.06

Frokost:

2 knekkebrød med brunost, smør + vann

Mellommåltid:

--

Lunsj:

Eple

Middag:

Asiatisk brød med fiskeboller og bønnre :)

Kveldsmat:

Hmm...

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en del dager siden jeg trente nå. Men jeg skal komme tilbake i form igjen. Denne uken har jeg ikke vært flink, men som man sier "ny uke, nye muligheter" :fnise:

Pollenallergien avtar litt, så det er ikke så ille som før, og jeg føler meg mye bedre.

MEN, idag er det søndag, og det er 2 uker siden jeg målte meg sist. Så jeg skal måle meg snart. Har ikke trent så mye, så blir ikke forskrekket hvis det ikke har skjedd en forbedring. Denne uken har jeg også spist en del chips :flau:

Frokost: 1 porsjon havregrøt

Lunsj: Banan

Mellommåltid: --

Middag: 4 pizzabiter..

Kveldsmat: et glass med saft, og et med vann. Var så mett etter å ha spist så mye pizza :)

Skal måle meg nå jeg, også skrive inn resultatene her :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20. 06. 2010:

Midje (rundt den smaleste delen, rett under brystet): 70 cm / -3 cm

Midje (Navlehøyden): 88 cm / -1 cm

Høyre lår (under rumpa) : 59 cm / -2 cm

Venstre lår (under rumpa): 58 cm / - 3 cm

ÆÆÆHHH, jaaa!!! :duskedame::fnise:

Jeg har gått ned på alle områder. Er helt overlykkelig :ler:

Nå skal jeg LØPE bort til spinninsykkelen og trene enda mer. Man blir så motviert når man ser at det har skjedd en forbedring. Jeg trudde faktisk ikke at det hadde skjedd noe :)

Hah, nå kan jeg puste lettet ut.

Dagens gjøremål:

- 60 min trening

- øvelseskjøre

- ta tran

- jerntablett

- Ikke spise noe godeti, kjeks, chips :fnise:

- Kose meg (veldig viktig gjøremål) :fnise:

Ha en fin dag! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var en stor forbedring! :) Gratulerer!

Øvelseskjøre er moro, har du kommet langt på veien mot lappen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var en stor forbedring! :) Gratulerer!

Øvelseskjøre er moro, har du kommet langt på veien mot lappen? :)

Takk! :)

Ja, er ferdig med alt. Har nettop fylt 18, og har oppkjøring neste mnd. Ferdig med alt det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens gjøremål:

- 60 min trening

- øvelseskjøre

- ta tran

- jerntablett

- Ikke spise noe godeti, kjeks, chips :fnise:

- Kose meg (veldig viktig gjøremål) :fnise: Ha en fin dag! :)

Rakk ikke å trene igår, siden det skjedde så mye. Øvelseskjøringen tok så lang tid, og etter det dro jeg på besøk, og kom hjem veldig sent :)

21. 06. 2010

Frokost: Tre brødskriver med omelett, og ketchup :)

Mellommåltid: en banan

Lunsj: Hjemmelaget salat med kinakål, tomat, agurk, ananas, mais, paprika, litt hvitløkdressing og eddik :)

Mellommåltid:4 ballerinakjeks :flau:

Middag:Asiatisk brød med "brokkoli-middag" (asiatisk) og mango-achar (krydret mango med grønnsaker :fnise:)

Kveldsmat: 2 rullekake-biter, 3 kjeks + et halvt eple. Ble en blanding dette her :fnise:

Spiste også "farget ris" senere på kvelden. Asiatisk dessert, der ris er blandet med sukker og konditorifarger. Utrolig godt! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da går nok oppkjøring greit :) Har hatt lappen et par år nå jeg, er herlig! :)

Kan skjønne at det er herlig :) Venter også på den dagen jeg er ferdig med tullet rundt førerkortet. Syns det er som en byrde på skuldrene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min treningsøkt. Orket ikke styrketrening, er så sliten nå for tiden.

340/1000 min utført. 700 min igjen.

Ser at jeg kanskje har satt litt for høyt mål. Jeg vet at jeg kan klare det, men jeg er nok litt lat. Så i begynnelsen får jeg kutte ned til 700 minutter pr. mnd. Kommer til å være en del borte i juli også, så vil ikke sette veldig urealistiske mål :)

Fikk også karakterkortet idag. Er veldig fornøyd med karakterene mine, selv om jeg ned to karakterer i norsk skriftlig og muntlig. Fra 6 til 4 i skriftlig, og fra 6-5 i muntlig :sjenert:

Men men, har fortsatt et år igjen på vgs, så stresser ikke med norsk. Har prioritert avgangsfagene framfor disse andre fagene som jeg skal fortsette med. Men avgangsfagene er jeg fornøyd med :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...