Gå til innhold

Inspiration skal bli Sunn, Slank og Sexy!


*Inspiration*

Anbefalte innlegg

Tatt en liten skogtur, men det var rolig spasering, så jeg betrakter det ikke som trening.

Men hoppet på spinningsykkelen da jeg var tilbake, og fikk spinnet i 30 minutter. Skulle egentelig ha litt styrke etterpå, men jeg orker ikke i dag. Men er fornøyd. Slik som jeg føler meg nå for tiden, ville det vært et mirakel å bevege seg utendørs... Har egentelig bare lyst til å legge meg ned og :sove::sukk:

Merker også at jg begynner å bli :syk:. Ville vært veldig dumt å bli syk nå, siden skolen starter om 12 dager. Vil helst være frisk ved skolestart :(

Må også huske også måle meg på søndag. Er så typisk meg å glemme det. Tror jeg skal sette på alarm denne gangen :)

August:

1) 30 min spinning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bra, du får bare ta tiden til hjelp :) Må jo trøste litt vettu! Tror du hadde hatt godt av å sparke/slå litt løs på en sparkepute jeg :)

Hehe, jeg glemmer også alltid å måle! Og når jeg først måler er det lite endring pga sommerferien :popcorn: Så jeg tror ikke jeg skal måle før i slutten måneden igjen, jeg!

Og så tror jeg at jeg kanskje prøve meg på noe styrke etterhvert, det kan bli interessant :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, du får bare ta tiden til hjelp :) Må jo trøste litt vettu! Tror du hadde hatt godt av å sparke/slå litt løs på en sparkepute jeg :)

Hehe, jeg glemmer også alltid å måle! Og når jeg først måler er det lite endring pga sommerferien :popcorn: Så jeg tror ikke jeg skal måle før i slutten måneden igjen, jeg!

Og så tror jeg at jeg kanskje prøve meg på noe styrke etterhvert, det kan bli interessant :skratte:

Haha, kan se meg selv gå løs på en pute, og bomull og fjær fyke rundt omkring :skratte:

Tror jeg kommer til å takle resultatene jeg ser imorgen. Har ikke vært så mye usunn mat denne måneden, så jeg tror at jeg har gått litt ned :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så stolt av meg selv. I dag har jeg faktisk gått en utrolig lang skogtur, på ca. 7,3 km.. Det ble kanskje litt vel hardt, men jeg kunne bare ikke stoppe når jeg engang hadde startet, så jeg bare gikk og gikk. Det hjalp å gå litt alene, og føler meg så utrolig mye bedre nå.

Nå er jeg helt utslitt! Men mamma er så rar. Før ble hun alltid sur når jeg ikke trente, og nå når jeg trener, blir hun også sur. Hun mener at jeg tar litt for hardt i og at jeg ikke passer på meg selv. HALLO, JEG KAN TA VARE PÅ MEG SELV!!!! Åååh, jeg vet at hun er veldig bekymret for meg, men jeg føler meg seriøst bedre nå. Jeg trenger bare litt tid, og litt pusterom. Noe mamma ikke skjønner :(:hjerte:

Trening i august:

1) 30 min spinning

2) 180 min skoggåing (7,3 km :fnise: )

Puuh, livet føles mye bedre i dag. Kanskje jeg skal få lov til å kose meg med litt sjokoladekake etterpå? :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekake ftw! Sier hun som nettopp har stappet i seg nesten en hel 200 grams sjokoladeplate :fnise:

:fnise:

Så ble det 2 kakestykker på meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår reiste jeg vesover til Bergen. Ble en veldig lang kjøretur, og fikk ikke gått så mye. Men i Bergen-by ble det vel litt "løping", ca. 2 km kanskje. Regner det som trening.

Trening i august:

1) 30 min spinning

2) 180 min skoggåing

3) 30 min rask gåing

Tilsammen: 240 min. 90 min igjen for å ta igjen for juli. Kanskje jeg rekker mer enn 330 minutter denne måneden. Ble ikke trening på meg allikevel (selv om jeg satte på alarm :fnise: ), så jeg måler meg heller i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig treningsplan for denne uken (legger opp for hele uken, og målet er foreløpig å fullføre tre av mine mål)

Mandag: 30 min spinning, 30 min styrke

Tirsdag: 30 min spinning, 30 min styrke

Onsdag: Fri!

Torsdag: 30 min spinning

Fredag: 30 min spinning

Lørdag: 30 min spinning, 30 min styrke

Søndag: Fri!

Veldig ensidig trening, men jeg finner ingen bra pilates-video.

Er det noen ideer til sider jeg kan laste ned en bra pilates-video fra?

Og ideer til andre innendør-treningsformer?

All hjelp mottas med STOR takk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.07.2010

Midje (rundt den smaleste delen, rett under brystet): 71/ +1 cm

Midje (Navlehøyden): 89/+1 cm

Høyre lår (under rumpa) : 60 cm/ +1 cm

Venstre lår (under rumpa): 59 cm /+ 1 cm

Hofter (bredeste punktet): 99 cm

11.08.2010

Rett under brystet): 70/-1 cm

Midje (den smaleste delen): 70

Navlehøyden): 89/-0

Høyre lår (under rumpa) : 59/-1 cm

Venstre lår (under rumpa): 58/-1 cm

Hofter (bredeste punktet): 97,5/-1,5 cm

Har ikke skjedd en revolusjon akkurat, men jaja. Så lenge det ikke går opp, bør jeg jo ikke syte :)

Idag faster jeg, så det ble frokost kl. 03:30 på morgenen. Blir ikke middag før kl. 22:00 omtrent. Fastingen varer frem til midten av september ca, så kommer nok til å miste noen cm underveis (selv om dette er en VELDIG dårlig måte å miste cm på :sjenert: )

Blir heller ikke så mye trening på meg i denne perioden. Blir for mye med fasting, skole + trening. Blir full trening fra neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og laster ned accelerated body sculptin pilates. Mener det er 50-min versjonen jeg laster ned. Kanskje treningsformen faller i smak? :fnise:

Noen som vil dele sine erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ikke trene så mye mens du faster :) Kroppen er ikke klar for det uten næring :) Blir ikke døgnet snudd litt også, eller spiser du og legger deg igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ikke trene så mye mens du faster :) Kroppen er ikke klar for det uten næring :) Blir ikke døgnet snudd litt også, eller spiser du og legger deg igjen? :)

Snudd og snudd! Virker mer som om det er magesekken som blir snudd opp ned :fnise:

Jo, jeg legger meg etter å ha spist. Men når skolen begynner, komemr jeg nok ikke til å gjøre det. Da får jeg heller legge meg etter skolen, og gjøre lekser etter det!

Blir sikkert vanskelig, men ikke er umulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snudd og snudd! Virker mer som om det er magesekken som blir snudd opp ned :fnise:

Jo, jeg legger meg etter å ha spist. Men når skolen begynner, komemr jeg nok ikke til å gjøre det. Da får jeg heller legge meg etter skolen, og gjøre lekser etter det!

Blir sikkert vanskelig, men ikke er umulig! :)

Regner med det er noe du har gjort før, så det går helt sikkert fint :) Men jeg kjenner at det ikke er noe jeg hadde klart, så jeg er glad jeg slipper. Stakkars magesekken din :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det er noe du har gjort før, så det går helt sikkert fint :) Men jeg kjenner at det ikke er noe jeg hadde klart, så jeg er glad jeg slipper. Stakkars magesekken din :sjenert:

Er ikke så ille som mange tror. Er sulten i 3-4 timer, men etterhvert dør sulten ut :)

Ja, stakkars min magesekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har ikke hatt en fin start på dagen. Var hos legen og mens jeg tok blodprøve duppet jeg helt av. Flere pleier måtte komme, også måtte jeg sitte med hodet mellom knærne osv. PINLIG!!!

Anyway, blir ikke :trene: på med inntil videre. Skal slappe av litt jeg :)

I dag har min bestevenninne bursdag. Blir sikkert fest med kaker og :is::hjerte:

Ellers, lite som skjer... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet fortsetter som før, og det er ingen form for trening. Derfor liten aktivitet her..

Fant en side der man regner ut hvor mange jeg skal ha i seg sånn ca.

Du trenger 1389,40/5813,39 kcal/kj for å opprettholde dine livsfunksjoner.(Din BMR)

Du trenger 1667,28/6976,07 kcal/kj ved lite eller ingen aktivitet. Stillesittende arbeid.

Du trenger 1910,43/7993,41 kcal/kj ved rolig mosjon 1-3 ganger pr uke

Du trenger 2153,57/9010,75 kcal/kj ved middels mosjon 3-5 ganger pr uke

Du trenger 2396,72/10028,10 kcal/kj ved aktiv mosjon omtrent hver dag

Du trenger 2639,86/11045,44 kcal/kj ved daglig mosjon av høy intensitet. Hardt fysisk arbeid.

Nå for tiden trenger jeg altså rundt 1700 kcal for å ikke gå inn i sparebluss (ikke sant? :klø: )... Interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Her var det jo mye aktivitet må jeg si :fnise:

Har endelig dratt frem målebåndet og målt litt her og der. Ser at jeg ikke har gjort det på lenge. Fy fy og fy! :fy_fy:

11.08.2010

Rett under brystet): 70/-1 cm

Midje (den smaleste delen): 70

Navlehøyden): 89/-0

Høyre lår (under rumpa) : 59/-1 cm

Venstre lår (under rumpa): 58/-1 cm

Hofter (bredeste punktet): 97,5/-1,5 cm

04.09.2010 (så fort tiden går :sjokkert: )

Rett under brystet): 71/+1 cm

Midje (den smaleste delen): 69/-1

Navlehøyden): 88/-1

Høyre lår (under rumpa) : 58,5/-0,5 cm

Venstre lår (under rumpa): 57,5/-0,5 cm

Hofter (bredeste punktet): 98/+o,5 cm

Treningsplan for denne uken:

Mandag: fri

Tirsdag: 30 min spinning

Onsdag: fri

Torsdag: Løpe 2 km + 30 min spinning

Fredag: 30 min spinning

Lørdag: 30 min spinning

Søndag: 30 min spinning

Målet er å utføre 3 av disse oppsatte øktene. Klarer jeg detta da, mon tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36

Ble vel litt omgjøring i treningsplanen og kjørte en liten treningsøkt på mandag issteden for tirsdag. Treningsfri igår. Tviler på at det kommer til å bli no trening idag heller :sjenert:

Etter en laaaang periode var det endelig tid for :vekt:

Har jo ikke veid meg veldig ofte, men sist gang jeg veiet meg (omtrent 1 1/2 mnd side) var vekten 54,5 kg.

Og idag viste den 51,4 kg :romeo::fnise:

Kanskje ikke så innmari mye å skryte av, når man tenker på at jeg har mistet muskler og ikke fett (har kun gått inn 1 cm i denne tidsperioden). Og meningen var jo ikke mindre vekt, men mindre FETT på kroppen!!! Men jaja, man må jo begynne et sted ifra :ler:

Trening i september:

06.08: 30 min spinning

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...