Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Åhhh så nydelig blogg du hadde. Du er virkelig flink til å ta bilder. Denne skal jeg legge som favoritt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns strikkemaskin høres så utrolig kult ut, har veldig lyst til å se det "live" en gang. Skal sjekke om noen av garnbutikkene i området har det og vil vise frem! :jepp:

Takk skal du ha! Jeg syns det er veldig artig å blogge, og har mange baller i luften med scrapping, kortlaging, fotografering, strikking, hekling og forhåpentligvis vil jeg klare å lære meg å sy en dag... :ler: Men det får bli en vakker dag i fremtiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det på fotokurset?

Interessant? Hva slags kurs er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotokurset går strålende, han vi går hos (OK Foto) har en helt unik evne til å forklare ting så jeg faktisk forstår hva han snakker om. Det har vært verdt hver eneste krone! Vi har lært om brennvidde, fokus, dybde, lyssetting, osv osv. Helt topp! :jepp:

I morgen kveld reiser jeg til trøndelag.. Gleder meg, men kjenner også litt på at det skal bli en slitsom og laaang uke der oppe! I tillegg reiser mannen ut i Nordsjøen før jeg rekker å komme hjem, og blir der i to uker. Så kommer han hjem i noen dager og så reiser han ut i to nye uker.. Så vi får nesten ikke sett hverandre på fem uker. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

:vinke:

Må jo innom å hilse på Supra også, nå som jeg er tilbake på KG. Purple Haze her, i ny drakt.

Ser du har hatt en tøff tid, men håper det går bedre med deg nå. Du er i hvert fall god på hobbyer, det skal du ha! Er imponert altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud! Så utrolig kjekt å se deg! Jeg var redd du var borte for alltid, men her er du jo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Å herregud! Så utrolig kjekt å se deg! Jeg var redd du var borte for alltid, men her er du jo! :klem:

:klemmer:

Så koselig sagt :)

Var ikke borte for alltid, måtte bare ha en liten pause fra en del ting. Nå er ting falt mer på plass, og da blir det litt tid til KG igjen :)

Også savnet jeg jentene fra dagbøkene da vet du. Har tenkt mye på hvordan det står til med de jeg hadde kontakt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Mahareth, de pleier jo å gå mye raskere enn jeg ser for meg på forhånd. Og jeg er så vant til dette nå at det går greit. :jepp: Er bare nødt til å klage litt.. :ler:

Det var så vannvittig kjekt å se deg Purple Haze, vi var mange som var helt desperate da du brått ble borte. Jeg savnet deg særlig da ting stod på som verst her. :klem: Har du det bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Har Supra det bra i dag?

Si meg, hva har skjedd med denne døgnrytmen din igjen? :fnise:

Håper du har en fin tur til familien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Det var så vannvittig kjekt å se deg Purple Haze, vi var mange som var helt desperate da du brått ble borte. Jeg savnet deg særlig da ting stod på som verst her. :klem: Har du det bra??

Til tross for bytte av nick, blir jeg nok bare Purple Haze, det er bare å innfinne seg med det ;)

Usj, dårlig gjort av meg å bare forsvinne, jeg ser den. Skulle gjerne vært der for deg da du hadde det som verst... :sukk:

Men det ble bare litt mye for meg en stund, så da ble det sånn.

Jeg har det veldig bra. Livet på nytt sted med ny samboer går for det meste bra. Valgte feil jobb da jeg kom hit, har mistrivdes vannvittig i den, men skal snart begynne i en annen :) Håper og tror det vil hjelpe på.

Kjærligheten blomstrer, og det er jo det viktigste :rødme:

Ønsker deg en god tur til familien din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det sånn, av og til må man bare ta seg en pause - og særlig fra KG! :jepp::klem:

Godt å høre at du har det bra der du er nå! Fordelen med å velge feil jobb er jo at man "bare" kan bytte, håper det blir bedre da! Så lenge kjærligheten blomstrer går det jo bra til slutt! :rødme:

RR - døgnrytmen snus på flekken av en ivrig lillebror. Vi ser film og jeg er passelig trøtt i trynet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin tur til Trøndelag (du skal hjem, ikke sant?). Jeg har bare vært i Trondheim én gang, men jeg husker det var fint der. Og så var jeg litt halv-sammen med en trønder en gang, og han og jeg bare kranglet om fotball ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vært i Trondheim en gang jeg også, men var en fin by!

Håper du koser deg!

:duskedame: Heier litt på lillebror som snur døgnrytmen for Supra! :duskedame:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt å være her oppe, har fått hilst på nesten alle slektningene mine - bestemor er et fint samlingspunkt. Kjekke folk, og det har vært utrolig mye snakk om bryllupet. Det har vært en stor snakkis her oppe tydeligvis, det var en fantastisk fest - et godt minne for alle sammen. Mange gode historier.. :ler:

Ellers, mannen har vært på visning på en leilighet og skal ringe banken i morgen.. den blir nok så populær at vi ikke får kjøpt, men da får vi en sum å forholde oss til og kan legge inn lave bud og ha is i magen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med visning og mulig boligkjøp! :duskedame:

Heier på dere!

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så sikker på at det er snakk om å flytte fra byen? Mener det var snakk om at dere skulle bli i Bergen?

*litt forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...