Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

*sier ikke så mye i spilldiskusjonen, men lar seg allikevel fasinere*

:ler:

Store helgeplaner i den Supramundanske heimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sier ikke så mye i spilldiskusjonen, men lar seg allikevel fasinere*

:ler:

Samme her.. jeg har aldri kjøpt et spill i mitt liv og har null å komme med på den fronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme "maskin" som GTA. Westernkonsept med fri verden, sånn at du trenger ikke følge historien i spillet når det ikke passer deg, masse sidemissions. Man beveger seg fritt over hele verden. Samme som i The Saboteur som også har samme maskin som GTA men der sloss man mot nazister.

Å ja. :) Sjekka ut trailer og gameplay nå. Så ikke verst ut! Må nok ta og nevne det for C seinere i dag. Nå når jeg snart er ferdig med eksamner og slik er det jo på tide med et nytt spill igjen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte bittelitt for drøye 10 år siden, men det var ikke så mye... Hadde skikkelig dilla på Rollercoaster Tycoon en periode, og testet også Zoo Tycoon. Men så ble det ny pc, som spillene ikke fungerte på, så da ga det seg selv. Husker forresten et spill vi hadde fått via en demo-cd i et datablad... Wacky Wheels :hoho: DET var spillet sitt det! "Bilspill" der det var dyr som satt i go-kart lignende biler og kjørte rundt på ulike baner. Så kunne man skyte hverandre etc. Vil anta det var aldersgrense +3 år... Stor underholdning i alle fall! Men nå sier vel dette kanskje mest om mine spill-erfaringer og kunnskap... :fnise:

Hva er galt med kabal? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å spille spill, det er en måte å koble helt ut fra den virkelige verden på. Jeg liker best strategispill, og aller helst der man skal bygge opp et samfunn, gjerne med rot i virkeligheten - såkalt historic real-time strategy.

Nå sitter jeg på kontoret og mannen i stua, mens vi spiller hvert vårt spill. :ler: Vi koser oss, da er det vel greit!

Helgeplaner, ja! I kveld blir det taco som alltid, og så skal jeg kjøre mannen til søskenbarnet/forloveren hans. De skal være "barnevakt" og se film osv. Jeg sier barnevakt i hermetegn fordi jeg ikke syns fedre er barnevakt for sine egne barn, men de kaller det det selv. :roll:

I morgen skal jeg på scrappetreff (stortreff på 60 pluss ca) sammen med noen hyggelig damer, før det er Sex og Singelliv 2 på kino med mannen etterpå. Søndag blir det sykkeltur hvis været er sånn passelig greit!

Heelg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Hei! :hoppe:

Nå, hvordan er Sims??? Jeg har ikke pc for tiden og kan dermed ikke spille det selv enda. derfor må jeg leve litt gjennom deg her :hoho:

Kose deg med kino med mannen! :nigo: Er imponert over at han blir med på Sex og singelliv 2! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg sykkel ja! :jepp:

Sims3 Ambitions ("Drømmejobben") er utrolig artig. Ikke like "stort" som World Adventures, men absolutt artig. Jeg liker at man kan styre simmene på jobben. Det er derimot ikke sånn at vi styrer de på de gamle jobbene, men i noen nye (stylist, interiørdesigner, brannman, spøkelsesjeger, detektiv, selvstendig næringsdrivende). Sånn at hvis man har flere simmer kan de andre ha vanlige jobber og dermed være borte på jobb. Det er ganske greit. Og så kan de gjøre nye ting, de kan være oppfinnere, skulptører. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg fikk meg sykkel ja! :jepp:

Sims3 Ambitions ("Drømmejobben") er utrolig artig. Ikke like "stort" som World Adventures, men absolutt artig. Jeg liker at man kan styre simmene på jobben. Det er derimot ikke sånn at vi styrer de på de gamle jobbene, men i noen nye (stylist, interiørdesigner, brannman, spøkelsesjeger, detektiv, selvstendig næringsdrivende). Sånn at hvis man har flere simmer kan de andre ha vanlige jobber og dermed være borte på jobb. Det er ganske greit. Og så kan de gjøre nye ting, de kan være oppfinnere, skulptører. :)

Da var det som jeg trodde :nigo: Gleder meg masse til å prøve det!!!

Flink du er med syklinga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhhh... nå har jeg syklet 1.2 mil! :sjokkert:

:overrasket: :dåne: :trene::duskedame::hoppe: :dåne: :overrasket:

:fnise:

Ha en fin og avslappende søndags kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suprasprek du er! :fnise: Jeg er jo kjempemorsom ;) Jeg har jogget i dag, så jeg føler meg litt suprasprek jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knall med lang sykkeltur da! Flink du er!!!

Må komme skikkelig igang igjen jeg også... :sjenert:

For øyeblikket forkjøla og hoster bare jeg tenker tanken på litt fysiske utskeielser. Får komme enda sterkere tilbake tror jeg!

Hatt en fin helg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, for jeg har syklet turer på 1,2 mil før (og rundt det) som var dødslange... men denne ruten gikk veldig bra. Det er fryktelig mye oppoverbakke da, med slakk helling oppover i ale fall 75% av løypen. Utrolig tungt. Har vurdert å sykle motsatt vei, men treningseffekten blir noe mindre hvis jeg skal ha slakk helling nedover hele veien også.. :ler:

I dag har jeg vondt i rumpa og er stiv i lårene - merkelig! :ler:

Helgen har vært fin! På fredag spiste vi taco før mannen dro til søskenbarnet sitt, på lørdag var jeg på treff på dagen og så gikk vi ut og spiste tapas og på kino på kvelden (Sex and the city 2). I går koste vi oss hjemme, jeg var på sykkeltur, vi spillte hver våre spill og så kjørte vi og kjøpte slush og mr.freeze. Alt i alt en flott helg etter min mening!

Har endelig lært meg en oppskrift på et heklet teppe som heter "neat ripple patter" (link) - når jeg endelig skjønte hva hun mente så var det jo ikke vanskelig. Nå har jeg ..eh.... 7 prosjekter samtidig. Jaja, må klare å fullføre ett da i alle fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig teppe!

Og moro med litt prosjekter på gang da! Jeg har vel tre prosjekter på gang, og et håp om at jeg en gang i fremtiden kanskje skal bli ferdig med ett i alle fall... Men armene mine er ikke alltid like glad i strikkepinnene har jeg innsett, så må ta det litt over langs. Er hekling bedre for armene? Hmmm...

Høres ellers ut som en kjempebra helg!! Koselig :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hekling er absolutt ikke bedre for armene mine i alle fall.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var du ja!

Kjempestilig teppe :) Jeg har et halvferdig babyteppe liggende, men lysten til å fullføre er ikke der i det hele tatt :klø: Skjønner ikke hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt lyst til å prøve hekling nå kjenner jeg (har lest oppskriften du linket til, og tror faktisk jeg skjønte den litt!!! :danse: ). Hmm... Kanskje jeg må en tur på butikken etter jobb, og kanskje jeg vimser innom garnbutikken en tur da? Bare prøver litt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carrie! Kjekt å se deg innom her også! :klem:

Det er derfor jeg har så mange prosjekter på en gang, jeg går ALLTID lei, og da er det greit å ha noe å bytte mellom. Det er faktisk kun på den måten jeg får fullført ting.. Selv om det ender opp med å ta litt lengre tid!

RR - ja gjør det! Så kan vi simultanhekle! :ler: Jeg begynte med et babyteppe da, syns det var en grei måte å få testet mønsteret på, men det går jo som en lek.. så det var helt unødvendig. Fullfører det uansett, skal jeg lage et stoort teppe blir det i bestemorruter. Jeg har fått litt dilla på de for tiden. Driver på med et babyteppe der også, skal se om jeg ikke legger ut noen bilder etterhvert. Håndarbeid er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...