Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Okei okei okei, jeg vet jeg har slettet dagbøker i hytt og pine. Men dette er siste gangen på veldig lenge, jeg lover! Det var så mye som stod i den forrige som jeg ikke ville ha tilgjengelig for verden, og det føltes best å bare gi meg selv en ny start der jeg ser fremover og .. gir slipp på gammelt rusk!

Håper dere forstår meg. :sjenert:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der var vi på blanko igjen ja.

De er ikke akkurat evigvarende de bøkene dine altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg lurte på når dette skulle skje igjen; dette er akkurat som sesongene; det skjer et skifte før eller siden, etterhvert som du går inn i nye faser, liksom ...?

Lykke Til med dine Blanke Ark og fargestifter til ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg lurte på når dette skulle skje igjen; dette er akkurat som sesongene; det skjer et skifte før eller siden, etterhvert som du går inn i nye faser, liksom ...?

:jepp:

Jeg har også lurt på når det kom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, jeg også. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gjøre det fordi det ble veldig mye negativt ganske fort i den forrige. Og det kan jeg ikke ha noe av. Men nå ser livet lyst ut, da blir det ikke noe behov. :gjeiper:

Kjenner jeg har sovet litt for lenge i dag, det hadde jeg ikke tenkt. Skal til frisøren klokken 12, så jeg rekker akkurat å slutte og ha trøtt tryne før jeg kommer tid (jeg trenger litt tid på morgenen til å våkne..). Men det går vel greit.

I ettermiddag er det scrappetreff, noe jeg ser frem til. Det har vært en del intriger i vennegjengen i det siste, og det er særlig en person som står i sentrum av de - men hun ser det ikke selv. Det er forferdelig slitsomt, og hun bråker som bare en dame på nesten 40 kan gjøre altså.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Syntes det var noe rart med at du ikke hadde oppdatert ja! :ler: Men jeg fant, jeg fant!

Hvordan 40-åringer har unngått å bli voksne nok til å la være å skape drama kommer jeg aldri til å skjønne :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du. Jeg skjønte ikke hvor dagboken din ble av :klø: *mine innlegg*, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger på 40 er slitsomme greier gitt :roll:

God klipp!

Syntes det var noe rart med at du ikke hadde oppdatert ja! :ler: Men jeg fant, jeg fant!

Hvordan 40-åringer har unngått å bli voksne nok til å la være å skape drama kommer jeg aldri til å skjønne :roll:

Det verste med sånne damer er at de får ganske god kontroll på resten av gruppen fordi de bråker så veldig. Jeg kan ikke forklare hvordan hun er på en sånn måte at folk vil forstå, det har skjedd så mye de siste årene.. Og først nå har jeg på en måte fått opp øynene for hvordan ting henger sammen. Vi hadde et oppgjør med en annen dame (B) for et drøyt år sien, fordi det var mange ting som skjedde som ikke var OK. Nå har jeg innsett at det var like mye denne damen (A) som stod bak problemene, og ikke hun som ble "fryst ut" (B). Så det har jeg vært lei meg for, og jeg har strukket ut en hånd til B og beklaget at ting ble som de ble. Hun har beklaget de tingene hun faktisk gjorde galt, og vi har blitt enige om å legge det bak oss og gå videre. Vi har sagt at "Jeg har gjort dumme ting, du har gjort dumme ting, nå legger vi det dødt og så går vi bare videre". Det aksepterer ikke denne A, hun mener jeg er falsk som skværer opp med B fordi "ting ikke er greit". Slik jeg ser det er det ikke falskt når jeg faktisk føler at ting er greit nå, jeg har ingen vonde følelser mot B overhodet. Så når dette treffet kom opp sa A at "dersom B kommer så kommer ikke jeg", og sånne "trusler" orker jeg ikke å forholde meg til.. så jeg bare sa at "greit, det ser du selv. Hyggelig hvis du vil komme, men det får du bestemme selv".

Den andre tingen er at jeg har startet en slags forening for alle disse damene der vi går ut og spiser en gang i måneden, og har laget en gruppe for dette på facebook. Der inviterte jeg B, og det reagerte A veldig på. Jeg fikk beskjed om at dersom B skulle være med og spise så gadd ikke A, og hun ble fryktelig skuffet og sint på meg da jeg sa at "Jeg inviterer alle, så får folk velge selv om de vil komme". Jeg orker ikke å la meg presse igjen.. Jeg har innsett at veldig mye av det vi var sinte på B for, var det like mye A som stod bak... og det er ikke så artig å innse. Vi har en venninne C som jeg er veldig glad i, og når jeg og A avtaler å gå på tur i byen for å ta bilder og jeg inviterer med C - så bli A sur. Veldig sur. I mitt hode er ikke det normalt... Vi er alle venner, og det er ubegrenset plass til å gå i byen og ta bilder sammen.. Det er bare såå mange sånne episoder nå at jeg begynner å få nok rett og slett. :roll:

Kanskje jeg kan få lov å følge litt med her også da? :vinke:

Det kan du svært gjerne! Kjempehyggelig med besøk! :klem:

Det var du. Jeg skjønte ikke hvor dagboken din ble av :klø: *mine innlegg*, altså! :)

Jaa..... jeg er en sletter! Men jeg har slått meg litt til ro her nå altså. :ler:

Forresten så har jeg lært meg å hekle bestemorruter, og har nå begynt på et pledd - om enn bare et babypledd... Hurra! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke lar deg manipulere, men bare forholder deg åpent til det hele, tenker jeg. Det er mange sånen mennesker og jeg syns det er merkelig hvor mye enkelte klarer å slipep unna med - kanskje nettopp fordi andre føler seg ukomfortable med dem.

Er det først en vennegjeng så er det det - da er det jo greit at alle deltar og man må jo kunne skvære opp en gang - det er voksent å si unnskyld og da kan man begynne på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg er litt treg i oppfattelsen...

:vinke:

Godt å ha ei Supra-bok igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg syns selv jeg har gjort det rette også Suzy, men det er ikke alltid like enkelt. Det er utrolig hvor mye eder og galle en person kan ha utav seg. Jeg kan ikke skjønne at jeg har gjort noe galt som har skværet opp med en tredjeperson. Det aksepterer jeg ikke!

Og for å være litt mindre voksen: jeg fikk sms fra spillbutikken jeg bruker om at expansion til Sims3 har kommet og at de har lagt av en til meg - hurra! Jeg har gladet meg MASSE til denne utvidelsen helt siden jeg fant ut at den skulle komme. Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg syns selv jeg har gjort det rette også Suzy, men det er ikke alltid like enkelt. Det er utrolig hvor mye eder og galle en person kan ha utav seg. Jeg kan ikke skjønne at jeg har gjort noe galt som har skværet opp med en tredjeperson. Det aksepterer jeg ikke!

Og for å være litt mindre voksen: jeg fikk sms fra spillbutikken jeg bruker om at expansion til Sims3 har kommet og at de har lagt av en til meg - hurra! Jeg har gladet meg MASSE til denne utvidelsen helt siden jeg fant ut at den skulle komme. Artig!

Noe sier meg at du er en god kunde i den butikken? :ler:

Spill? Kjøper man det? :sjenert:

Er visst ikke min store gate gitt! Men moro at de har lagt av! Da har du noe å kose deg med innimellom fotograferinga :hoppe:

Ellers full støtte til ditt valg ang konfliktløsing. Synes du viser en voksen og bra måte å gjøre det på! Men helt utrolig hva enkelte kan få seg til å si og gjøre, og hvor vanskelig det skal være å gå videre, eller akseptere at andre gjør det i det minste. :sukk: Spetakkelfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som RR, kjøper man spill? Jeg har ikke spilt dataspill siden jeg var rundt 12, da spilte jeg noe som het SuperFrog - det var moro. Jeg spilte med unlimited life, da ...

Samboer spiller Sims. Jeg synes det er koselig musikk på det, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kjøper spill! :nigo: Uncharted, Mirror's Edge, Assassin's Creed, Prince of Persia etc ect..til PS3 er jo drømmen!

Altså, uten å ta av for mye her. :sjenert:

Men ville bare understreke at: Ja, flere enn Supramundane kjøper spill, altså. :jepp: Spill er gøy.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Jeg har handlet litt der ja.. både til meg selv og til mannen. Vi spiller litt. Ikke myye, men litt. Litt mye? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Numi, PS3 - har du prøvd Red Dead Redemption? Det er det det går i her i huset for tiden. Mannen eeelsker det! (Jeg også forsåvidt, når jeg får prøve :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke spilt. Hva slags type spill er det? *må googles senere*

Her i gården spiller vi sammen, og når vi først har et nytt spill i hus som fenger, ja, da blir det fort flere timer i strekk, og helst rundet innen uka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme "maskin" som GTA. Westernkonsept med fri verden, sånn at du trenger ikke følge historien i spillet når det ikke passer deg, masse sidemissions. Man beveger seg fritt over hele verden. Samme som i The Saboteur som også har samme maskin som GTA men der sloss man mot nazister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...