Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Formen er på vei opp, og jeg har allerede hatt to "trimturer" hvis jeg kan kalle det det. Hosten er 95% borte, ingen feber, nesen er fin. Eneste fordelen med å være syk er hvor deilig det er å bli frisk igjen!

Takk for skryt Mahareth, jeg er ganske stolt av det nummeret. Det føles som at hodet er på en annen plass nå enn før. Jeg trenger dette sårt...

Jeg fikk brev fra legen i går. Har fantastiske verdier på blodsukker, kolesterol og triglyserider. Hun skrev nedenfor tallene: "Hei! Flotte blodprøver. Du er overhodet ikke "tykk" på innsiden. Lykke til med vektnedgang, dette klarer du!" .. Vi snakket om at jeg mente jeg var feit på innsiden, eller at det var derfor jeg ville hun skulle sjekke da... sånn at jeg kunne se tallene bli bedre. En slags indre motivasjon heller enn bare vekten. Men det blir jo ikke nødvendig nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supre nyheter da gitt - det er jammen godt å vite at du er frisk og rask. Desto bedre grunnlag for å komme seg ned i vekt og kunne stå på. Hurra! :duskedame:

Håper dagen er fin og formen strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh jeg har uendelig sympati med matte-eksamensstress. Jeg haaaater matte! Eller.. for å si det på en annen måte; Jeg er en matteidiot :ler: Håper du er hakket smartere enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Masse lykke til med eksamner! Jeg er fullstendig tilbakestående i matte, så du har min fulle medlidenhet. Tenker det går bra med deg, jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...