Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går veldig greit med studiene. :) Er ferdig med praksis nå, og har hatt noen harde dager på skolen. Engelsk og pedagogikk går flott, men merker at matematikken er tung. Sliter særlig med sannsynlighet og ligninger med brøk i.. men det er vel bare å jobbe.

Må si det er kjekkere å trene enn å regne med brøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg praktisk talt elsker ligninger med brøk i...

( og jeg tuller ikke)

Da lurer jeg veldig på hvordan jeg kan se lyset, altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg overtale meg selv til å gå på trening. Kjente at jeg var ikke "i form". Ikke syk eller noe, bare sliten. Men jeg gikk nå likevel og treningen ble som ventet ikke all verden. Uansett er jeg stolt av at jeg faktisk gikk selv om jeg ikke hadde lyst, og så får det være bra nok i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg overtale meg selv til å gå på trening. Kjente at jeg var ikke "i form". Ikke syk eller noe, bare sliten. Men jeg gikk nå likevel og treningen ble som ventet ikke all verden. Uansett er jeg stolt av at jeg faktisk gikk selv om jeg ikke hadde lyst, og så får det være bra nok i dag. :jepp:

Bra jobba Supra - det er bare noen ganger du må dytte deg sjøl ut døra, men sjøl om treninga ikek blir all verden så er det bedre enn å ligge på sofaen og ete snop :jepp: (for å sette det på spissen).

Dessuten er du ikke langt unna en tilstand da du føler deg bedre når du har trent enn ikke - nesten uansett - og gjør hva som helst for å komme deg dit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg gleder meg til den tilstanden Suzy.. Enn så lenge er det viljestyrken som må slå til! :ler:

Nå skla jeg straks gå og klippe meg, og så skal jeg ut i solen og trimme litt. Godt med variasjon. ETter det skal vi på date, spise biff og kooose oss. (ingen dessert!) :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol??? :sukk:

Hva er :sol: ?

*ser ut i tussmørket, der tåka henger tung over tretoppene og underlaget stadig blir våtere av nye regndråper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, god helg. :)

Jeg har trent masse i helgen, og klarte i dag å jogge 15+2+3min. Kjempestolt. Var på senteret og trente i 82min og klarte å kvitte meg med 1123 kcal.. Føler meg i form for tiden!

Vi har nettopp spist kyllingfilet fylt med kremost hvitløk, sammen med potet, aioli, bacondadler og cherrytomat. NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg nettopp vært på Löplabbet her i byen, og hadde en åpenbaring. Jeg har en kraftig overpronasjon, og det forklarer jo en hel del smerter og verking, gitt. Jeg ble helt sjokkert da jeg så filmen av beina mine som løper ... det var drøyt. Og forskjellen med de skoene som jeg endte med å kjøpe .. fantastisk! Gleder meg til å prøve dem!

Fikk i tillegg så mye skryt og oppmuntring at jeg ble alldeles flau. Superkjekk dame. Hun mente jeg var "utrolig lett i spranget" til å være overvektig. Vet ikke helt hva det betyr, men kjekt likevel! Hun gav meg til og med en "high five" på fremgangen på løpefronten. Artig dame. Det er så gøy å handle når man møter folk som ikke vil SELGE, men som vil redde beina dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...