Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du lengter hjem til mannen igjen nå ja. Det har jo vært alt annet enn avslappende dager du har hatt, med pass av småbrødre, oppgjør med farmor og irritasjon over bror. Men jeg er imponert over hvordan du klarte å håndtere problemene.

Først er du en ressurs for de små, og gir dem minner og opplevelser de vil ha med seg resten av livet. Deretter tar du tak i problemet med farmor, og får gitt henne klare svar som forhåpentligvis vil gjøre det lettere for både henne, deg og resten av familien å håndtere den saken i framtida. Og til slutt klarer du å sette grenser i forhold til at du ikke kan ta ansvar for brors uansvarlige hundehold. Man blir sliten av sånne dager som du har hatt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Sauen sa!

Syns du er en juvel som tar deg av brødrene og bruker tid på andre, men skjønner godt det med å lengte hjem til sitt.

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Bare innom og signerer det Sauen og Suzy skriver, og ønsker deg en super torsdag!

God tur hjemover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var overveldende ros å finne!

Jeg prøver så godt jeg kan, og kommer som oftest ut på andre siden med forstanden i behold.. Det krever mye av meg av og til, å klare å holde hodet kaldt. Jeg har hele livet hatt problemer med å besinne meg, temperamentet tar overhånd.

Alle familier har sitt, men nå er jeg sliten av vårt. Dere forstår jo litt hvordan min farmor er, og det har vært tøft av og til.. men nå har jeg tatt ansvar og ryddet opp. Håper alle de andre som har lidd under bråket hennes også føler det vil være bedre i fremtiden. Livet er ikke så lett, alltid. Man får bare gjøre det beste man kan!

Takk for gode ord, jeg legger meg de på minnet og tar det med meg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det alle de andre sa! :hjerte:

Tenker det skal bli godt å komme seg hjem til mannen nå, Supra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* jeg forstår godt at du savner mannen. Jeg kunne aldri vært i ett avstandsforhold. Jeg gråt til og med en stor skvett den ene natten Handy ikke fikk sove på sykehuset. Avhengig jeg?

Når reiser du hjem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme nå! :duskedame:

Jeg har lært meg å ikke savne han når jeg er hjemme hos meg selv, men når jeg er hjemmefra og i tillegg er uten han.... ja da kjenner jeg det. :rødme:

Han hadde ryddet og vasket i hele leiligheten til jeg kommer, og det må jeg si jeg kan like! Utrolig fint å åpne døren og så slår lukten av nyvasket i mot en. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Så deilig å være hjemme igjen hos mannen :hjerte:

Og ikke minst, deilig å komme hjem til nyvasket hus! Da kan dere slappe av og kose dere hele helgen :)

God helg, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen heem! Kan tenkte meg det var deilig og i tillegg har mannen vasket huset. Tipper han har savnet deg og ville gjøre det koselig til du kom hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ingen store planer for helgen, annet enn at vi skal kose oss masse. I kveld er det tacofredag som alltid, og jeg gleder meg som en unge. Tenkger det blir en del film, og så drar vi sikkert på en av våre destinasjonsløse bilturer! :jepp: Noe skal man da finne på!

Vi pleier begge to å vaske til den andre kommer hjem, det er en utrolig fin ting. Det er ti ganger så godt å komme hjem - og det sier litt, siden det er ganske så godt i utgangspunktet. ;)

Takk det samme - Skravla!

Nå skal jeg sette meg ute i solveggen med hekletøyet tenkte jeg, må bare ta turen gjennom KG først! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle visst hatt noen som kunne vaske for meg jeg også. Det går så treeeeegt når jeg skal gjøre det selv... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Vi hadde egentlig avtalt tacokveld og film i går kveld, men så fikk jeg en sms på dagen som så ca sånn ut: "Ehhh.... Duuuuuu......". Den der har jeg sett før, og det betyr at en kompis har spurt om han vil bli med på byen. :ler: Det viste seg å stemme, som det alltid gjør. Helt oppriktig talt blir jeg ikke irritert når dette skjer. Vi kan spise taco og se film dagen etter. Og jeg VET at hvis jeg hadde sagt "Hm, ja, det passer kanskje ikke så bra i kveld??" - så hadde han blitt hjemme uten problemer. I alle fall fikk jeg sendt han ut og koste meg hjemme alene, før det ble tid for å hente han igjen. Vi var hjemme vel halv fire i natt, og da ble det plutselig riktig så trivelig....... ;) ;) Så våknet jeg av at han krøllet seg inntil meg i morges - og da ble det plutselig trivsel igjen.. ;) ;)

*snip snip*

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...