Gå til innhold

Supramundane's suppe


Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er ikke verst!

Sitter "hjemme alene" med svigers nå mens mannen er hos en barndomskamerat og har noen pils. De sitter og ser en meget grafisk dokumentar om swingers-livet på 70-tallet. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, for dette er passelig .... ukomfortabelt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke verst!

Sitter "hjemme alene" med svigers nå mens mannen er hos en barndomskamerat og har noen pils. De sitter og ser en meget grafisk dokumentar om swingers-livet på 70-tallet. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, for dette er passelig .... ukomfortabelt. :roll:

:hoho:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

:ler:

Jeg lurte jo på hva det neste kom til å bli å le av i boka di, og jeg måtte ikke vente lenge, ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, se denne stakkaren!

(Tok skjermbilde fra TV2-webtv her nå)

post-19280-1278853631,4279_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, se denne stakkaren!

(Tok skjermbilde fra TV2-webtv her nå)

Auuuuu!

Det der MÅ bare være vondt... Arm, skulder og hofte/lår... *grøss*

Godt å høre du koser deg skikkelig hos svigers! :hoho: TV-underholdinga er det ingenting å si på i alle fall :fnise:

Grått og vått i dag, men håper dere koser dere uansett!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte fra Sørlandet halv tolv i går kveld, og jeg kom nettopp inn døren. Jeg har kjørt hele strekningen i ett, bortsett fra en ufrivillig pause der vi måtte vente halvannen time på ferge. Uten et minutts søvn er jeg helt ødelagt rett og slett... så nå skal jeg ha noen timer på puta før jeg gidder å gjøre noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Sov godt, Supra. Tenker du er helt utmattet etter en slik kjøretur.Håper dere hadde det kjekt på sørlandet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rene galskap å kjøre hjem på natta sånn... :dåne: Er jo lang tur!

Kunne dere ikke startet tidligere i går, eventuelt ventet til i dag morges? Kan jo fort ta noen dager og komme i vater igjen nå... :troest:

:natti: Sov godt!

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jammen ren galskap! Vi fikk det bare for oss at vi skulle kjøre på natten, så slapp vi å ligge bak alle disse bobilene. Kjøringen gikk veldig greit, forsåvidt. Jeg har sovet litt nå, en 4-5 timer. Og da er jeg dødstrøtt til kvelden igjen, så da får jeg lagt meg rundt 20-21 tenker jeg. Så har jeg en flott døgnrytme igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg skal gratulere eller kondolere jeg... :fnise:

ps: jeg ser du er en mannlig modde også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...