Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

39 år, ca 10 stk. Alt for få! ;)

:fnise:

Anonymous poster hash: 5bf33...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 år, ca 10 stk. Alt for få! ;)

:fnise:

Anonymous poster hash: 5bf33...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en langt over gjennomsnittet attraktiv dame som kunne fått svært mange menn. Men jeg har ikke behov for å ligge rundt. Sparer meg til de jeg elsker.

Jeg viste ikke at det var om å gjøre å spre bena til flest mulig fremmede menn?

Forhåpentligvis blir det bare 3 menn på meg, for jeg har planer om å være sammen med mannen min resten av livet :)

Jeg sprer heller ikke bena for flest mulig menn, eller syns det er gjevt - skjønner ikke hvorfor du drar den slutningen.

Det er bare litt rart å si at menn har satt pris på det, når kun to har kommet i den situasjonen å kunne sette pris på det.

Blir som å si at jeg setter pris på Danmark uten noensinne ha vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprer heller ikke bena for flest mulig menn, eller syns det er gjevt - skjønner ikke hvorfor du drar den slutningen.

Det er bare litt rart å si at menn har satt pris på det, når kun to har kommet i den situasjonen å kunne sette pris på det.

Blir som å si at jeg setter pris på Danmark uten noensinne ha vært der.

Har jo pratet med flere menn om temaet...

er jo ikke noe jeg går rundt prater med alle om, men man kommer jo gjerne inn på temaet med folk som kjenner deg godt og ser hvordan du er som person. Og de fleste menn jeg har pratet med om temaet gir ihvertfall uttrykk for at det er noe de synes er veldig positivt. Ihvertfall for kvinnen de vil dele livet sitt med, få barn med osv. Ikke så fett å vite at mor til dine barn har pult 30 forskjellige menn.

Men det er ikke noe jeg går rundt og er stolt over, jeg bare er sånn. Folk har forskjellige intimsoner. For meg er sex noe intimt jeg kun deler med de jeg elsker. Men jeg må vel kanskje si jeg stusser litt over venninner jeg har som har pult 50 menn.... jeg tenker at det må ligge noe bak...behov for bekreftelse eller noe. Men på den annen side så stusser vel de og over mitt lave tall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir kvalm

Hva tenker du som mann om kvinner og antall sex partnere? er det noe du bryr deg om i valg av livspartner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker du som mann om kvinner og antall sex partnere? er det noe du bryr deg om i valg av livspartner?

Jeg har vert gift i 21 år, giftet meg ung og har det utrolig bra. Ja, for å være ærlig så betyr det mye.

For det snakker om damas innstilling og mentalitet til slikt. Ville helst ha en nonne eller noe, men det får en ikke. Liker ikke typisk Norske som har ligget til høyre og venstre. Det går mot all fornuft og alle instinkter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert gift i 21 år, giftet meg ung og har det utrolig bra. Ja, for å være ærlig så betyr det mye.

For det snakker om damas innstilling og mentalitet til slikt. Ville helst ha en nonne eller noe, men det får en ikke. Liker ikke typisk Norske som har ligget til høyre og venstre. Det går mot all fornuft og alle instinkter.

Ja, akkurat det er mitt inntrykk at de fleste menn tenker

de vil ikke ha en dame som har spredd bena for 30 menn, dette er ikke en kvinne de vil ha som mor til sine barn. Også lurer damene etterpå hvorfor de ikke får noen kjæreste uten å måtte lyve på antallet menn de har vært sammen med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16, og har hatt sex med 3 stk



Anonymous poster hash: b4a2b...e0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50-60 stykker



Anonymous poster hash: 9bf80...92d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 26 år og har kun hatt en partner. har han enda <3



Anonymous poster hash: 5af75...8eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år, og har hatt sex med to menn. Den første kunne jeg fint klart meg uten, den andre gifter jeg meg snart med :yvonne:



Anonymous poster hash: fd2dc...13a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 20, og har kunn hatt sex med min eks og min nåværende kjæreste :) altså, 2 stk.



Anonymous poster hash: bfa01...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn setter ofte pris på en dame som ikke har vært borti 30 andre menn i sitt liv.

Ja? Var ikke det jeg sa. De fleste menn har ikke noe imot at en kvinne har hatt en eller to ONS.

De vil ha en kvinne med noe erfaring - på godt og vondt bidrar dette til seksuelle evner - men ikke nodevendigvis tosifret.

Er stor forskjell på to partnere og 30. De fleste velger noe mellom hore og madonna.

Anonymous poster hash: 48125...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja? Var ikke det jeg sa. De fleste menn har ikke noe imot at en kvinne har hatt en eller to ONS.

De vil ha en kvinne med noe erfaring - på godt og vondt bidrar dette til seksuelle evner - men ikke nodevendigvis tosifret.

Er stor forskjell på to partnere og 30. De fleste velger noe mellom hore og madonna.

Anonymous poster hash: 48125...872

Beklager da missforstod jeg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år og har hatt sex med seks gutter. :)



Anonymous poster hash: 212a6...b37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år (18 om noen uker) og 3 stk :o Ble nr 3 i dag.. Hehe!



Anonymous poster hash: 3fb15...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...