Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Er ei jente på 15 (16 om 1 mnd) og har hatt sex med en, og det er kjæresten min. Hva synes dere om debut før 16 år? Debutaldrern synker visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg debuterte da jeg var 15 år og 3 mnd.

Dette var i et forhold og vi hadde vært sammen noen måneder. vi var faktisk sammen i hele 6 år. Angrer intet og det var helt riktig for meg under den settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 år og har hatt sex med 11. VIl vel si at jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som er normalt:p

Folk har sex som regel med de de vil ha sex med, og synes det blir for dum når f.eks. en person på 25 som har hatt kjæreste i 6 år og kun hatt den som sexpartner kaller andre jenter billige. Uten kjæreste, men med sex. Da MÅ jeg antallet bli litt høyere, men trenger jo ikke tørke ut selv om man ikke ønsker fast partner;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg er 18 år og har hatt sex med 11. VIl vel si at jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som er normalt:p

Folk har sex som regel med de de vil ha sex med, og synes det blir for dum når f.eks. en person på 25 som har hatt kjæreste i 6 år og kun hatt den som sexpartner kaller andre jenter billige. Uten kjæreste, men med sex. Da MÅ jeg antallet bli litt høyere, men trenger jo ikke tørke ut selv om man ikke ønsker fast partner;)

Enig.. jeg har vært singel mesteparten av livet og da kommer man lettere opp i flere sexpartnere enn om man er en forholdsperson. Paradokset er jo at slike som oss blir beskyldt for å være sexgale, når vi har evig mye mindre sex enn folk i forhold.

En gang jeg fortalte antallet til en person så kremtet hun litt og lurte på om jeg kunne være særlig trang... hallo? Det finnes da måte på teite fordommer. Om jeg hypotetisk sett hadde hatt 4 ONS på ett år og hun 1 kjæreste i samme tid så har vel hun hatt sex 957 ganger og jeg ...4!

Synes det å klage på antall partnere nesten er litt diskriminerende mot oss som ikke forelsker oss så lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 år og hatt 40 stykk, noen positive klamydia tester i ny og ne, men er av egen dummhet og har lært. Angrer ingenting, å hatt mye moro. Bruk kondom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Herregud...her var det mange kristne goody-two-shoes! Sex med en mann...og han er man også gift med. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

og angrer på en god del ons som fulgte, da jeg var så ung. Så flott og så ufattelig usikker... :kjefte: Man, jeg skulle jo sett megselv i speilet.... Jeg var jo altfor god for mange av de jeg lå med. Æsj...

Det er likevel lurt å tenke at erfaring, enten vokse med partneren, eller ha flere individuelle erfaringer (som man har hentet noe fra) alltid er et gode:-) :regn:

Slik er det til meg og. Jeg er 17, snart 18, og mistet jomfrudommen min til min daværende kjæreste da jeg var 13. Ble slutt etter et og et halvt år, og jeg lå rett og slett rundt i sju måneder. Før jeg møtte min neste kjæreste, var sammen i et og et halvt år, og nå føler jeg at jeg har funnet en som virkelig fortjener meg..for første gang. Har ligget med 12. Jeg var også altfor god for de fleste jeg lå rundt med i den perioden. Høres kanskje selvgod ut, men er rett og slett bare fakta. Skjemmes over det/de nå, og håper at det aldri kommer ut. Jeg mener også det er viktig å ha erfaring før man går inn i noe som man mener kommer til å vare! Hører jo om de som har hatt en eller to og er gift, men rett og slett misunner oss som har "erfaring".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg mener også det er viktig å ha erfaring før man går inn i noe som man mener kommer til å vare! Hører jo om de som har hatt en eller to og er gift, men rett og slett misunner oss som har "erfaring".

du mener man må ha sex med x antall mennesker før man får lov å gifte seg for ellers er/blir man ikke erfaren nok i senga? kan da skape erfaring med den man er sammen med. og hva skal man med erfaring hva andre gutter liker når du bare skal ha sex med den du er gift med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

du mener man må ha sex med x antall mennesker før man får lov å gifte seg for ellers er/blir man ikke erfaren nok i senga? kan da skape erfaring med den man er sammen med. og hva skal man med erfaring hva andre gutter liker når du bare skal ha sex med den du er gift med?

Fælt så hårsåre vi er i dag da.. Sa jeg noe om "før man får lov til å gifte seg"? Jeg personlig syns det er flott med de som har få partnere og er fornøyd med det. Jeg kunne spart meg mange av de jeg lå med jeg og. Men jeg mener også at det er en fin erfaring å ha, da i hvertfall om det er enten det, eller å føle at man går glipp av noe. Og med "erfaring", så bør jo du også skjønne at det ikke er snakk om å ha erfaring med hva andre gutter liker...? Livserfaring. Selvsagt kan man skape den type erfaring du prater om, men den man er med. Slik er det jo uavhengig av antall sexpartnere tidligere. Nå må vi prøve å lese litt mer nøye, og kanskje ta ting med en klype salt framover.. Eller er dette starten på en lang diskusjon som bare er kverulering?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Selvsagt kan man skape den type erfaring du prater om, men den man er med. Slik er det jo uavhengig av antall sexpartnere tidligere.

Det er jeg faktisk uenig i. Hadde ikke jeg hatt alle mine erfaringer, bygget opp min seksuelle selvtillit til det maksimale, lært det jeg har lært, både av teknikker, hva gutter liker, hva jeg liker osv så hadde jeg sannsynligvis ikke hatt den sexen jeg har med min kjære i dag.

Det har tatt mange år for meg å komme der jeg er nå, jeg trodde alltid jeg var på toppen av min seksualitet og kunne alt, men har nådd nye topper og lært nye ting for hver nye partner. Jeg har tatt med impulser og fått impulser. Alle tar med seg noe nytt inn i sexen, og de av oss som har akkumulert mange slike erfaringer har mer å bringe til bordet. Klart man kan utvikle seg med bare EN og finne på nye ting man har lest i et blad, men det er klart begrenset. Jeg har hatt partnere med få erfaringer og de er alltid middelmådige og kjedelige i senga og ikke minst feillærte på mange punkter, jeg må ta på meg oppgaven som lærer for at det skal bli bra. Det verste av alt er at de trodde de hadde bra sex i forrige forhold, for de hadde jo ikke noe å sammenligne med.

Nå er jeg en som har hatt mest pulevenner og vært veldig interessert i sex, det stiller seg kanskje annerledes for de som ikke bryr seg så mye om å lære eller bare har hatt ONS i fylla hvor man kanskje ikke tar med seg så veldig mye etterpå. Men fra mitt point of view så er i hvert fall erfaringene grunnen til at jeg og min "rette" har utrolig bra sex nå. Sannsynligheten for at vi ville nådd dette punktet sammen en dag med null erfaringer bak oss er ikke så høy, og i så fall ville det vært flere år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Fælt så hårsåre vi er i dag da.. Sa jeg noe om "før man får lov til å gifte seg"? Jeg personlig syns det er flott med de som har få partnere og er fornøyd med det. Jeg kunne spart meg mange av de jeg lå med jeg og. Men jeg mener også at det er en fin erfaring å ha, da i hvertfall om det er enten det, eller å føle at man går glipp av noe. Og med "erfaring", så bør jo du også skjønne at det ikke er snakk om å ha erfaring med hva andre gutter liker...? Livserfaring. Selvsagt kan man skape den type erfaring du prater om, men den man er med. Slik er det jo uavhengig av antall sexpartnere tidligere. Nå må vi prøve å lese litt mer nøye, og kanskje ta ting med en klype salt framover.. Eller er dette starten på en lang diskusjon som bare er kverulering?

fælt så du skulle påstå fol ker hårsåre da..les hva du selv skriver kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

fælt så du skulle påstå fol ker hårsåre da..les hva du selv skriver kanskje?

Joda. Jeg var vel litt småirritert der. Men jeg har en tendens til å reagere slik når noen ikke klarer å lese mer nøye, før de svarer slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...