Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

M 31 40st K 27 10st

Jeg klarte ikke lese mere så kan godt hende dere har svart..

M 31 40 st: Betyr det da at du er en mann som har hatt 40 damer og er 31 år.?...

K 27 10st: det er altså kvinne på 27 som har hatt ti stykker.

Er da "ParForFlere" et par? .

Huff så dum jeg føler meg :sjenert:

Men hva syns du "K" om at din "M" har hatt så mange fler? Er ikke det litt rart å vite? Jeg tror jeg er altfor usikker på meg selv og jeg hadde nok fått prestasjonsangst :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fyller 23 i høst og har bare hatt sex med mannen min. Men vi har vært sammen i over seks år, da, og han er den eneste jeg har vært sammen med. Aner ikke hva som er vanlig, men tror da det er individuelt og ikke noen norm på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k 21 Bare med mannen min, og det blir ingen andre bare han :klemmer: alltid........eg e ssssåååååååå sykelig glad i han.... :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ♥B♥B♥

Jeg er 20 og har hatt sex med 7 forskjellige menn.

4 av di har jeg vært sammen med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

26 år og 15-16 stk. Husker faktisk ikke helt nøyaktig. Synes ikke det er så viktig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg faktisk uenig i. Hadde ikke jeg hatt alle mine erfaringer, bygget opp min seksuelle selvtillit til det maksimale, lært det jeg har lært, både av teknikker, hva gutter liker, hva jeg liker osv så hadde jeg sannsynligvis ikke hatt den sexen jeg har med min kjære i dag.

Det har tatt mange år for meg å komme der jeg er nå, jeg trodde alltid jeg var på toppen av min seksualitet og kunne alt, men har nådd nye topper og lært nye ting for hver nye partner. Jeg har tatt med impulser og fått impulser. Alle tar med seg noe nytt inn i sexen, og de av oss som har akkumulert mange slike erfaringer har mer å bringe til bordet. Klart man kan utvikle seg med bare EN og finne på nye ting man har lest i et blad, men det er klart begrenset. Jeg har hatt partnere med få erfaringer og de er alltid middelmådige og kjedelige i senga og ikke minst feillærte på mange punkter, jeg må ta på meg oppgaven som lærer for at det skal bli bra. Det verste av alt er at de trodde de hadde bra sex i forrige forhold, for de hadde jo ikke noe å sammenligne med.

Nå er jeg en som har hatt mest pulevenner og vært veldig interessert i sex, det stiller seg kanskje annerledes for de som ikke bryr seg så mye om å lære eller bare har hatt ONS i fylla hvor man kanskje ikke tar med seg så veldig mye etterpå. Men fra mitt point of view så er i hvert fall erfaringene grunnen til at jeg og min "rette" har utrolig bra sex nå. Sannsynligheten for at vi ville nådd dette punktet sammen en dag med null erfaringer bak oss er ikke så høy, og i så fall ville det vært flere år til.

Høres ut som at du mener det finnes et fasitsvar på dette. Jeg har hatt sex både i og utenfor forhold. Min erfaring er at den beste sexen er den i et stødig forhold, og det uten at jeg må "finne på nye ting jeg har lest i et blad". Hvorfor skal jeg pule kloden rundt for å finne ut "hva gutter liker", når jeg bare er interessert i å tilfredstille verdens beste kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente 19, 0 sexpartnere.

Har ikke møtt en gutt/mann jeg har ønsket å ha sex med enda, er nok en en blanding av strenge krav og uflaks tenker jeg. Hadde vært fint om han dukket opp snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Høres ut som at du mener det finnes et fasitsvar på dette. Jeg har hatt sex både i og utenfor forhold. Min erfaring er at den beste sexen er den i et stødig forhold, og det uten at jeg må "finne på nye ting jeg har lest i et blad". Hvorfor skal jeg pule kloden rundt for å finne ut "hva gutter liker", når jeg bare er interessert i å tilfredstille verdens beste kjæreste.

Klart forholdssex er best da det jo er sex med en man har følelser for, men rent "teknisk" sett så har jeg personlig i hvert fall hatt like god, hemningsløs, trygg, eksperimenterende, lekende og deilig sex med elskere.

Det handler som sagt ikke bare om hva gutter liker, men også å finne ut hva du liker. Ikke kom her og si at alt du gjør og liker i dag gjorde du med din første kjæreste? Jeg har i hvert fall utviklet meg mye.

Ta personer som liker å rimme f eks. Jeg tviler på de stakk tunga i rompa på sin første. Det har nok tatt noen partnere før de møtte en fyr som gjorde det på dem, og kanskje enda et par før de selv fant ut at de elsket å gjøre det. Hadde de hatt EN kjæreste som ikke hadde nevnt eller introdusert eller i det hele tatt tenkt på rimming så hadde de kanskje aldri vurdert det engang.

Det var et dårlig forklart random eksempel, vennligst ikke heng deg opp i detaljene eller at du ikke liker å slikke romper, og bare se essensen i det. Erfaringen man får med en person er begrensende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart forholdssex er best da det jo er sex med en man har følelser for, men rent "teknisk" sett så har jeg personlig i hvert fall hatt like god, hemningsløs, trygg, eksperimenterende, lekende og deilig sex med elskere.

Det handler som sagt ikke bare om hva gutter liker, men også å finne ut hva du liker. Ikke kom her og si at alt du gjør og liker i dag gjorde du med din første kjæreste? Jeg har i hvert fall utviklet meg mye.

Ta personer som liker å rimme f eks. Jeg tviler på de stakk tunga i rompa på sin første. Det har nok tatt noen partnere før de møtte en fyr som gjorde det på dem, og kanskje enda et par før de selv fant ut at de elsket å gjøre det. Hadde de hatt EN kjæreste som ikke hadde nevnt eller introdusert eller i det hele tatt tenkt på rimming så hadde de kanskje aldri vurdert det engang.

Det var et dårlig forklart random eksempel, vennligst ikke heng deg opp i detaljene eller at du ikke liker å slikke romper, og bare se essensen i det. Erfaringen man får med en person er begrensende.

Jeg er enig i at man lærer av erfaring, men jeg har vært i et forhold med de alle fleste jeg har hatt sex med, og der og da har jeg hatt den instillingen at jeg vil konsentrere meg om den ene personen, heller enn å bli en teknisk god elsker. Jeg tror nok du har rett i at en god del som bare har vært med én person etterhvert kan føle seg understimulert, og bli nysgjerrig på hva de kan gå glipp av. Bare husk at alle har ulikt forhold til sex, og at dette ikke gjelder alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Jente på 22 år, 37stk.

Woaw.. det blir en ny hver 2 måned om du hadde debutert etter lavalder og smører de utover.

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er 21 år og har hatt sex med 7 stk. Synes egentlig det er ganske greit tall for en min alder. To av disse var forhold, har hatt ett kun sex-forhold og resten har vært ONS. Glad jeg har fått den erfaringen jeg har, både gode og mindre gode erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...