Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

nå le litt her, folk klager på at de som ikke har hatt sex med mange setter seg selv høyt osv osv.. men at de som har hatt mye sex med flere får lov å si de har masse mere erfaring osv..ironisk

at du har hatt sex med mange betyr ikke at du er noe bedre i senga enn, en som har hatt mye sex med en person. går jo ann å lære og teste ut nye ting med bare den ene personen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

nå le litt her, folk klager på at de som ikke har hatt sex med mange setter seg selv høyt osv osv.. men at de som har hatt mye sex med flere får lov å si de har masse mere erfaring osv..ironisk

at du har hatt sex med mange betyr ikke at du er noe bedre i senga enn, en som har hatt mye sex med en person. går jo ann å lære og teste ut nye ting med bare den ene personen også.

Hvem har klaget på at de som ikke har hatt sex med mange setter seg selv høyt? Og hvem her har satt seg selv høyt pga det? Når man kommer med slike påstander kan det være fint om du klarer å backe de opp med sitat, så vi kan se hva du mener? Jeg har ei sett noen som sier at de er bedre i senga enn andre, pga mange sexpartnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvem har klaget på at de som ikke har hatt sex med mange setter seg selv høyt? Og hvem her har satt seg selv høyt pga det? Når man kommer med slike påstander kan det være fint om du klarer å backe de opp med sitat, så vi kan se hva du mener? Jeg har ei sett noen som sier at de er bedre i senga enn andre, pga mange sexpartnere?

du får lese tråden litt bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

du får lese tråden litt bedre da :)

Har lest den nøye og godt. Erfaring ser jeg blir nevnt mye, men det trenger absolutt ikke bety at de tror de er bedre. Erfaring kan rett og slett bare være livserfaring. Ikke sugejobb- eller bakfrasex-erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 34 og har hatt 12 stykker ...

Litt morsomt å lese denne tråden faktisk for jeg hadde egentlig "glemt" ett par av dem.. hi hi Ikke den største opplevelsen med andre ord!!

Jeg har vært gift noen år nå og hatt samme mann som kjærste i mange år før det og har ett godt sex liv.. Prøver å sprite det opp litt innimellom og det funker godt for oss!

Jeg har som mange andre også hatt mine sidesprang , men angrer ikke på dem for de har vært en fantastisk seksuell opplevelse ...( var separert fra mannen min i denne perioden..)

Tror vi må stole på egne valg og finne ut hva som er riktig for hver og en av oss.

Mange sex partnere er ikke likestilt med at man er god i senga men mye sex med få partnere betyr vel ikke nødvendigvis det det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann24

har bare vært sexuelt aktiv de siste 3 årene, så

16 partnere på 3 år

føles ikke så mye :S

mann 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sluttet å telle da jeg kom til 70...klarte ikke å huske alle. Men tror jeg er oppe i rundt 150 eller noe. Er bare SÅ glad i sex.

Jente 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, 9 stk. Ikke noe jeg gidder å angre på, men kunne vært foruten ca 6-7 av dem :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, 9 stk. Ikke noe jeg gidder å angre på, men kunne vært foruten ca 6-7 av dem :-P

Enig der. 22 år, 7 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får tro hva du vil men mange som trives med å ikke bare ligge med hvem som helst. og det bør du respektere enn å virke nedlatene mot folk som har holdt seg til en. selv om du ikke klarer deg med bare en er det mange andre som klarer

Det går begge veier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Sluttet å telle da jeg kom til 70...klarte ikke å huske alle. Men tror jeg er oppe i rundt 150 eller noe. Er bare SÅ glad i sex.

Jente 25

ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blå Fisk

Er 27 år og har hatt sex med to menn. Er gift, og har derfor ikke planer om å utvide reportoaret. :enig: (La oss være ærlige..dette er en humpesmiley :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jente: 36 år, mellom 100 og 120 stk. angrer ikke men sliter med min fortid følelsesmessig nå.......(har bestandig praktisert sikker sex) men det er rett for mange man ikke kjenner som man har et intimt forholdgreie med-tror ikke det er sunt, var ikke det for meg iallefall. Fucka opp i følelseslivet mitt og skjønner ikke at prostituerte klarer det!!!!

Terapi er det jeg må gå til nå- vær forsiktig folkens og ikke bare hold på som gærninger, dette er noe som jeg anbefaler dere å ta vare på og ikke "gi ut" til kreti og pleti:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har telt over nøye, og er ganske sikkert på at 11 er korrekt tall. Er 26 år gammel. To kjærester (fra jeg var 17-18 år og fra 25), to jevnlige sexpartnere, hvor den ene var fast nachspiel-date for en del år siden, og de andre var en venn av venner jeg hadde en flørt med over et års tid. De neste fire var også bekjente, type samme studiegruppe, arbeidet samme utested etc. Ellers en interessant doktorgradstudent plukket opp på konsert (ok), en litt ung gutt som plukket meg opp i julebordsesongen (flaut) og en litt ekkel opplevelse en gang jeg var altfor full og våknet med en relativt voksen mann da jeg var i starten av 20 årene (ikke ok opplevelse i det hele tatt).

Stryk de to siste og jeg angrer intet! (Men for noen år siden skulle jeg gjerne vært uten følelser for "flørten")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...