Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 28 år, har hatt to sexpartnere. Har i tillegg 3 jeg ikke har hatt samleie med, men kommer vel i kategorien sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

21 år, hatt sex med 6stk. Forhold med 4 av de, resterende to er gode venner. Aldri hatt ONS og har ingen planer om det. For meg må det være følelser involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 44. Sex med 51 damer, og det er langt fra slutt enda....

For en vakker jente du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

k 21 Bare med mannen min, og det blir ingen andre bare han :klemmer: alltid........eg e ssssåååååååå sykelig glad i han.... :yvonne:

Koselig for deg, da :) . Men du vet ingenting om hva fremtiden kan bringe. "Sykelig glad i" høres ikke sunt, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mikako

Jeg debuterte som 16åring, er nå 23. Og med "bare" 1 partner. Jeg synes det er fint jeg, og har fått massevis av erfaring sammen med ham..! Jeg har jo hatt myyye mer sex og prøvd mye mer forskjellig enn venninnene mine som har hatt 10-20 partnere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaw.. det blir en ny hver 2 måned om du hadde debutert etter lavalder og smører de utover.

:hakeslepp:

tenk på det på en annen måte, hvis u regner ut har hun da kanskje hatt sex EN gang annen hver måned og det er ganske lite sex! single har også behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest anonymtakk

En jente på snart 18 år, og har hatt sex med 13 stk.

og har bare vært sammen med 2 stk av de.

jeg har vært veldig løs , noe jeg overhodet ikke er stolt av :/

men livet er et hælvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg er 19 år gammel, og har vært sammen med kjæresten min siden jeg var 15. Begynte ikke å ha sex før jeg ble sammen med han, så jeg har hatt kun én sexpartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er 19 år gammel, og har vært sammen med kjæresten min siden jeg var 15. Begynte ikke å ha sex før jeg ble sammen med han, så jeg har hatt kun én sexpartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

J 25, hatt sex med 12 stykker! Tre flørter, resten ons!

Skulle gjerne hatt sex i forhold, men ingen som vil ha meg uansett

så har ikke så mye valg! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Airi Chikako

Jeg hatt (frivillig) sex med fem stykker. Og bare én av dem har jeg fått noe ut av :P Er 22.

Jeg synes ikke det at jeg har blitt voldtatt skal telle som en sexpartner, så det var bare for å spesifisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erfaren

Jeg er 30 og har vel hatt ca 17 sexpartnere og aldri onenightstands. Høres litt rart ut, men jeg har holdt på med de over lengre tid eller vært sammen med de. Har også bak meg forhold som varte i 8 år, 3 år og 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 og har hatt 1

Det var/er en gutt som betydde mye for meg og vi hold på en lengre periode, men ble vanskelig med forhold pga avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...