Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Tror du tar feil her. De fleste skikkelige menn bryr seg ikke om det der. Om en dame har hatt 10 eller 100 spiller ingen rolle; det er hvordan hun ER som teller.

Må si at jeg signerer denne. Dette er mitt inntrykk av mannfolk. Jeg har aldri opplevd noen mannfolk som har spurt eller hintet om å få vite antallet. De bryr seg om hvem du er som person, hvilke holdninger du har, hvilke verdier du har, hva du har opplevd i livet, hvilket planer for fremtiden du har etc.

Anonymous poster hash: b3f4b...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 år, 16 stk.



Anonymous poster hash: 2d9c4...ca6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, og hatt sex med 11 stykker. To forhold, én ordentlig ONS med to menn (altså trekant), en friend with benefits, og resten folk jeg har hatt en kortvarig flørt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5stk.

1 jeg datet

1 kjæreste

3 ONS

Er 29år.

Anonymous poster hash: 833a8...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år og har hatt sex med en person bare.

Men, han traff jeg da jeg var 18, og har blitt hos ham siden.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man vært seksuelt aktiv i 4-5 år, er jo ikke 20+ så mange. Er vel ikke så overraskende at jenter som er single i lengre perioder kommer opp i tresifret.

Sykt mange dere har hatt, særlig flere av dere som er veldig unge. 4-5 stykker en jo greit, men mange er jo på 20+.



Anonymous poster hash: 64d70...29d



Anonymous poster hash: da310...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten man liker det eller ikke, så er det å ligge mye rundt for mange en naturlig del av det å prøve ut sin egen seksualitet, særlig i starten av voksenlivet. Helt umiddelbart kan 30 partnere virke mye for en nittenåring, men om man er singel og litt rundt forbi skal det faktisk ikke så mye til før man er der. Jeg vet om jenter som har nådd halvparten at det bare på et par uker i syden...

Selv er jeg 16 og er jomfru. blir overrasket over enkelte 19 åringer som har ligget med 30 stk osv.

Føler jeg er er klar for sex, men vet liksom ikke når det rette tidspunktet er.

Synes det blir litt feil å ha seg første gang, med en skikkelig full person på fest liksom. Jeg vet virkelig ikke



Anonymous poster hash: 29854...fd4



Anonymous poster hash: da310...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 for en kåt nittenåring er da ingenting. Bare i løpet av russetiden er det mange som kommer opp i mer enn det...

HÆ, hvordan er det mulig at jenter som ikke engang har rundt tjue har ligget med godt over 20 stk? Altså kjør på for all del, dømmer ingen her nå, bare syntes det hørtes litt ekstremt ut!
Er for øvrig 16 og jomfru :-)

Anonymous poster hash: b78c1...8d6



Anonymous poster hash: da310...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 20 år og har hatt sex med 45 - 55 stk.

Noen vil vel si at du er løs, men det er irrelevant, for det er jo ikke noe galt med å være det. Tvert i mot.

Anonymous poster hash: da310...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på snart 20, og har ligget med 22 stk. Er vel kanskje litt mange ettersom jeg mistet jomfrudommen da jeg var 17.

Neida, det er ikke spesielt mange. Kjør på.

Anonymous poster hash: da310...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way to go. Fortsetter du på denne måten bikker du 100 i god tid før 30. Jeg synes du er kul som tar kontroll over ditt eget begjær, selv om mange menn (og kvinner) dessverre ennå ikke aksepterer dette. En misforståelse det med å spare seg for den rette - det gjelder heller å "kjøre seg inn" for den rette. Menn som ikke liker at andre har vært der før dem, liker kanskje ikke kvinnens kjønn godt nok...

Jeg er 22, og har hatt sex med 25 menn:)

<3



Anonymous poster hash: 9d588...aad



Anonymous poster hash: da310...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, sex med 12-13 stk. Har faktisk glemt det eksakte tallet, og det begynner å bli en del år siden jeg telte sist. Har ikke vært single siden jeg var 21.



Anonymous poster hash: b64d7...943
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 21

Fast forhold 1

Datet 3

Ons 2

Anonymous poster hash: 9a8ca...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 19

Har hatt 4 stk. :)



Anonymous poster hash: bcb9f...055
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest alegria

Noen vil vel si at du er løs, men det er irrelevant, for det er jo ikke noe galt med å være det. Tvert i mot.

Anonymous poster hash: da310...381

Liker du løse fitter du da? :P

Synes det var utrolig mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Liker du løse fitter du da? :P

Synes det var utrolig mange.

Løse fitter? Bruker du "fitte" som et nedlatende ord på en jente her, og kaller henne løs? Eller tror du oppriktig at man blir slappere nedentil av å ha 50 forskjellige partnere i stedet for å ha sex med én partner 50 ganger?

Endret av heihade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26.

4 gutter.



Anonymous poster hash: e59ef...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 stk, er 23 år. Kun en av de var ONS ;) Ellers har jeg vært i forhold med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...