Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jente, 17. Et sted mellom 25 og 30.



Anonymous poster hash: a15fe...fc0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenter kommer opp i 20-30 på et "par år" og en mann kommer opp i 3-4 på samme tid er det rart da at han lever et ungkarsliv til 38-39ca for og komme opp i en 25-30stk?

Det fleste menn vil ikke bli sammen med en jente som har høvla 3 ganger så mange og det går ikke på usikkerhet, men man lurer på hva i helvetes tøs er dette når du har levd tilsvarende og hatt et rent helvete på samme felt.

Det er heller ikke dobbeltmoral for når begge har rundt samme antall det bryr man seg ikke, men en mann er jo nødt til drive på i mange år..

Anonymous poster hash: 89eea...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 25 og har ligget med 1 person (forholdet varte i flere år).

Tar aldri ons, er kun ute etter varige forhold.



Anonymous poster hash: fdfa4...39d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 16 og er jomfru. blir overrasket over enkelte 19 åringer som har ligget med 30 stk osv.

Føler jeg er er klar for sex, men vet liksom ikke når det rette tidspunktet er.

Synes det blir litt feil å ha seg første gang, med en skikkelig full person på fest liksom. Jeg vet virkelig ikke



Anonymous poster hash: 29854...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Jeg har hatt sex med for mange, etter min mening.

Er snart 22 år og har hatt 7 sexpartnere.

Ingen av dem var ONS. :)

ONS, hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS, hva betyr det?

OverNattingsSex.

Anonymous poster hash: 41f77...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg 16 og er jomfru. blir overrasket over enkelte 19 åringer som har ligget med 30 stk osv.

Føler jeg er er klar for sex, men vet liksom ikke når det rette tidspunktet er.

Synes det blir litt feil å ha seg første gang, med en skikkelig full person på fest liksom. Jeg vet virkelig ikke

Anonymous poster hash: 29854...fd4

Hallo, du er 16 år. Ikke stress med å "få deg noe". Vent til du møter en som gjør at du føler for det.

Jeg hadde sex da jeg var 17 bare forde "jeg skulle være kul". Angret på det hver dag i nesten to år, følte meg som den idioten da han gikk og skrøt over det til hele skolen….

Anonymous poster hash: c2ef5...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt voksen og har bare hatt sex med en, min mann. Har aldri savnet å ha sex med fler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS, hva betyr det?

One Night Stand. Å ha sex med noen bare en enkelt natt, uten å følelser for personen, kun for sexens del. Gjerne en person man ikke kjenner, som man ar møtt tilfeldig ute på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HÆ, hvordan er det mulig at jenter som ikke engang har rundt tjue har ligget med godt over 20 stk? Altså kjør på for all del, dømmer ingen her nå, bare syntes det hørtes litt ekstremt ut!

Er for øvrig 16 og jomfru :-)

Anonymous poster hash: b78c1...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ, hvordan er det mulig at jenter som ikke engang har rundt tjue har ligget med godt over 20 stk? Altså kjør på for all del, dømmer ingen her nå, bare syntes det hørtes litt ekstremt ut!

Er for øvrig 16 og jomfru :-)

Anonymous poster hash: b78c1...8d6

Hvis man tar jomfrudommen når man er f. eks. 15 år, så har man 5 år på seg. Da må man ha sex med 4 stk i året. Er det så ubegripelig?

Anonymous poster hash: 823d8...b4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig ser jeg det som litt ubegripelig at folk teller antallet når det er snakk om så mye.



Anonymous poster hash: 29854...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...