Gå til innhold

Archee venter på gutten sin

Archee

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen! :hug:

Om alt går etter planen, har jeg (for lengst) regnet ut at det vil bli en februar-baby (eller mars-baby om jeg går overtid...). Formen er ikke til å klage på ENDA, men føler litt ubehag i underlivet (lignende menssmerter). Er nok bare fordi det vokser og gror noe vakkert inni meg for tiden ;)

Leser forresten at: "Grunnen til disse ubehagene skyldes livmoren som vokser og lager plass til det voksende livet..." :hjerte: "Sukk!" Nydelige ord! Da vet jeg ihvertfall at det ikke er noen grunn til å bekymre seg, med mindre en blør...

Og en ting til:

:bolledeig: NO MORE TR!!!

(for en stund ihvertfall) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for no more TR!! :nigo:

Det blir nok mange nye og både kjente og ukjente følelser både i livmorområdet og ellers i kroppen. :jepp: Husker også at jeg hadde sånn mensmurring en del i første tri. Og så får man etterhvert sånne ligamentsmerter. Det kan stikke ganske greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får murre og stikke, og whatever... Denne bebisen skal jeg ha uansett!!! :fnise:

"Houston, I have a problem!"

Seriøst, jeg har et problem. Jeg har av en eller annen merkelig grunn fått et ekstremt behov for å tygge/putte noe inn i munnen HELE TIDEN. Verst er det på jobb da jeg sitter mye foran pc'en og taster. I dag har jeg blant annet fått i meg 2 brødskiver med leverpostei, 1 beger sukkererter, 1 pose babygulrøtter, 1 porsjon gryterett (lunsj), 1 pakke sukkerfrie pastiller, 1 flaske vann, 1 kopp grønn te, og 2 kopper espresso sjokolade. Og når jeg kommer hjem skal jeg mest sannsynlig lage til lapskaus, og muligens avslutte dagen med en is eller to (fikk besøk av isbilen i går) :sjenert:

Om dette fortsetter, kommer jeg til å bli en MEGAklump til slutt... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske drastisk ut å spise så mye på kort tid, men får håpe at det stabiliserer seg etter hvert :jepp:

Ellers blir du nok en svær klump til slutt ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Så morsomt å lese her inne da!

GRATULERER SÅ MYE!!

Det med å pakke ting i kjeften er vel ganske så normalt :fnise::jepp:

Får bare virkelig håpe du slipper unna kvalmen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk FrkHøne! :klem:

Sambo og jeg driver å diskuterer NÅR vi skal fortelle denne gledelige nyheten til HVEM. Ferien vår starter den 5. juli, og vi drar til hytta sammen med svigers. Svigermor er av den typen som scanner deg fra topp til tå, og kommenterer gjerne hvor tynn/tykk du er blitt siden sist (ja, det er grusomt). Jeg nekter uansett å "bo" under samme tak som dem og bære rundt på en hemmelighet. Hun fyller år den 6. juli, så da er det like så greit å bare fortelle dem det på bursdagen hennes. :)

Verre er det med min familie, rettere sagt min mor. Når min mor får vite det, får hele verden vite det. Og det ser vi helst at ikke skjer RIKTIG enda... Aldri i livet om hun klarer å holde tett! Hun er vel den av oss som har mast mest etter barnebarn, og sa at hun ønsket seg tvillinger til jul (2009). Der måtte vi desverre skuffe henne :fnise:

9 åringen vil få vite det i løpet av sommerferien. Gleder meg så til å se ansiktsuttrykket hennes når hun får vite at hun skal bli storesøster... :hjerte:

Bare noen tanker jeg hadde her og nå...

Sender over litt babystøv for dem som trenger det :strix:

Lykke til kjære prøvere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å fortelle det til folk syns jeg man skal ta som man vil :Nikke:

Vi fortalte det til ganske mange ganske tidlig, men nå var det mange som visste at vi hadde prøvd en stund så da ble det naturlig for oss å si det.

Jeg skjønner at flere ikke vil fortelle det før det er ganske sikkert, men vi tenkte slik at vi hadde flere og dele både glede og sorg med om det skjedde noe ille :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spiser ganske mye når jeg sitter på jobben.. For meg så hjelper det mot kvalme/litt uggen følelse. De tingene du dyttet i deg var jo stort sett ganske sunne ting da, så det kan ikke være så farlig vel? Det hadde vært en annen sak om du byttet ut gulrøttene og sukkerertene med sjokolade og sukkertøy! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cypress, du spiser jo iallfall sundt! :jepp: Synes heller ikke det var SÅ enorme mengder du hadde spist, så dette går nok helt fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sier noe der... Men det hender jeg glimter til med en sjokolade/is eller to. Jeg har forresten en sjokolade liggende på pulten foran meg nå, men i dag er det tross alt fredag, og da er det lov :sjenert:

Etter jobb i dag skal jeg kjøre 9 åringen til svigers. Hun skal overnatte der til i morgen. Og sambo skal ut med jobben, så da blir jeg alene hjemme i kveld. Skal nyte stillheten og kose meg med dagbøkene deres! ;) Jeg skal ut med jobben i morgen, må bare finne på en god unnskyldning for ikke å drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Archee! :)

Syns du spiser fornuftig jeg! :)

Du får si fra til jobben at du går på penicillinkur eller noe :)

Kos deg! Deilig med litt alenetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig klart å finne ut åssen en legger inn bilde her i dagboka:

Bildet er tatt mandag 14. juni klokken 06:52 :rødme:

post-35479-1276891556,4449_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et bilde av test nr. 1 (strimmel - tatt søndag 13. juni), men kvaliteten på det bildet er så dårlig at en knapt kan se om det er 1 eller 2 streker der... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt "sent" ute i forhold til andre her inne, men jeg sier no; GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN! :D

Begynte å lesen boken din i kveld faktisk, og synes at dette var SÅÅÅ spennende å lese!

hihi.. Så igjen; maaange gratulasjoner til deg :D

Kjenner et lite stikk av missunnelse.. :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :hallo:

Har nå lest igjennom dagbokadi. Heldig du, som slapp å være her så lenge før dere lykkes :jepp: . Vi er omtrent like langt på vei, så blir spennende å lese hvordan det går med deg fremover. SElv har jeg ikke den store mattrangen. Har heller fått helseånden over meg. Var sunn før og, men nå er jeg veldig på passelig. Får se hvor lenge det varer da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kravstor du er da Iril... :eeeh: Vel, la gå:

Bildet er tatt søndag 13. juni klokken 18:03 :rødme:

post-35479-1277066815,5776_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...