Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, og gratulerer til alle 2012-bruder!

Skal gifte meg i november 2012, og lokale er booket. Vielsen vil foregå i lokalene hvor festen holdes.

Kjempespennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og gratulerer til alle 2012-bruder!

Skal gifte meg i november 2012, og lokale er booket. Vielsen vil foregå i lokalene hvor festen holdes.

Kjempespennende!

Så gøy :) Hvilken dato? Vi skal også ha vielse og fest på samme sted, slipper mye problemer med logistikken da :jepp:

Skrevet

Hei hei, alle bruder!! Jeg skal også gifte meg i 2012, og datoen er 18. februar! :) Bare 6 mnd til, og jeg gleder meg kjempemye!! Er i gang med å lage invitasjoner, og koser meg stort!! Kos dere med planleggingen alle sammen!

Og husk; ikke la svigermor ta helt av! Det er lov til å være uenig, det er jo tross alt ditt bryllup ;) hehe..

Klem klem :)

Skrevet

På fredag bestilte jeg brudekjolen min, verdens fineste Mori Lee-kjole. De hadde den ikke inne da så har ikke prøvd den. Men har prøvd en annen Mori Lee-kjole for å finne størrelse da. Kjolen kommer i november/desember så gleder meg til å prøve den da. Og så må jeg finne underskjørt, slør og tiara etter hvert. Gleder meg :) Var forresten utrolig rart å se seg selv i brudekjole, og da jeg fikk på tiara og slør ble både jeg og forloveren min våte i øynene selv om det ikke var kjolen jeg skulle ha. Hehe, vi jenter altså.... :)

Ellers har jeg bestilt sko, cape, muffe og litt mer pynt(alt fra eBay). Og ei venninne som er make-up artist skal sminke meg. Filletanta mi som var frisør før skal ordne håret(må bare spørre henne først). Og så får jeg neglebehandling av broren og svigerinna mi som takk for hjelpa med å male huset(har aldri fikset neglene mine før så det gleder jeg meg til).

Bryllupsreise er bestilt, det blir to uker på Maldivene på oss. Hadde egentlig bestilt på Mauritius men byttet uker så jeg bare går glipp av en uke på skolen. Da var det ikke noe ledig, så da byttet vi(var egentlig dit jeg ville, får overleve at det koster litt mer).

Åh, vil gifte meg NÅ

Skrevet

-- jeg står litt fast.

Siden jeg må ha ny kjole og vi enda ikke har fått booket noe, eller satt dato så føler jeg at jeg egentlig står på scratch..

Charleene/frustrert...

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg tror jeg blir 2012 brud, men kan fort bli 2013 og. Spørs litt. Hvis alt går veien for oss på lørdag (skal være med på noe som heter "bryllupskampen" i grenland der man kan vinne 30 000, men kjemper mot tre andre par) Så blir det i August 2012 bryllupet står, så det er bare å krysse fingrene=)

Skrevet

Jeg tror jeg blir 2012 brud, men kan fort bli 2013 og. Spørs litt. Hvis alt går veien for oss på lørdag (skal være med på noe som heter "bryllupskampen" i grenland der man kan vinne 30 000, men kjemper mot tre andre par) Så blir det i August 2012 bryllupet står, så det er bare å krysse fingrene=)

Masse lykke til :) Krysser fingrene for at det går veien for deg!! ALLE fortjener å gifte seg, og 2012 er et fint år ;)

Skrevet

I dag hente jeg fire pakker som jeg har bestilt på ebay :) Henta en i går også da, og så venter jeg på to til. Smarteste nettsiden(ved siden av KG) noensinne! I dag fikk jeg bl.a capen min og den er kjempefin. To lag sateng med fuskpelskant og snøring med tykke satengbånd i halsen. Og stoooor hette med plass til oppsatt hår i. Eneste jeg gjerne skulle hatt er hull til armene, men har muffe(selvfølgelig fra ebay) så da ble det veldig fint. Og så fikk jeg(eller vi da) gjesteboka. Kjempefornøyd med den også. Var et sett med bok og penn(og sånn til å sette pennen i) med masse plass i. Nå venter jeg spent på sko og smykkesett.

Slør og tiara skal jeg forhåpentligvis kjøpe på salg i september hvis jeg finner noe jeg vil ha. Egentlig vil jeg ha slør i silkechiffon men er ikke sikker på om det passer til alle kjoler. Og så er jeg egentlig ikke sikker på om jeg skal ha langt eller til korsryggen. Noen som har peiling på hva som er finest når man har cape? Ah, jeg gleder meg :rodmer:

Skrevet

Kan anbefale de som ikke har fått seg brudekjole enda å sjekke ut http://www.matildasfest.com/

Jeg kjøpte min kjole her og med kjole, underskjørt og mons/toll (siden kjolen blir sendt fra Sverige)kom det på 5.200 NOK kr. Kjempefornøyd med kjole og service jeg fikk fra de. Raskt gikk det også:)

Skrevet

Gifter oss juni 2012 - prøvde kjoler i går :) Fineste var litt over budsjett, så jeg må tenke på det ;)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Masse lykke til :) Krysser fingrene for at det går veien for deg!! ALLE fortjener å gifte seg, og 2012 er et fint år ;)

Vi kom på andre plass, så da blir det våren 2013 mest sannsynlig da, men var veldig morro å være med på konkurransen=)

Skrevet

Gifter oss juni 2012 - prøvde kjoler i går :) Fineste var litt over budsjett, så jeg må tenke på det ;)

Kjenner meg igjen her altså! Jeg dro på salg i juni, 50-75% på nesten hele butikken! Så prøvde jeg en Maggie Sottero-kjole som ikke var på salg. Den følelsen jeg fikk da jeg tok på denne kjolen, er vanskelig å beskrive! Men tårene trillet både på meg og min forlover :fnise: Dette var "the dress", så jeg tenkte "Søren heller, jeg gifter meg (forhåpentligvis) bare en gang". Så jeg tok den :biggrin:

Skrevet

Vi kom på andre plass, så da blir det våren 2013 mest sannsynlig da, men var veldig morro å være med på konkurransen=)

Det var jo synd, men å vente ett år er vel ikke så mye. Da får dere hvertfall god tid til å planlegge :)

Skrevet

Jeg skal gifte meg med verdens flotteste mann 16.juni 2012. Det blir et fjellbryllup uten like. Gleder meg stort, og planleggingen er i gang. Prøvde kjoler for første gang i går:)

Skrevet

Jeg skal gifte meg med verdens flotteste mann 16.juni 2012. Det blir et fjellbryllup uten like. Gleder meg stort, og planleggingen er i gang. Prøvde kjoler for første gang i går:)

Det er samme dag som oss:)

Skrevet

Moro!

Skrevet

Noen som har greie på hva en freelance frisør til et bryllup på fjellet kan koste?

Skrevet

Og samme dag som oss! Hvor langt har dere kommet i planleggingen? har dere tema eller farge e.l?

Skrevet

Og samme dag som oss! Hvor langt har dere kommet i planleggingen? har dere tema eller farge e.l?

Vi har nesten alt klart:)mangler meny, invitasjoner, ringer og dress te mannen:) vi legger ting litt på hylla nå for vi ska ha baby rundt nyttår sp glad mye er på plass... Enn dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...