Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her som skal ha solist i kirken? Evt. hvilke sanger skal dere ha? :)

Vi ska ha bestekompisen min:9 Han er saxofonist, så det blir bra. I tillegg er han komponist så han har sagt han ska komponere innmarsjen vår:) Det blir spesielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg er fra Molde/omegn.. :)

Så gøy! :vinke:

Rope ut om du hører om brllupsmesse her i området! Når skal dere gifte dere? :)

--------

Nå har vi booket tidspunkt for vielsen -- ble oppringt fra kirkekontoret i går, et annet par ønsket også å ha vielsen sin samme dag som oss, og vi måtte derfor bestemme oss for hvilket klokkelsett vi ønsket. Vi gikk for klokken 13. Det er kanskje litt tidligere enn vanlig? :klo: Hva med dere andre, når på dagen tenker dere å ha vielsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 16 Juni 2012 :yvonne:

Både kirke og lokalet er i boks. Vi blir rundt 70 gjester.

Endret av Line_m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi jaggu booket nytt selskapslokale. Ble med ett stresset for at noen andre skulle bestille det, siden noen andre har vielse i samme kirke, samme datoen, samt at de hadde stand på bryllupsmessa i Trondheim i helga -- så nå har vi booket :hoppe: Er bra vi har ett år ekstra å spare på, kostet litt mer enn det opprinnelige lokalet :fnise: Men det er perfekt, og verdt pengene! :jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :vinke:

Rope ut om du hører om brllupsmesse her i området! Når skal dere gifte dere? :)

--------

Nå har vi booket tidspunkt for vielsen -- ble oppringt fra kirkekontoret i går, et annet par ønsket også å ha vielsen sin samme dag som oss, og vi måtte derfor bestemme oss for hvilket klokkelsett vi ønsket. Vi gikk for klokken 13. Det er kanskje litt tidligere enn vanlig? :klo: Hva med dere andre, når på dagen tenker dere å ha vielsen?

vi skal gifte oss 23juni :) har søkt litt på nett, men finner ikke noe.. har du hørt noe? hadde vert så gøy! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal gifte oss 23juni :) har søkt litt på nett, men finner ikke noe.. har du hørt noe? hadde vert så gøy! :jepp:

Leste i Romsdalsavisa her en dag at Mary Hals skal ha reåpning av butikken sin på Skaret 19. februar klokken 17. Det blir visst ulike stands, og brudeshow! :jepp:

Oog, hørte at Dzine skulle ha show/messe dagen før eller dagen etter, men kan ikke huske hvor jeg har sett det hen. Si ifra om du hører noe om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Romsdalsavisa her en dag at Mary Hals skal ha reåpning av butikken sin på Skaret 19. februar klokken 17. Det blir visst ulike stands, og brudeshow! :jepp:

Oog, hørte at Dzine skulle ha show/messe dagen før eller dagen etter, men kan ikke huske hvor jeg har sett det hen. Si ifra om du hører noe om det! :)

Dzine skal ha brudeshow 20 februar:) på træffhuset ;) oooo det blir så stas!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Hals sin kosta visst 100 kroner. Dzine aner jeg ikke. Vet du når det starter? :)

begynner klokken 17.00 men dørene åpner klokken 16.00 :)

koster 100kr der også:)

Endret av tiriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner klokken 17.00 men dørene åpner klokken 16.00 :)

koster 100kr der også:)

Ok :) Kjøper man billetter i døra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok :) Kjøper man billetter i døra? :)

vet ikke, men de forhåndsselger billetter hos Dizine frisør:)

må man forhåndsbestille billetter på skaret?

men vet du når det begynner på skaret?:)

Endret av tiriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, men de forhåndsselger billetter hos Dizine frisør:)

må man forhåndsbestille billetter på skaret?

men vet du når det begynner på skaret?:)

Ok, takk :)

Fant annonsen nå, man kan ringe 71200803 for info og biletter :)

Det starter klokken 17 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil tipse om en veldig god bryllupsside, weddingwire.com. Her kan man lage en personlig bryllupshjemmeside, lage veldig god og praktisk to do list, gjesteliste, inspirasjonsalbum og mye mer. Det er helt gratis og man har tilgang på alt så lenge man vil. Mange forsvinner 1 år etter bryllupsdatoen, men denne kan man kose seg med og mimre på gamlehjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :tommelopp:

Kan med det samme tipse om www.theknot.com -- den er også et slikt "verktøy", i tillegg til at man finner en masse bra inspirasjon der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :tommelopp:

Kan med det samme tipse om www.theknot.com -- den er også et slikt "verktøy", i tillegg til at man finner en masse bra inspirasjon der! :jepp:

Ja jeg begynte med theknot, men jeg fant aldri en bakgrunn til hjemmesiden som jeg likte og jeg rett og slett falt mer for stilen til weddingwire. Det finnes flere slike bryllupssider og det er så aritg å se på bilder og lese om gode tips.

En supergenial ting med weddingwire er man kan sette opp bordene og putte gjestene som man har ført opp i gjestelisten på plassene sine, veldig gøy. Ingen mer penn og papir på meg på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom menighetskontoret i går i hjembyen for å prøve å snike meg til en booking av kirke når vi først var hjemme( bor ganske så langt unna til vanlig) Men neida må nok vente til 1,mars.... så da er det bare å smøre seg med tålmodighet i 14 dager til. Kommer nok til å sitte på telefonen den dagen!

Håper det går bra med alle de vordene brudene der ute!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...