Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye MonThe! :) heldi du! <3

Det var mange nydelige kjoler på Dzine, men tror ikke det er dit jeg skal dra å prøve.. bryllupet skal vi ha i trondheim, for det er dit vi skal flytte før bryllupet. så jeg tenker å dra på agape der..vet ikke om så mange brudesalonger der men er vel flere steder:)

jeg ønsker meg en stroppløs evt halterneck med a formet skjørt, super romantisk gjerne med tyll ;)

har ikke tenkt så mye på farger enda, men ser for meg lyst(hvitt/krem-ish) med pudderrosa/lavendel med litt grønt.. alle lys skal være i gjennomsiktig glass og ikke så høye at de forstyrrer øyekontakt over bordene.. :)

gleder meg til å komme mer i gang med planleggingen <3 så godt det må være å ha det meste i boks! :D

Jeg var å prøvde på Tessems brudesalong for noen uker siden... ellers så finnes Eva brud på Heimdal. Salget på Tessem starter 1.sept 2011:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye MonThe! :) heldi du! <3

Det var mange nydelige kjoler på Dzine, men tror ikke det er dit jeg skal dra å prøve.. bryllupet skal vi ha i trondheim, for det er dit vi skal flytte før bryllupet. så jeg tenker å dra på agape der..vet ikke om så mange brudesalonger der men er vel flere steder:)

jeg ønsker meg en stroppløs evt halterneck med a formet skjørt, super romantisk gjerne med tyll ;)

har ikke tenkt så mye på farger enda, men ser for meg lyst(hvitt/krem-ish) med pudderrosa/lavendel med litt grønt.. alle lys skal være i gjennomsiktig glass og ikke så høye at de forstyrrer øyekontakt over bordene.. :)

gleder meg til å komme mer i gang med planleggingen <3 så godt det må være å ha det meste i boks! :D

Takk :hjerte: Du har allerede kommet godt i gang i tankeprosessen da! :jepp: Ja, det er godt. Samtidig så gleder jeg meg til å begynne med bryllupsplanleggingen igjen når det nærmer seg!:) Har kost oss sånn med planlegginga hittil! Blir vel ikke å gjøre noe særlig mer før etter sommeren nå da, nå er vi i "babymodus" :) Skal dere ha kirkebryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte: Du har allerede kommet godt i gang i tankeprosessen da! :jepp: Ja, det er godt. Samtidig så gleder jeg meg til å begynne med bryllupsplanleggingen igjen når det nærmer seg!:) Har kost oss sånn med planlegginga hittil! Blir vel ikke å gjøre noe særlig mer før etter sommeren nå da, nå er vi i "babymodus" :) Skal dere ha kirkebryllup?

Ja vi skal gifte oss i nidarosdomen:) det er dit vi sogner så da kan vi jo ikke la sjangsen gå fra oss:):hjerte: gleder meg sååå mye!!! :D

har planer om å ha solist i kirken,en som synger og spiller trombone..tror det blir helt utrolig magisk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å prøvde på Tessems brudesalong for noen uker siden... ellers så finnes Eva brud på Heimdal. Salget på Tessem starter 1.sept 2011:)

oki:) takk for tipset :) hvor ligger Tessems brudesalong da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) takk for tipset :) hvor ligger Tessems brudesalong da?

Rett ved siden av byscenen, evt brukbar om du vil... De var veldig hjelpsomme der:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal gifte oss i nidarosdomen:) det er dit vi sogner så da kan vi jo ikke la sjangsen gå fra oss:):hjerte: gleder meg sååå mye!!! :D

har planer om å ha solist i kirken,en som synger og spiller trombone..tror det blir helt utrolig magisk :rodmer:

Hvilken trombonist skal dere bruke? er selv trombonist og kjenner til mange flotte musikere i trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken trombonist skal dere bruke? er selv trombonist og kjenner til mange flotte musikere i trondheim:)

Det er en jeg kjenner, så han hadde hvert gjest om han spiller eller ikke, men vi er kjempeglade for at han ville det. :) har ikke funnet ut hvilken sang vi vil ha enda... noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonThe og tiriel: Jeg er også fra Molde og håper på 2012-bryllup:D Kjole er funnet, men ikke kjøpt.

Blir nok kirke i Fræna eller Molde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonThe og tiriel: Jeg er også fra Molde og håper på 2012-bryllup:D Kjole er funnet, men ikke kjøpt.

Blir nok kirke i Fræna eller Molde:)

så gøy at det er flere fra molde området her:) når skal dere gifte dere? hvilken kjole skal du ha da? bilde?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonThe og tiriel: Jeg er også fra Molde og håper på 2012-bryllup:D Kjole er funnet, men ikke kjøpt.

Blir nok kirke i Fræna eller Molde:)

Så gøy at vi er fler fra Molde! :hoppe:

Har dere funnet dato? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min herlige prins gikk ned på kne 17.mars (på 4-årsdagen vår) og spurte om jeg ikke ville gifte meg med han. Ekstra fantastisk var det at dette skjedde i parken som hører til Notre Dame. Han er så god!

Nå blir det bryllup 21. april 2012. Gleder meg kjempe mye!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min herlige prins gikk ned på kne 17.mars (på 4-årsdagen vår) og spurte om jeg ikke ville gifte meg med han. Ekstra fantastisk var det at dette skjedde i parken som hører til Notre Dame. Han er så god!

Nå blir det bryllup 21. april 2012. Gleder meg kjempe mye!!

<3 så romantisk Pentu <3 gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 så romantisk Pentu <3 gratulerer! :)

Tusan takk! Jeg svever på en svær rosa sky og vil egentlig bare planlegge. Men føler det enda er litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pentu =) Vi skulle også egentlig ha 21 April 2012, men det blir nok den 14 istedet =)

Vi har allerede begynt å planlegge.. Lokale for fest, middag etc. Ringer restauranter denne uken for å høre priser for 20-25 personer osv.

Kjole skal jeg ikke kikke på før til høsten, jeg vil trene meg ned noen kilo først.

Skriv ned en liste hva du trenger å sjekke =) Evt papirer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer Pentu =) Vi skulle også egentlig ha 21 April 2012, men det blir nok den 14 istedet =)

Vi har allerede begynt å planlegge.. Lokale for fest, middag etc. Ringer restauranter denne uken for å høre priser for 20-25 personer osv.

Kjole skal jeg ikke kikke på før til høsten, jeg vil trene meg ned noen kilo først.

Skriv ned en liste hva du trenger å sjekke =) Evt papirer osv.

Ja, vi har ordnet lokalet. Maten er i boks i og med at søskenbarnet mitt driver med catering. Men når det kommer til kjolen er jeg på samme sted som deg. Jeg vil trene litt vekk før jeg finner drømmekjolen. Jeg snakket med kirken og fikk tilsendt en haug med papirer, så vet ikke helt hva mer jeg skal trenge. Men når tiden er inne så blir jeg nok helt innelåst i planleggingen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er fler fra Molde! :hoppe:

Har dere funnet dato? :)

Lurer litt på 23. juni, men er ikke helt satt enda:) Skal bestille kjolen denne uken, for denne må jeg ha:)

Er riktignok en kopi av den på bildet, da jeg ikke har flere tusen dollar til overs:D :jepp:

post-23848-0-72536900-1301410973_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hei. Vi også er full gang med planlegging av et 2012 bryllup. Noen som har ideer til meg, farger og blomster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...