Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere her inne som er i gang med planleggingen av et 2012-bryllup? Det er vi! Jeg vet jeg er tidlg ute, men vi planlegger et høybudsjett-bryllup i flere land så det krever litt spredning av utgifter (dessuten klarer jeg ikke vente), så jeg begynner allerede nå. :)

Noen flere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fillefjonka

Hei!

Er det flere her inne som er i gang med planleggingen av et 2012-bryllup? Det er vi! Jeg vet jeg er tidlg ute, men vi planlegger et høybudsjett-bryllup i flere land så det krever litt spredning av utgifter (dessuten klarer jeg ikke vente), så jeg begynner allerede nå. :)

Noen flere der ute?

Hei på deg :kaffekopp:

Vi skal muligens gifte oss i 2011, å jeg er begynt å planlegge.

Hvorfor ikke begynne tidlig?! jeg syntes det er kos jeg.....

Kos deg med planleggingen og lykke til :)

Klem fra Fillefjonka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også gifte oss i 2012. har skjønt at vi er tidlig ute med planlegging, men det koster jo litt dette bryllupet så greit å komme i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at det er flere! Enig med deg i at det er lurt å spre kostnader over tid, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne? Jeg har lyst til å begynne å kjøpe inn litt ting og tang allerede nå, men vet ikke helt hva... Men planlegging av fargetema, meny osv. til festen her hjemme i Norge kan i hvertfall begynne!

Når i 2012 står deres bryllup? Vi planlegger å legge utenlandsseremonien til Mars, og ha fest hjemme i Norge i mai eller juni. :)

Endret av Euphoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at det er flere! Enig med deg i at det er lurt å spre kostnader over tid, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne? Jeg har lyst til å begynne å kjøpe inn litt ting og tang allerede nå, men vet ikke helt hva... Men planlegging av fargetema, meny osv. til festen her hjemme i Norge kan i hvertfall begynne!

Når i 2012 står deres bryllup? Vi planlegger å legge utenlandsseremonien til Mars, og ha fest hjemme i Norge i mai eller juni. :)

Juni , skal ha det i hjemkommunen min... Kystby så vi har tenkt utendørsvielse ved hytta vår. ellers så har vi band te festen klar samt pynting av bruden. Kjekt med kontakter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

2012 blir vårt år også, men har ikke begynt noe planlegging ennå =) kommer tilbake når det er 100 % bestemt, noe det rett og slett ikke er ennå. Det kan jo bli 2011 også, men da må vi kanskje begynne å få ut fingeren :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som selv lagde en tråd om dette, men som ingen svarte på:P Tror det blir 2012 på meg også, har allerede kjøpt kjole for jeg vet jeg ikke kommer til å finnen noen annen:p Synes det er super smart å dele opp kostnadene jeg, det koster jo endel med bryllup i hverfall jeg som skal ha det i utlandet med familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Synes det er i overkant hysterisk å planlegge et bryllup flere år i forveien.

Og ja, jeg vet at det er dyrt med bryllup og alt det der, men hva med å bare sette inn penger på en sparekonto hver måned og starte planleggingen f.eks et halvt år før bryllupet?

Vi brukte 4 mnd på planlegging, men det meste kunne egentlig vært gjort på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er flere som gifter seg i 2012!

Jeg har også lyst til å kjøpe kjole, men det er litt vrient av flere årsaker

1. Kjolen må fungere både ute i naturen blandt klipper og kratt, på stranden og her hjemme på festen vi skal ha etter bryllupet. Kanskje blir det to kjoler, en for stranda og en for Norge.

2. Jeg ombestemmer meg i ett sett, drømmekjolen nå er kanskje ikke drømmekjolen om to år...

3. Jeg tenkte på å kjøpe kjole et par dager før bryllupet. Vi skal uansett innom Manila noen dager før vi reiser til stedet hvor vielsen holdes, så jeg kan sikker gjøre et riktig røverkjøp der. Jeg er ganske lett å kle på, så det vil sannsynligvis ikke bli behov for de store justeringene på kjolen. Men det krever is i magen å vente til rett før bryllupet med å kjøpe kjole!

Hvilken kjole har du kjøpt, Sapree?

Og jeg har kommet på en ting jeg kan begynne med allerede nå; Jeg skal lage mine egne smykker (tiara, armbånd og kjede), så jeg må rett og slett begynne å øve meg i smykkelaging! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er flere som gifter seg i 2012!

Jeg har også lyst til å kjøpe kjole, men det er litt vrient av flere årsaker

1. Kjolen må fungere både ute i naturen blandt klipper og kratt, på stranden og her hjemme på festen vi skal ha etter bryllupet. Kanskje blir det to kjoler, en for stranda og en for Norge.

2. Jeg ombestemmer meg i ett sett, drømmekjolen nå er kanskje ikke drømmekjolen om to år...

3. Jeg tenkte på å kjøpe kjole et par dager før bryllupet. Vi skal uansett innom Manila noen dager før vi reiser til stedet hvor vielsen holdes, så jeg kan sikker gjøre et riktig røverkjøp der. Jeg er ganske lett å kle på, så det vil sannsynligvis ikke bli behov for de store justeringene på kjolen. Men det krever is i magen å vente til rett før bryllupet med å kjøpe kjole!

Hvilken kjole har du kjøpt, Sapree?

Og jeg har kommet på en ting jeg kan begynne med allerede nå; Jeg skal lage mine egne smykker (tiara, armbånd og kjede), så jeg må rett og slett begynne å øve meg i smykkelaging! :)

På Filippinene kan du også leie kjole for en billig penge ellers så er det jo super billig å kjøpe også! Men det er jo kjempe sjangs å ta å finne kjole i siste liten, men det funker jo greit om man ikke er sååå nøye på hvordan kjolen skal se ut. Det er kjekt med å ha to kjoler for hver annledning, da får du jo unike bilder også:P

Her er kjolen min: http://www.morelle-mariage.com/boutique/cosmobella7382-pi-5905.html?image=0&osCsid=9edcdea7a60ceb5353cc7555a341fe02

Det er de detaljene på toppen og skjørtet jeg likte godt. Hadde jeg ventet med å kjøpe ville jeg bare sett etter noe som lignet denne likevel.

Hm neste planlegging blir vel tiara eller noe hårpynt til kjolen. Ja og hvilke bord tema og slikt det blir, men alt til sin tid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er vel kanskje den lekreste kjolen jeg noensinne har sett, skjønner godt at du slo til på den! Og jeg har sett på MANGE kjoler! :)

Når jeg tenker meg om hadde det vært fint å hatt kjolen i boks, men moro å gå på kjolejakt i Manila rett før bryllupet også... Jaja, godt man har to år å gruble på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er super glad og kjempe spent på hvordan den kommer til å bli på meg:p Tok en sjangs hehe..Men ja har sett på maaange kjoler selv, så for meg dette og jammen fant jeg det også:P Lykke til med planleggingen da Euphoria:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cesillie

begynte allerede i 2009 jeg så godt å høre vi er flere her!! :D Jeg så etter kjole i ett år og valget ble til slutt plutselig veldig lett da jeg fant en side de gjør alt det kunden ønsker med kjolen. farge forandringer og andre ting på kjolen.. slik at jeg fikk dne akkurat slik jeg ønsket :) Kjøpte den hos My Wedding Dream og Din Mote og den er en drøm jenter! Jeg gleder meg til å stå i kirka som en liten unge!!! og Med denne kjolen og kvaliteten og prisen (som overrasket meg veldig --> billig) vil ingen ting gå galt! Ønsker dere all lykke med å finne kjolen. Se innom på www.dinmote.net og facebook fansiden dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra det er flere som er tidlig ute :) Så interessant ut den siden der, Cesillie! Har du bilde av kjolen din? Blir nysgjerrig jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi skal også gifte oss i 2012 :)

Har begynt planleggingen litt, vi har dato og lokalet klart, pluss min forlover. Vi skal ikke gifte oss i kirken, men ha vielsen på samme sted som festen, så vielsessted er jo også i boks ;)

Jeg synes det er deilig å ha så lang tid til planleggingen jeg, føler at jeg virkelig kan kose meg med det. Noe jeg absolutt gjør! :) Synes det er kjempe koselig å sette med i sofaen med en kopp te og et bryllupsblad etter en hektisk dag :) Dessuten skal jeg lage både invitasjoner og bordkort selv, så greit å kunne dra det litt utover ;) (kan nok bli fort litt lei hvis man skal lage 50 like invitasjoner på ei uke :P )

Moro å følge med på andre som skal gifte seg rundt den samme tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Lenge siden det har vært noe aktivitet her nå... hvordan går det med 2012 brudene?

Selv har vi fått booket lokale( ikke sikkert vi skal ha det, men helgen før og etter var allerede tatt).Band og frisør er i boks! Finansiering er i gang, og gjesteliste har begynt å ta form....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye på plass alt hos deg alt, kvn84! Hos oss står ting rimelig stille, merker lite av bryllupet bortsett fra at det ikke blir noen lang ferietur i år, feriepengene spares heller til bryllup... Ellers har jeg ikke hatt tid til å tenke bryllup i det hele tatt i det siste, bortsett fra at vi stadig diskuterer hvor vi ønsker å holde den norske festen. Vet om et lokale vi kan tenke oss, men har ikke booket enda, for vi er ikke helt sikre. Vi er ganske fleksible på datoen (siden vi gifter oss i utlandet og kun skal ha en ekstra fest i Norge). Titter jo stadig på kjoler, men synes det er vanskelig å finne en som passer både til sandstrand, klipper og festen i Norge.Godt man har god tid til å bestemme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne på jkdress finnes det flere kjoler som er litt strandaktig. hvis du søker på JK-W0155 eller noe i den duren så kommer min favorittt frem som jeg egentlig hadde tenkt å bruke til ute vielse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petre

Så trivelig at det er flere! Enig med deg i at det er lurt å spre kostnader over tid, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne? Jeg har lyst til å begynne å kjøpe inn litt ting og tang allerede nå, men vet ikke helt hva... Men planlegging av fargetema, meny osv. til festen her hjemme i Norge kan i hvertfall begynne!

Når i 2012 står deres bryllup? Vi planlegger å legge utenlandsseremonien til Mars, og ha fest hjemme i Norge i mai eller juni. :)

:ler:

Lurt å være tidlig ute med planleggingen da ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...