Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

:ler:

Lurt å være tidlig ute med planleggingen da ja

hahaha!! tok ett par sekunder før jeg tok den!!! morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir vel mest sans 2012 el 13 på oss,jeg skal selv fri,vi har 10års dag til våren(er begge 30år i år),og mannen er så j***** treig,så må tar jeg saken i egne hender!!!! :yvonne:

for vår del blir det nok tradisjonellt norsk bryllup,men litt finere hva middag,lokaler og deko angår. :)

kjolen min skal være fotsid og stroppeløs,det er alt jeg vet om den så langt! :)

innbydelser kommer jeg til å designe selv og få trykket opp via nettet

og jeg vil at min onkel som er låtskriver og musiker skal spille og synge på gitar i det jeg skrider opp kirkegulvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel mest sans 2012 el 13 på oss,jeg skal selv fri,vi har 10års dag til våren(er begge 30år i år),og mannen er så j***** treig,så må tar jeg saken i egne hender!!!

Jeg måtte også fikse dette selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag erklærte min kjære plutselig at vi absolutt bør gifte oss i løpet av de neste to årene (vi har snakket om bryllup før, men uten å nevne noen tid), så da blir jeg også sannsynligvis 2012-brud. Har ikke tenkt å begynne med noen planlegging ennå, bare følge med litt her og hente inspirasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I dag erklærte min kjære plutselig at vi absolutt bør gifte oss i løpet av de neste to årene (vi har snakket om bryllup før, men uten å nevne noen tid), så da blir jeg også sannsynligvis 2012-brud. Har ikke tenkt å begynne med noen planlegging ennå, bare følge med litt her og hente inspirasjon...

Så koselig =) samboeren og jeg har også snakket litt om giftemål, men ingenting konkret (annet enn at det kommer til å skje). De siste mnd har han fått for seg en spøk-til-alvor der han sier "2012" i den retning at da skal vi gifte oss, men jeg tør ikke ta det for god fisk og begynne planleggingen. Det er lagt frem i tid, vi må se hva som skjer før den tid... har vært sammen i snart 4 år, så det er jo ikke umulig at han mener alvor, men inntil da så bare kikker jeg i denne tråden av og til. Grunnen til at vi har snakket om 2012 (for det har blitt nevnt i mer seriøse samtaler) er at jeg er ferdig utdannet i 2013 og ønsker ikke å få barn før jeg er ferdig (og heller ikke før vi er gift).

Men før 2012 blir det nok ikke, så enn så lenge kan vi kose oss med å bare være kjærester/samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Lurt å være tidlig ute med planleggingen da ja

:ler: Jepp, går ikke så ofte fly dit, så det gjelder å være tidlig ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne på jkdress finnes det flere kjoler som er litt strandaktig. hvis du søker på JK-W0155 eller noe i den duren så kommer min favorittt frem som jeg egentlig hadde tenkt å bruke til ute vielse

Takk! gikk inn for å titte, men får ingen treff når jeg søker på det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig =) samboeren og jeg har også snakket litt om giftemål, men ingenting konkret (annet enn at det kommer til å skje). De siste mnd har han fått for seg en spøk-til-alvor der han sier "2012" i den retning at da skal vi gifte oss, men jeg tør ikke ta det for god fisk og begynne planleggingen. Det er lagt frem i tid, vi må se hva som skjer før den tid... har vært sammen i snart 4 år, så det er jo ikke umulig at han mener alvor, men inntil da så bare kikker jeg i denne tråden av og til. Grunnen til at vi har snakket om 2012 (for det har blitt nevnt i mer seriøse samtaler) er at jeg er ferdig utdannet i 2013 og ønsker ikke å få barn før jeg er ferdig (og heller ikke før vi er gift).

Men før 2012 blir det nok ikke, så enn så lenge kan vi kose oss med å bare være kjærester/samboere.

Blir også ferdig utdannet i 2013, så derfor tenkte vi også på 2012:D Har fått kjolen min og den er sååå fin:D (linken til kjolen er tidligere i tråden) Min kjære skal få sydd dress på ferietur til våren tenker jeg. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant min kjole på JKdress. Koster ikke mye, så om jeg skulle vært uheldig kan jeg alltids kjøpe ny. Er en maggie S. kjole:D Tenker jeg skal bestille den når jeg får lønn neste måned:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! gikk inn for å titte, men får ingen treff når jeg søker på det? :klø:

skrev feil gitt.. JK-W00155. håper det går nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur nok det blir 2012 på oss også, sjølv om eg syns det er litt lenge til, så er 2011 litt kort til...

Har ikkje gjort noko med planlegging endå, anna enn at vi er ganske bestemt på lokale, og veit det foreløpig er ledig heile 2012, og mesteparten av 2011 på sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mulig 2012-brud melder seg....

Vi har vært sammen i 10år og har 2vakre barn sammen, så JEG mener det er på tide. Vi har snakket om det og kommet frem til at 2012 er et flott år.

Vi må betale alt selv. Ingen av foreldre har nevnt noe om sponsing, så regner ikke med å få 5øre. Kunne godt tatt det neste år, men det rekker vi ikke mtp sparing. Pluss, da ar vi kontroll på alt og ingen kan legge noen føring på hvordan ting skal foregå

Har så smått begynt å lage en list over hva som må ordnes. Men vil ikke sette i gang med noen seriøs planlegging før min bedre halvdel virkelig er med på det. Har prøvd å fortelle han at et bryllup krever planlegging. Det er nemlig ikke bare å gå ned på tinghuset en dag og POFF så er man gift :fnise:.

Vurderer å ha det et sted og bestille maten fra firma. Men hvordan gjør man det med servering??

Men, uansett, mulig 2012-brud her altså :jepp:

Endret av Tulipan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev feil gitt.. JK-W00155. håper det går nå:)

Oi, ja den var kjempefin! :rødme: Takk for linken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, så tidlig ute dere er! Vi har ikke planlagt noe som helst, bortsett fra at jeg vet at jeg vil ha sjokoladefondant til dessert i bryllupet, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan går det med dere?

Selv har vi booket lokalet ila sommeren.. var faktsik booket helgen før og etter oss, så det var flaks:) Nå er det bare å vente til mars 2011 så vi får bestilt kirken vi ønsker oss:)

Det er faktisk under to år til nå folkens, og det kommer til å gå veldig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fint å høre att det er flere som er tidlig ute med å planlegge bryllupet. Vi skal og gifte oss i 2012 og synes det er greit å ha god tid på oss til å gjøre ting akkurat slik vi vil ha det og ikke minst å spre utgiftene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at det er flere som gifter seg 2012 og har begynt å planlegge=) Vi skal ha bryllupet i Italia, men er forsatt midt i planleggingen i forhold til hvor og dato enda.

Er det flere som skal utenlands? Og evnt hvordan gjør dere det? Det er så godt å kan bruke god tid, både på å spare og å finne sted, dato, klær, osv så det blir så bra som mulig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...