Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Dzine sitt brudeshow,i Molde i dag, var fantastisk :D

Mange nydelige kjoler, brudesko, buketter og mye annet! Herlig med litt inspirasjon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dzine sitt brudeshow,i Molde i dag, var fantastisk :D

Mange nydelige kjoler, brudesko, buketter og mye annet! Herlig med litt inspirasjon! :D

Fikk desverre ikke dratt jeg :( Bra du koste deg!! Fant du deg kjole? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk desverre ikke dratt jeg :( Bra du koste deg!! Fant du deg kjole? ;)

det var mange nydelige kjoler, men vet ikke hvilken jeg vil ha enda.. tror jeg må dra å prøve noen for å finne den rette ;)

jeg fikk ikke dratt på brudeshowet på skaret... var du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mange nydelige kjoler, men vet ikke hvilken jeg vil ha enda.. tror jeg må dra å prøve noen for å finne den rette ;)

jeg fikk ikke dratt på brudeshowet på skaret... var du der?

Men du har kanskje sett deg ut en type/modell/snitt du liker bedre enn andre? :) Fikk ikke dratt på den heller, følger visst med hodepine og kvalme sammen med den her graviditeten :gjeiper: Satser på at de har messer neste år også! :Nikke: Blir brudekjoleprøving på Dzine nå da? :) ..ellers, var det mange bra utstillere? F.eks invitasjoner/bordpynt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2012-bruder :)

14.2, altså Valentines day, kom min kjære hjem med en helt nydelig rosebukett. Da jeg hadde fått pakka den ut sto han på kne forran meg!! Endelig :):rodmer:

Så nå ser det ut som det blir bryllup sommern 2012!

Gleder meg til å planlegge, og ikke minst: GIFTE MEG MED MANNEN I MITT LIV!!! :rodmer:

Klem fra Miemor

(skulle jo såklart være 14.2 ikke 12.2)...

Endret av miemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2012-bruder :)

12.2, altså Valentines day, kom min kjære hjem med en helt nydelig rosebukett. Da jeg hadde fått pakka den ut sto han på kne forran meg!! Endelig :):rodmer:

Så nå ser det ut som det blir bryllup sommern 2012!

Gleder meg til å planlegge, og ikke minst: GIFTE MEG MED MANNEN I MITT LIV!!! :rodmer:

Klem fra Miemor

Gratulerer så mye med forlovelsen!! :hjerte: Hvor i landet holder du til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med forlovelsen!! :hjerte: Hvor i landet holder du til? :)

Taaakk :)

Holder til i Oslo, men bryllupet blir nok i min hjemby i nord norge :) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaakk :)

Holder til i Oslo, men bryllupet blir nok i min hjemby i nord norge :) Hva med deg?

Ok :) Midt-Norge her, bor i Molde, men bryllupet blir i Trøndelag, der jeg vokste opp :) Har dere bestemt dere fo rmåned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Midt-Norge her, bor i Molde, men bryllupet blir i Trøndelag, der jeg vokste opp :) Har dere bestemt dere fo rmåned? :)

Regner med det blir Juni, men har ikke bestemt noe. Har såvidt begynt å titte på lokaler. Er vanskelig å bestemme seg for hva man vil ha..

Så du skal gifte deg i Juli :) Så heldig du er som har en eksakt dato å jobbe frem mot :)

Har du planlagt noe ellers?

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir Juni, men har ikke bestemt noe. Har såvidt begynt å titte på lokaler. Er vanskelig å bestemme seg for hva man vil ha..

Så du skal gifte deg i Juli :) Så heldig du er som har en eksakt dato å jobbe frem mot :)

Har du planlagt noe ellers?

:skravle:

Vi har egentlig planlagt det meste, både lokale+kirke+kjole er i boks, og vi vet hvordan vi vil ha blomster/øvrig pynt. Det som gjenstår er å bestemme mat + bryllupskake, musikk, samt invitasjoner og sånt "småtteri" :) Skulle egentlig gifte oss nå til sommeren, derfor vi allerede har planlgat det meste, men så kom en herlig liten, etterlengta spire i magen "i veien" :rodmer: Fant ut at det blir litt vel travelt med både bryllup og baby i juli 2011, så utsatte bryllupet til neste sommer! :hjerte: ..må endre en del i scrapbooken vår da :ler:

Har dere tenkt noe på hvordan dere ser for dere bryllupet, et slags tema/stemning etc? Kanskje enklere å se seg ut lokaler og sånt når man har en visuell ide? Det synes iallefall jeg! :) Dere har en spennende tid foran dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig planlagt det meste, både lokale+kirke+kjole er i boks, og vi vet hvordan vi vil ha blomster/øvrig pynt. Det som gjenstår er å bestemme mat + bryllupskake, musikk, samt invitasjoner og sånt "småtteri" :) Skulle egentlig gifte oss nå til sommeren, derfor vi allerede har planlgat det meste, men så kom en herlig liten, etterlengta spire i magen "i veien" :rodmer: Fant ut at det blir litt vel travelt med både bryllup og baby i juli 2011, så utsatte bryllupet til neste sommer! :hjerte: ..må endre en del i scrapbooken vår da :ler:

Har dere tenkt noe på hvordan dere ser for dere bryllupet, et slags tema/stemning etc? Kanskje enklere å se seg ut lokaler og sånt når man har en visuell ide? Det synes iallefall jeg! :) Dere har en spennende tid foran dere! :jepp:

Deilig å ha planlagt så mye da :) Heldig du er med liten i magen :):hjerte:

Ang lokale så syntes jeg det foreløpig er litt vanskelig sånn i forhold til budsjett. Vi aner ikke hvor mye det blir å koste. Så jeg driver å sjekker ut diverse muligheter. Leie lokale å ordne alt selv, hotell eller resturant.. Tenker jo at det kanskje er greit å ikke ta høyde for å gjøre så veldig mye selv (litt VIL jeg gjøre), siden vi ikke bor der vi skal gifte oss. Det kommer jo til å komme en del tilreisende gjester, så vil heller ta meg av de. Håper å finne ut av budsjett snart, da blir det lettere å planlegge!

Tror det blir kjoletitting i mars :hjerter: Å så har mamma spurt om vi skal dra til London å titte/kjøpe :) Har skikkelig sommerfugler i magen. Gleder meg sånn til å gå opp kirkegulvet å se min kommende MANN! :):danser:

*miemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha planlagt så mye da :) Heldig du er med liten i magen :):hjerte:

Ang lokale så syntes jeg det foreløpig er litt vanskelig sånn i forhold til budsjett. Vi aner ikke hvor mye det blir å koste. Så jeg driver å sjekker ut diverse muligheter. Leie lokale å ordne alt selv, hotell eller resturant.. Tenker jo at det kanskje er greit å ikke ta høyde for å gjøre så veldig mye selv (litt VIL jeg gjøre), siden vi ikke bor der vi skal gifte oss. Det kommer jo til å komme en del tilreisende gjester, så vil heller ta meg av de. Håper å finne ut av budsjett snart, da blir det lettere å planlegge!

Tror det blir kjoletitting i mars :hjerter: Å så har mamma spurt om vi skal dra til London å titte/kjøpe :) Har skikkelig sommerfugler i magen. Gleder meg sånn til å gå opp kirkegulvet å se min kommende MANN! :):danser:

Mye

*miemor*

Taakk, føler meg som verdens heldigste :rodmer:

Ja. lokalet kan fort bli en stor utgiftspost, så er greit å vite sånn ca hvor mye en kan bruke på det. Vi hadde først bestemt oss for å gå for å leie lokale og fikse alt selv (leie inn catering, pynte selv, kjøpe alkohol i sverige). Nå har vi ombestemt oss, og gått for å ha festen på en restaurat (en herregård). Da står de for mat+drikke+all rydding+servitører etcetc. Sånn totalt i pris utgjorde det ikke så mye, i itlelgg til at det letter vår jobb mye. Hadde vi skulle vært i vår hjemby hadde vi nok gått for å leie lokale/fikse mye selv, da vi hadde hatt fler bekjente som kunne hjulpet til som servitører/rydding etc, men siden det er utenbys måtte vi uansett ha hatt betalt hjelp til slike ting. Da synes vi det var like greit å betale litt ekstra for å få "profesjonell" hjelp til alt :)

Åj, kjolettiting/kjøping i London!! Så herlig!! Og så gøy at din mor vil være med! :) Har du begynt å titte på kjoler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taakk, føler meg som verdens heldigste :rodmer:

Ja. lokalet kan fort bli en stor utgiftspost, så er greit å vite sånn ca hvor mye en kan bruke på det. Vi hadde først bestemt oss for å gå for å leie lokale og fikse alt selv (leie inn catering, pynte selv, kjøpe alkohol i sverige). Nå har vi ombestemt oss, og gått for å ha festen på en restaurat (en herregård). Da står de for mat+drikke+all rydding+servitører etcetc. Sånn totalt i pris utgjorde det ikke så mye, i itlelgg til at det letter vår jobb mye. Hadde vi skulle vært i vår hjemby hadde vi nok gått for å leie lokale/fikse mye selv, da vi hadde hatt fler bekjente som kunne hjulpet til som servitører/rydding etc, men siden det er utenbys måtte vi uansett ha hatt betalt hjelp til slike ting. Da synes vi det var like greit å betale litt ekstra for å få "profesjonell" hjelp til alt :)

Åj, kjolettiting/kjøping i London!! Så herlig!! Og så gøy at din mor vil være med! :) Har du begynt å titte på kjoler? :)

Regner med vi havner på type resturant/hotell, men vet jo ikke noe enda :)

Har titta litt på kjoler, men vanskelig å vite hvordan snitt og sånt som vil passe til meg. Så må nesten bare ut å prøve litt forskjellige :rodmer

*miemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hihi! Så gøy at du skal gifte deg, håper all planleggingen gjør bryllupet deres helt fantastisk!

Jeg og kjæresten min er ikke forlovet helt ennå, men vi har snakket om det, og har kommet frem til at om vi blir forlovet i løpet av de neste 3-4 månedene, så blir det 2012-bryllup på oss også :-D (må jo gifte oss før jorda går under.... neida, bare tuller ;D). Blir 04.08.12, eventuelt! Tror at jeg kommer til å begynne å planlegge med en gang jeg blir forlovet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kirken endelig i boks:) 16.06. 2012 kl 13!!! Da kan skuldrene senkes, og vi trenger vel ikke å gjøre så mye mer før te høsten tenker jeg...

Håper det står bra til med alle andre kommende 2012 bruder!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye MonThe! :) heldi du! <3

Det var mange nydelige kjoler på Dzine, men tror ikke det er dit jeg skal dra å prøve.. bryllupet skal vi ha i trondheim, for det er dit vi skal flytte før bryllupet. så jeg tenker å dra på agape der..vet ikke om så mange brudesalonger der men er vel flere steder:)

jeg ønsker meg en stroppløs evt halterneck med a formet skjørt, super romantisk gjerne med tyll ;)

har ikke tenkt så mye på farger enda, men ser for meg lyst(hvitt/krem-ish) med pudderrosa/lavendel med litt grønt.. alle lys skal være i gjennomsiktig glass og ikke så høye at de forstyrrer øyekontakt over bordene.. :)

gleder meg til å komme mer i gang med planleggingen <3 så godt det må være å ha det meste i boks! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...