Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Og samme dag som oss! Hvor langt har dere kommet i planleggingen? har dere tema eller farge e.l?

Tja, temaet blir jo fjell og natur. Vi skal bruke røsslyngfarge (lilla/rosa), hvit og grønn blant annet. Har ordnet bordkort, booket lokale og prest, skrevet gjesteliste og jeg har begynt kjolejakten. Mye å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-) hiver meg på her!

Vi har nettopp bestemt oss for bryllup neste juni, så nå er jeg i gang med planlegging :yvonne: syns ikke det er tidlig å begynne nå jeg, det tar jo tid å planlegge, å kirken og lokale må jo bookes tidlig. mange ting å tenke på, men bortsett fra å booke lokale og kirke så vet jeg egentlig ikke hvor jeg skal begynne :P litt tidlig å sende ut invitasjonene, hehe..

men lurer på hvor tidlig dere begynner med å prøve kjoler...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-) hiver meg på her!

Vi har nettopp bestemt oss for bryllup neste juni, så nå er jeg i gang med planlegging :yvonne: syns ikke det er tidlig å begynne nå jeg, det tar jo tid å planlegge, å kirken og lokale må jo bookes tidlig. mange ting å tenke på, men bortsett fra å booke lokale og kirke så vet jeg egentlig ikke hvor jeg skal begynne :P litt tidlig å sende ut invitasjonene, hehe..

men lurer på hvor tidlig dere begynner med å prøve kjoler...?

Jeg gifter meg 18.februar, og kjøpte kjolen min i slutten av juni! Det er vanligvis 4-6mnd leveringstid på kjoler, så vær ute i god tid :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-) hiver meg på her!

Vi har nettopp bestemt oss for bryllup neste juni, så nå er jeg i gang med planlegging :yvonne: syns ikke det er tidlig å begynne nå jeg, det tar jo tid å planlegge, å kirken og lokale må jo bookes tidlig. mange ting å tenke på, men bortsett fra å booke lokale og kirke så vet jeg egentlig ikke hvor jeg skal begynne :P litt tidlig å sende ut invitasjonene, hehe..

men lurer på hvor tidlig dere begynner med å prøve kjoler...?

Gratulerer! Vi har bare booket kirke og festlokale, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne! Jeg fikk beskjed i en brudesalong jeg var innom at jeg kunne vente til ca 6mnd før bryllupet med kjolen. Jeg kommer nok til å titte og prøve litt før det, er jo ikke så lett å finn den perfekte kjolen og det vil jeg ikke stresse med i siste liten! ;) Men, jeg skal prøve å gå ned litt og stramme opp kroppen litt først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg 18.februar, og kjøpte kjolen min i slutten av juni! Det er vanligvis 4-6mnd leveringstid på kjoler, så vær ute i god tid :):klemmer:

Det er jo ikke så lenge til heller det gitt ;-) gratulere så masse med bryllup iallefall :-) 4-6 mnd?? wæææ.. kjenner jeg blir litt stresset ;-) skal få bort ett par kg først, så dra ned å prøve.. regner med å ha kjolen klar når jul nærmer seg da! :-)) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Vi har bare booket kirke og festlokale, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne! Jeg fikk beskjed i en brudesalong jeg var innom at jeg kunne vente til ca 6mnd før bryllupet med kjolen. Jeg kommer nok til å titte og prøve litt før det, er jo ikke så lett å finn den perfekte kjolen og det vil jeg ikke stresse med i siste liten! ;) Men, jeg skal prøve å gå ned litt og stramme opp kroppen litt først!

Takk det samme til deg! :-) Nårtid er datoen ?Nei, men har liksom så mange ting man skulle plutselig gjort, hehe.. budsjett, gjesteliste, lokale, kirke, invitasjoner, mat osv osv... mange ting å gjærra! ;-) hehe.. Ja samme her.. man vil jo se best ut på bryllupsdagen sin så her skal det å strammes inn litt å gå ned ett par kg.. skal faktisk begynne på greteroede kurs nå i slutten av måneden.. har ikke mange kilo som skal bort, men de skulle gjerne vært borte igår, helst ;-)

har dere tenkt på hva dere skal ha til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja samme her.. man vil jo se best ut på bryllupsdagen sin så her skal det å strammes inn litt å gå ned ett par kg.. skal faktisk begynne på greteroede kurs nå i slutten av måneden.. har ikke mange kilo som skal bort, men de skulle gjerne vært borte igår, helst ;-)

har dere tenkt på hva dere skal ha til middag?

Huff....jeg har også noen få kilo som må bort og litt oppstramming som må til før jeg kan begynne med kjoleprøvingen føler jeg.....ville bare anbefale deg vektklubb.no.....da går man gjennomsnittlig ned en kg i uka på en sunn og god måte :) Funker som bare det :jepp:

Lurer også på hva vi skal ha til middag, og forrett....noen tips? Vet bare at vi vil ha noe kjøtt til middag, men ikke steik..... Forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff....jeg har også noen få kilo som må bort og litt oppstramming som må til før jeg kan begynne med kjoleprøvingen føler jeg.....ville bare anbefale deg vektklubb.no.....da går man gjennomsnittlig ned en kg i uka på en sunn og god måte :) Funker som bare det :jepp:

Lurer også på hva vi skal ha til middag, og forrett....noen tips? Vet bare at vi vil ha noe kjøtt til middag, men ikke steik..... Forslag mottas med takk :)

ja, huff.. men vi får bare stå på ;-) så skal vi nok klare dette! :jepp: er du meldt inn der? er påmeldt grete roede kurs nå så satser på det.. har gått på det før å, gikk da ned 10 kg! :-D så det er håp, hehe. vi skal ha blomkålsuppe til forrett.. ellers kan du jo ha spekeskinke/melon, mange som har det! spørs hva du/dere liker :-) vi vet heller ikke hva vi skal ha til middag, men vi skal kjøpe inn all mat selv og ha noen til å tilberede den :-) sparer myyye penger der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha:

Forrett: Limemarinert røkelaks med parmesan

Hovedrett: Andebryst med appelsinsaus og grønnsaker

Dessert: Creme brulee med bær

Oj, nå ble jeg sulten igjen kjente jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, huff.. men vi får bare stå på ;-) så skal vi nok klare dette! :jepp: er du meldt inn der? er påmeldt grete roede kurs nå så satser på det.. har gått på det før å, gikk da ned 10 kg! :-D så det er håp, hehe. vi skal ha blomkålsuppe til forrett.. ellers kan du jo ha spekeskinke/melon, mange som har det! spørs hva du/dere liker :-) vi vet heller ikke hva vi skal ha til middag, men vi skal kjøpe inn all mat selv og ha noen til å tilberede den :-) sparer myyye penger der!

Ja vi har ihvertfall kjempe god motivasjon nå,man vil vel vise seg fra sin beste side på bryllupsdagen :wow: .... vil ikke ha "ryggfett" over brudekjole kanten, som jeg så noen slet med her inne. Har heldigvis god tid jeg da :) Er innmeldt i vektklubb ja, er kjempe fornøyd. Ikke fullt så dyrt heller, man får jo en fin bevisstgjøring på matvarer og sånt, men det grete roede er jo også kjempebra :) Vi klarer det!! :)

Blomkålsuppe er jo kjempegodt, et godt alternativ, fint med en lett forett til såpass tung hovedrett....men mmmmm, honningmelon og spekeskinke er jo også nydelig....ble nesten litt sulten jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha:

Dessert: Creme brulee med bær

Oj, nå ble jeg sulten igjen kjente jeg :)

mmmmmmmmmmmmmmm :)

Vi tenkte å ha vaniljeis ( sånn skikkeli ordentlig) med friske bær til dessert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmmmmmmmmmmmm :)

Vi tenkte å ha vaniljeis ( sånn skikkeli ordentlig) med friske bær til dessert.....

Nam, det er jo kjempegodt :) Holder oss unna direkte kalde ting siden det er midt på vinteren vi. Minus 20 grader og is hører liksom ikke sammen :fnise:

Noen som veit åssen kake de har lyst på forresten? Jeg liker ikke marsipankake så her blir det sjokoladekake av et eller annet slag. Enten fra Condelica eller Sverre Sætre tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så lenge til heller det gitt ;-) gratulere så masse med bryllup iallefall :-) 4-6 mnd?? wæææ.. kjenner jeg blir litt stresset ;-) skal få bort ett par kg først, så dra ned å prøve.. regner med å ha kjolen klar når jul nærmer seg da! :-)) :klemmer:

Jeg gleder meg skikkelig nå kjenner jeg, og skulle egentlig ønsket at det var til helgen! Tihi :) Men stas å gifte seg på vinteren!

Ikke noe å være stresset for, bryllupsplanleggingen skal være kos, og kjoleprøving/-kjøping har vært det beste så langt!! :) Jeg driver og lager invitasjoner nå, og drømmer om sølv, hvit papp og snøkrystaller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam, det er jo kjempegodt :) Holder oss unna direkte kalde ting siden det er midt på vinteren vi. Minus 20 grader og is hører liksom ikke sammen :fnise:

Noen som veit åssen kake de har lyst på forresten? Jeg liker ikke marsipankake så her blir det sjokoladekake av et eller annet slag. Enten fra Condelica eller Sverre Sætre tror jeg :)

Jeg har store planer om å lage kaken selv, så nå må jeg snart begynne å øve meg på å pynte :fnise: Satser på tre etasjer, og både sukkerbrød-bunn og sjokoladekake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, det er jo kjempegodt :) Holder oss unna direkte kalde ting siden det er midt på vinteren vi. Minus 20 grader og is hører liksom ikke sammen :fnise:

Noen som veit åssen kake de har lyst på forresten? Jeg liker ikke marsipankake så her blir det sjokoladekake av et eller annet slag. Enten fra Condelica eller Sverre Sætre tror jeg :)

He he, is og vinter - ikke særlig bra nei :fnise:

Forloveden min liker nesten ingen kaker, bare sjokoladekake..... derfor blir det selvfølgelig det, eeeelsker sjokoladekake jeg og ;) Inni blir det vanilje krem og friske bringebær, og utenpå blir det faktisk sånn der Fondant som det heter...som er hvit, og med pynt i bryllupets pynt og farge tema....legger ved bilde av noe lignende... Smakte på den i sommer når vi var på ferie der vi skal gifte oss....mmmm, gleder meg allerede....bare 8 mnd igjen...hold ut :fnise:

Fikk visst ikke til å legge ved bildet...huff er så dårlig på sånt...skal prøve igjen ;)

Sånn - dårlig bilde, men den vil se ut som noe lignende som dette...

post-36323-0-32736200-1313499764_thumb.j

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Gifter oss i september 2012 (forhåpentligvis på den datoen vi ønsker), kommer ikkje til å gjøre ein stor sak ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, nå ble jeg også sulten!! Mye godt! Vi har litt lyst til å ha kveite, vi. Er sommer- og sørlandsbryllup og så er vi veldig glad i kveite. Og kjærstens favoritt til dessert: sjokoladefondant med bær til dessert. Men vet ikke hva vi har lyst til å ha til forrett ennå.

Synes det er vanskelig å gå ned jeg, har kommet litt i gang med trening, men blir jo SÅ sulten! Har prøvd å kutte ut pasta, ris, poteter og brød, men røk på brødsmell etter en dag (ble servert rundstykker på jobb...). Noen tips til et matvrak? Er ikke mye jeg skal ned, men litt strammere ekke dumt ;)

mhmikals: vi skal gifte oss 16.juni 2012, og dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Å, nå ble jeg også sulten!! Mye godt! Vi har litt lyst til å ha kveite, vi. Er sommer- og sørlandsbryllup og så er vi veldig glad i kveite. Og kjærstens favoritt til dessert: sjokoladefondant med bær til dessert. Men vet ikke hva vi har lyst til å ha til forrett ennå.

Synes det er vanskelig å gå ned jeg, har kommet litt i gang med trening, men blir jo SÅ sulten! Har prøvd å kutte ut pasta, ris, poteter og brød, men røk på brødsmell etter en dag (ble servert rundstykker på jobb...). Noen tips til et matvrak? Er ikke mye jeg skal ned, men litt strammere ekke dumt ;)

mhmikals: vi skal gifte oss 16.juni 2012, og dere?

Den desserten er kjempe god!!! Spiser ikke fisk, så utaler meg ikke om det. skal derer bruke catering, eller skal dete ha såkalt "hotell bryllup"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg også sulten!! :fnise:

Synes det er vanskelig å gå ned jeg, har kommet litt i gang med trening, men blir jo SÅ sulten! Har prøvd å kutte ut pasta, ris, poteter og brød, men røk på brødsmell etter en dag (ble servert rundstykker på jobb...). Noen tips til et matvrak? Er ikke mye jeg skal ned, men litt strammere ekke dumt ;)

Prøv vektklubb :) da kan du spise både brød, og det meste, alt avhenger av kalorier inn, og kalorier ut. Kjempefint og sunt opplegg, kjempefornøyd selv :) Kunne ikke gå på diverse dietter hvor jeg må nekte meg så mye forskjellig....feks brød...avhengig av det.... Veier heller alt jeg spiser, trener litt og kan til og med ha en dag i uka hvor jeg ikke teller kalorier og kan skeie litt ut med en sjokolade, litt potetgull, god mat e.l. Funker ihvertfall bra for folk som meg...som ikke klarer å utelate enkelte ting fra kostholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me skal gifte oss i juli 2012 men har så langt ikkje komme lengre enn å booke kirken... Er så usikker om vi skal ha stort partytelt i hagen eller leige lokale!! Alle lokalene i nærområdet er bare gul furu inni... :snurt:

Jo forresten så har vi funne ut at vi skal ha tapas :) Treng vi forrett da?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...