Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Har også tenkt litt på lilla faktisk, er veldig gla i det og da kan det jo passe kjempe fint med sølv til:) Gleder meg enormt, bare håpe at tiden frem mot neste sommer går fort:)

Vi skal ha lilla og hvitt, det er en kjempefin bryllupsfarge synes jeg, også finnes det ja så mange fine blomster også i lilla :biggrin:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha lilla og hvitt, det er en kjempefin bryllupsfarge synes jeg, også finnes det ja så mange fine blomster også i lilla :biggrin:

Ja blomstene har jeg ikke tenkt så mye på enda, er ikke så god på sånne ting.. Bare orkideer her hjemme:P Har du noen bra forslag på lilla blomster?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt den følelsen jeg har på"min" kjole også....har sett på kjempemange, men den er den enste jeg virkelig har forelsket meg i :hjerte: .....kommer til å bli så fint :rodmer: Den er i fargen creme...jeg kler ikke sånne helt hvite kjoler...Hvordan er din? Gleder meg noe sinnsykt til den kommer (var bare to ukers leveringstid fra danmark), tror ikke jeg kan ha den hjemme, kommer til å få lyst til å prøve den hele tida :fnise:

Kjenner heldigvis en skredder som skal ordne på den hvis det trengs, så det blir nok bra :jepp:

Men hva er best av åpen og lukket tå på brudeskoene? Blir jo en lang dag å gå i høye hæler på.... :vetikke:

Skal ha denne: http://www.morilee.com/bridals/blu/4871 i ivory. Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet :)

Hadde valgt sko med åpen tå hvis jeg hadde gifta med på sommeren. Tenker at tærne blir mindre most i sånne sko og så syns jeg det er flere fine brudesko med åpen tå. Egentlig hadde jeg lyst å ha knall blå sko med åpen tå og stener på hælene :) Men jeg orker ikke styre med å skifte sko i løpet av dagen og sånne sko egner seg ikke akkurat i snø, så da ble det slike: http://www.ebay.com/itm/Victorian-vintage-wedding-old-west-style-granny-boots-/290558435600?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D2240995522362133554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha denne: http://www.morilee.com/bridals/blu/4871 i ivory. Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet :)

Hadde valgt sko med åpen tå hvis jeg hadde gifta med på sommeren. Tenker at tærne blir mindre most i sånne sko og så syns jeg det er flere fine brudesko med åpen tå. Egentlig hadde jeg lyst å ha knall blå sko med åpen tå og stener på hælene :) Men jeg orker ikke styre med å skifte sko i løpet av dagen og sånne sko egner seg ikke akkurat i snø, så da ble det slike: http://www.ebay.com/itm/Victorian-vintage-wedding-old-west-style-granny-boots-/290558435600?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D2240995522362133554

Oi, nydelig kjole, og skoene også :) Sikkert like fin i virkeligheten :) Så lenge man vet at man kler fasongen skulle det jo egentlig være greit :jepp: Er det lenge til du får din da, og kan prøve å kose deg :)?

Tror også det er best med åpen tå....så kan man jo koste på seg en pedikyr på forhånd :) orker ikke å gå hele dagen å ha vondt i føttene, det vil jo legge en liten demper på stemninga....

Ps: dessuten er det jo egentlig ikke så mye man ser til skoene hvis man skal ha lang kjole som jeg skal ha... :)

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blomstene har jeg ikke tenkt så mye på enda, er ikke så god på sånne ting.. Bare orkideer her hjemme:P Har du noen bra forslag på lilla blomster?:)

Skal sjekke hva de forskjellige heter, husker ikke i hodet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nydelig kjole, og skoene også :) Sikkert like fin i virkeligheten :) Så lenge man vet at man kler fasongen skulle det jo egentlig være greit :jepp: Er det lenge til du får din da, og kan prøve å kose deg :)?

Tror også det er best med åpen tå....så kan man jo koste på seg en pedikyr på forhånd :) orker ikke å gå hele dagen å ha vondt i føttene, det vil jo legge en liten demper på stemninga....

Ps: dessuten er det jo egentlig ikke så mye man ser til skoene hvis man skal ha lang kjole som jeg skal ha... :)

Den kommer senest i desember. Ikke tidlig nok for meg men får smøre meg med tålmodighet :) Gleder meg til å komme inn i salongen og prøve MIN kjole. Må være fryktelig rart, jeg syns jo det var helt merkelig å ha på en brudekjole jeg ikke skulle gifte meg i engang. Og gjett hvem som kommer til å begynne og grine. Haha, det er garantert. Forloveren min og jeg fikk tårer i øynene da jeg fikk på tiara og slør forrige gang, så når hele stasen kommer på begynner vi sikkert å stortute begge to :fnise:

Har du en link til kjolen din som du har lyst å dele da?

Ja, viktig at føttene har det godt på bryllupsdagen. Kjedelig å ikke kunne nyte brudevalsen og resten av kvelden fordi man har mest lyst til å kappe av seg føttene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kommer senest i desember. Ikke tidlig nok for meg men får smøre meg med tålmodighet :) Gleder meg til å komme inn i salongen og prøve MIN kjole. Må være fryktelig rart, jeg syns jo det var helt merkelig å ha på en brudekjole jeg ikke skulle gifte meg i engang. Og gjett hvem som kommer til å begynne og grine. Haha, det er garantert. Forloveren min og jeg fikk tårer i øynene da jeg fikk på tiara og slør forrige gang, så når hele stasen kommer på begynner vi sikkert å stortute begge to :fnise:

Har du en link til kjolen din som du har lyst å dele da?

Ja, viktig at føttene har det godt på bryllupsdagen. Kjedelig å ikke kunne nyte brudevalsen og resten av kvelden fordi man har mest lyst til å kappe av seg føttene :)

Lenge å vente, men det er sikkert verdt det når den endelig kommer :) Tror jeg også kommer til å begynne å gråte når jeg prøver kjolen,det skal så lite til....hver gang jeg hører på inngangsmarsjen osv. begynner jeg også å tute.... :grine: hvordan skal det gå på bryllupsdagen :fnise: forloveren min er heller ikke noe bedre :)

Har selvfølgelig link til kjolen :)

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1002&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

Er nok best med åpen tå ja....også tenkte jeg å gå de inn i lang tid i forveien....men tenk hvis man søler noe på dem...hvis man skal gå de inn hjemme liksom...litt slepphendt av meg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge å vente, men det er sikkert verdt det når den endelig kommer :) Tror jeg også kommer til å begynne å gråte når jeg prøver kjolen,det skal så lite til....hver gang jeg hører på inngangsmarsjen osv. begynner jeg også å tute.... :grine: hvordan skal det gå på bryllupsdagen :fnise: forloveren min er heller ikke noe bedre :)

Har selvfølgelig link til kjolen :)

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1002&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

Er nok best med åpen tå ja....også tenkte jeg å gå de inn i lang tid i forveien....men tenk hvis man søler noe på dem...hvis man skal gå de inn hjemme liksom...litt slepphendt av meg :unsure:

Den var jo kjempefin. Tidløs og elegant :)

Du får skaffe deg sånne blå skoposer og putte de på beina når du går inn skoene :fnise: Evt ikke spise sjokolade ol akkurat når du går inn skoene. Jeg kunne funnet på å ende opp med sko fulle av sjokoladeflekker(er som en toåring når jeg spiser det....).

På bryllupsdagen skal jeg heldigvis bli sminket av ei venninne som er makeup-artist, og hun har vannfast sminke. Ellers hadde jeg nok fått gråteansikt ganske fort :sjenert: Blir så fort rørt at det nesten er flaut noen ganger. Og skulle hvertfall ikke begynne å grine da jeg prøvde brudekjoler, syns det var veldig rart at folk gjør det. Men når man står der selv er det ikke lett å holde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feriepengene spares heller til bryllup... Ellers har jeg ikke hatt tid til å tenke bryllup i det hele tatt i det siste, bortsett fra at vi stadig diskuterer hvor vi ønsker å holde den norske festen. Vet om et lokale vi kan tenke oss, men har ikke booket enda, for vi er ikke helt sikre. Vi er ganske fleksible på datoen (siden vi gifter oss i utlandet og kun skal ha en ekstra fest i Norge). Titter jo stadig på kjoler, men synes det er vanskelig å finne en som passer både til sandstrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kjempefin. Tidløs og elegant :)

Du får skaffe deg sånne blå skoposer og putte de på beina når du går inn skoene :fnise: Evt ikke spise sjokolade ol akkurat når du går inn skoene. Jeg kunne funnet på å ende opp med sko fulle av sjokoladeflekker(er som en toåring når jeg spiser det....).

På bryllupsdagen skal jeg heldigvis bli sminket av ei venninne som er makeup-artist, og hun har vannfast sminke. Ellers hadde jeg nok fått gråteansikt ganske fort :sjenert: Blir så fort rørt at det nesten er flaut noen ganger. Og skulle hvertfall ikke begynne å grine da jeg prøvde brudekjoler, syns det var veldig rart at folk gjør det. Men når man står der selv er det ikke lett å holde seg :)

Ha ha ha, blå skoposer jo kjepmelurt :fnise: Må jo liksom gå med de, og ikke bare sitte de inn, og jeg klarer ikke å bare gå rundt uten å holde på med noe......kommer garantert til å søle, tror jeg skal ordne meg skoposer jeg :Nikke:

Liker det tidløse og elegante, fint at du likte den :) Stilen i bryllupet skal være ganske "lett og elegant" så tror den passer perfekt :hjerter:

Skal forresten også sminkes av make up artist.....tryggest det, og kan jo unne seg sånt denne ene gangen i livet, men heldig du da, som hadde ei venninne som gjorde det :)

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kjempefin. Tidløs og elegant :)

Du får skaffe deg sånne blå skoposer og putte de på beina når du går inn skoene :fnise: Evt ikke spise sjokolade ol akkurat når du går inn skoene. Jeg kunne funnet på å ende opp med sko fulle av sjokoladeflekker(er som en toåring når jeg spiser det....).

På bryllupsdagen skal jeg heldigvis bli sminket av ei venninne som er makeup-artist, og hun har vannfast sminke. Ellers hadde jeg nok fått gråteansikt ganske fort :sjenert: Blir så fort rørt at det nesten er flaut noen ganger. Og skulle hvertfall ikke begynne å grine da jeg prøvde brudekjoler, syns det var veldig rart at folk gjør det. Men når man står der selv er det ikke lett å holde seg :)

Blå skoposer, genialt! Har allerede sølt litt på skinnsålen under (ikke at det gjør noe, men viser hvor lett det er), gikk inn sko mens jeg laget middag... Stjeler det tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå skoposer, genialt! Har allerede sølt litt på skinnsålen under (ikke at det gjør noe, men viser hvor lett det er), gikk inn sko mens jeg laget middag... Stjeler det tipset!

he he, det var under middags laging og evt annet husarbeid jeg også tenkte det kunne skje :husarbeid:

Blåsko poser er et genialt tips :).... selv om søl på sålen ikke gjør noe :)

F**n til skrivefeil....

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige kjoler dere skal ha :) Jeg har også kjøpt min:

Maggie Sotteros Victoriana

...men i ivory, da, ikke champagne ;)

Men jeg har tenkt på en ting.. Burde man ha en "back-up-kjole"? Jeg har ingen planer om å skifte kjole, men hva hvis man søler f.eks. rødvin på seg?? Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelige kjoler dere skal ha :) Jeg har også kjøpt min:

Maggie Sotteros Victoriana

...men i ivory, da, ikke champagne ;)

Men jeg har tenkt på en ting.. Burde man ha en "back-up-kjole"? Jeg har ingen planer om å skifte kjole, men hva hvis man søler f.eks. rødvin på seg?? Hva tror dere?

Oi den var kjempefin den også :)

Har også tenkt på det med å feks søle rødvin....men satser på at det ikke skjer... Tenker du på å da ha en ekstr brudekjole, eller en mer sånn fin festkjole? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi den var kjempefin den også :)

Har også tenkt på det med å feks søle rødvin....men satser på at det ikke skjer... Tenker du på å da ha en ekstr brudekjole, eller en mer sånn fin festkjole? :goodbye:

Takk, jeg liker den veldig godt :) Har egentlig lyst til å gå med den hele tiden!! Hehe.. Så håper veldig at jeg ikke søler, vil veldig gjerne ha den på hele kvelden! :)

Jeg tenkte på en veldig enkel hvit kjole egentlig! Lang, i og med at bryllupet er på vinteren.. Hovedkjolen var i grunnen ganske dyr, så den andre kjolen kan ikke koste så veldig mye! *vanskelig* :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, min store skrekk er å søle på kjolen. Da hadde jeg blitt :sur: Ikke det at jeg pleier å søle på meg selv, men hadde jo vært typisk å få en stor rødvinsflekk på den hvite kjolen.... Vi skal ha and da, så kanskje jeg kan drikke hvitvin :) Eller så får man vel bare dekke seg til med servietter og håpe på det beste.

Kjolen var forresten kjempefin :) Liker Maggie Sotteros kjoler veldig godt. Haha, føler jeg sier det til alle men syns det er så mange fine kjoler. At jeg klarte å bestemme meg er et under :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, min store skrekk er å søle på kjolen. Da hadde jeg blitt :sur: Ikke det at jeg pleier å søle på meg selv, men hadde jo vært typisk å få en stor rødvinsflekk på den hvite kjolen.... Vi skal ha and da, så kanskje jeg kan drikke hvitvin :) Eller så får man vel bare dekke seg til med servietter og håpe på det beste.

Kjolen var forresten kjempefin :) Liker Maggie Sotteros kjoler veldig godt. Haha, føler jeg sier det til alle men syns det er så mange fine kjoler. At jeg klarte å bestemme meg er et under :ler:

Ja, enig!! Veldig mange fine kjoler! Og det var HELT tilfeldig at det ble denne kjolen! Hehe. Jeg hadde sikkert prøvd 15 stk, og hadde funnet én jeg likte. Også løftet dama i butikken frem denne i champagne. Jeg forklarte at jeg helst ville ha hvit, men det var ikke noe problem, for dama hadde det også! Jeg så på kjolen og tenkte :eeeh: , men OK vi prøver! Da jeg endelig fikk den på, kom tårene! Jeg gikk ut av prøverommet og viste meg frem til min forlover og en annen venninne som var med, og tårene trillet på oss alle tre :legrine: hehe..

Så hvis jeg må bytte kjole i løpet av bryllupskvelden, er det en STOR nedtur... For denne kunne jeg egentlig gått i hver dag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, min store skrekk er å søle på kjolen. Da hadde jeg blitt :sur: Ikke det at jeg pleier å søle på meg selv, men hadde jo vært typisk å få en stor rødvinsflekk på den hvite kjolen.... Vi skal ha and da, så kanskje jeg kan drikke hvitvin :) Eller så får man vel bare dekke seg til med servietter og håpe på det beste.

Tror også man må satse på det :Nikke: Er også livredd for å søle på kjolen,må dekke den godt til... Tenkt på å servere noe som passer med hvitvin til....men noen liker jo ikke hvitvin, så man må vel kanskje ha rødvin tilgjengelig alikevel....?

Litt bekymret for mannens "snus fingre" også faktisk... :fnise: .....kanskje jeg må legge ned snuse forbud den dagen :pisk::fnise:

Men har dere hørt om noen som har sølt på kjolen? Kan ikke huske å ha hørt noen historier om det jeg ihvertfall....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også man må satse på det :Nikke: Er også livredd for å søle på kjolen,må dekke den godt til... Tenkt på å servere noe som passer med hvitvin til....men noen liker jo ikke hvitvin, så man må vel kanskje ha rødvin tilgjengelig alikevel....?

Litt bekymret for mannens "snus fingre" også faktisk... :fnise: .....kanskje jeg må legge ned snuse forbud den dagen :pisk::fnise:

Men har dere hørt om noen som har sølt på kjolen? Kan ikke huske å ha hørt noen historier om det jeg ihvertfall....... :)

Nei, ikke jeg heller egentlig :gjeiper: Men kusina mi ble sølt på i et bryllup i en gang.. Noen mistet hele rødvinsglasset sitt utover den isblå kjolen hennes, og det så ikke pent ut :( Heldigvis var det sent på kvelden, for ikke å si natten, så det var ikke mange timene igjen av festen! Men utover dette har jeg ingen "skrekkhistorier" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe ingen søler, og være litt forsiktige :) Bestilte kjole og tilbehør i dag...... gleder meg sånn til å få det i posten, kan nesten ikke vente :danse:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...