Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Vi får håpe ingen søler, og være litt forsiktige :) Bestilte kjole og tilbehør i dag...... gleder meg sånn til å få det i posten, kan nesten ikke vente :danse:

Ååå, så spennende :) :) Når er den store dagen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så spennende :) :) Når er den store dagen din?

Det er nok enda ganske lenge til..april....sukk :rodmer:

Men kjolen var så billig nå, og jeg var redd den skulle bli utsolgt så jeg sikret meg mens de hadde den :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok enda ganske lenge til..april....sukk :rodmer:

Men kjolen var så billig nå, og jeg var redd den skulle bli utsolgt så jeg sikret meg mens de hadde den :bryllup:

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg kjøpte min i slutten av juni, og det var også den siste de hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg kjøpte min i slutten av juni, og det var også den siste de hadde :)

Ja hvis man vet hvilken man vil ha, hvorfor vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg melder meg rett og slett på her, jeg! Jeg er pratesyk om bryllup og mannen var omtrent lei prat om rosa blomster og brudevals ca 2 uker etter at vi forlovet oss og bestemte datoen, hehehe ;-)

Vi gifter oss i Mai 2012, og skal ha bryllupet på Thorskogs Slott i Sverige. Kjolen er bestemt, men ikke kjøpt (drøyer et par måneder til, bare sånn.. i TILFELLE man skulle angre ;-)

Er forferdelig spent på Thorskogs, men ser helt nydelig ut der synes jeg. Noen som har vært der i bryllup, hørt noe om det eller som skal gifte seg samme sted?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med flere pratesyke 2012 bruder.....det er jo liksom vi som er mest opptatt av det da, forloveden min synes ikke det er så gøy med spørsmål som; "hvilken av disse syns du var finest" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med flere pratesyke 2012 bruder.....det er jo liksom vi som er mest opptatt av det da, forloveden min synes ikke det er så gøy med spørsmål som; "hvilken av disse syns du var finest" :fnise:

Hehe.. Nei, jeg vet! Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor de ikke bare synes det er skikkelig, skikkelig gøy!? ;-) Nå skal jo vi ha bryllupet på et konkret sted, hvor de jo ordner maten osv, så det gjør jo mye av planleggingen mye enklere. På den annen side så kommer det en del ekstra med hotellromene (som jeg tenkte jeg skulle fordele selv), veiforklaring osv. :-)

Hvor skal dere gifte dere hen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nei, jeg vet! Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor de ikke bare synes det er skikkelig, skikkelig gøy!? ;-) Nå skal jo vi ha bryllupet på et konkret sted, hvor de jo ordner m:)aten osv, så det gjør jo mye av planleggingen mye enklere. På den annen side så kommer det en del ekstra med hotellromene (som jeg tenkte jeg skulle fordele selv), veiforklaring osv. :-)

Hvor skal dere gifte dere hen? :-)

He he, skjønner heller ikke hvorfor de ikke synes blomster og bordkort er like interessante som vi......men hadde de vært ville de nok heller ha vært av typene som vil gifte seg med andre menn, så tror vi skal se det som et sunnhetstegn :fnise:

Slipper også å lage maten, og ordne drikke osv, har leid restaurant med selskaps lokale til både vielsen og middagen/festen.....derfor blir det mye detalj planlegging, og jeg stoooorkoser meg med det :)

Jeg hjelper også gjestene med boplass og lignende, tar sin tid det og, men fint å ha det å planlegge når man ikke trenger å bruke så mye tid på middagen og det.... Vi gifter oss i Amsterdam :yvonne:

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med flere pratesyke 2012 bruder.....det er jo liksom vi som er mest opptatt av det da, forloveden min synes ikke det er så gøy med spørsmål som; "hvilken av disse syns du var finest" :fnise:

Det syns ikke min heller :hakeslepp: Er så deilig å få det ut her så slipper han å høre "du, en ting jeg har tenkt på ang bryllupet" hver dag.. Haha, syns selv jeg maser så mye. Han sier jeg ikke gjør det, men han hører sikkert ikke etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, min samboer er i Afghanistan frem til desember, så her blir det mye planlegging på meg :P Det er egentlig helt greit, så slipper vi å "krangle" om at han ikke bryr seg om detaljene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, min samboer er i Afghanistan frem til desember, så her blir det mye planlegging på meg :P Det er egentlig helt greit, så slipper vi å "krangle" om at han ikke bryr seg om detaljene :fnise:

Hehe, da får du gjøre akkurat som du vil ja :) Mannen til forloveren min skal være på Seychellene denne høsten han. Vært i Irak og Afghanistan før, så blir litt annerledes denne gangen. Første gang jeg er misunnelig på at han er ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns ikke min heller :hakeslepp: Er så deilig å få det ut her så slipper han å høre "du, en ting jeg har tenkt på ang bryllupet" hver dag.. Haha, syns selv jeg maser så mye. Han sier jeg ikke gjør det, men han hører sikkert ikke etter :fnise:

Man kommer jo på nye ting hele tiden :) Har også kommet med mange " du, jeg har tenkt på en ting"

Men fint for dem at vi får luftet oss litt her istedet......jeg tror også kanskje de innerst inne syns vi maser litt om ting de ser som små detaljer :fnise: Snille menn vi har da, som ihvertfall tar seg bryet med å late som de hører etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hvor langt har dere andre 2012 bruder kommet? Vi er nettop ferdig med og raide lokaler, da det vi egentlig skulle ha ble opptatt. Slitsomt og lete etter sånne ting, når man egentlig hadde funnet det perfekte. Vi har nå endelig klart og finne lokale, invitasjonene har mannen laget ferdig, bordkortene er bestemt(på initativ fra mannen :lur:), kjolen min er ferdig, jeg har fått kjøpt meg undertøy til laaangt under budsjettet, maten er bestilt, servitørere er booket, blomsterdekoratør er booket, konditor er booket, kjolene til brudepikene er bestilt, vester og slipt til brudesvennene er bestilt, holder på og prøve og finne frisør, det heller er ikke enkelt. Jeg har også valgt ut endel av decoret vi skal ha, noe er også kjøpt. Er kjempe overasket over mannen oppi dette, han er unormalt ivrig. sikkert glemt masse i farta men. Kjenner jeg begynner og glede meg til to uker på ferie med mannen og svigermor+ min familie. Da blir det mye planlegging, av det som allerede ikke er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt har dere andre 2012 bruder kommet?

Vi har kirke, prest og organist(ikke fra kirken vi skal gifte oss i), solist, catering, kjole, sjakett(leier), gifteringer, fotograf, bryllupsreise, forlovere, pynt, gjesteliste, trykksaker(vi veit hvilke vi skal ha, bare ikke bestilt ennå), cape og muffe, sko, blomster, bil. Tja, det var vel alt. Veit også åssen kake vi skal ha, men står mellom to bakerier. Og så har vi begynt å kjøpe alkohol :) Det meste er altså under kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jøss, så langt dere har kommet!! :-)

Vi har foreløpig:

- Leid lokale (som også er vielsessted og overnattingssted)

- Funnet ut at rosa blir farge på invitasjoner og blomster osv.

- Jeg har funnet kjolen og prøvd den, men ikke bestilt den enda.

- Vi har så smått begynt å øve på vals, til mannen "store fornøyelse", haha.. :-)

- Skrevet gjesteliste. En foreløpig sådan.. (virker som om alle alle enerommene plutselig ser ut til å trenge dobbeltrom når dagen kommer :-).

- Muligens funnet prest

- Fotograf er i boks (min far og jeg driver selv fotostudio, så den er litt naturlig der :-)

- Forlovere og brudepike er også i boks :-)

Såh... med 75 gjester og en varighet på festligheten fra fredag til søndag er det muligens litt igjen å ordne... ;-)

Fysj, nå følte jeg plutselig at vi fikk skikkelig dårlig tid! :-)

Endret av Monca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi herregud! vi har bestemt oss for å gifte oss vi......thats it :sjenert:

vet hvilke ringer vi skal ha, vet hvordan blomster og ca dekorasjonen vi skal ha.

skal se på kjoler neste måned tenkte jeg :fnise:

å så vet jeg ca hårsveis.

Vi gifter oss i august etter planen, men pga formen min kan det hende vi har vielsen før og med bare de aller næreste og så en fest til sensommeren. Sambo venter på å høre om han kommer inn på jobbintervju til en viktig jobb så alt er på vent til han vet mer, for hvis han får ny jobb nå før jul så må vi flytte å da har vi ikke tid eller råd sikkert til noe fancy som jeg i utgangspunktet ville ha.

Jaja, noe skal det være, gift blir vi nok uansett. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oi herregud! vi har bestemt oss for å gifte oss vi......thats it :sjenert:

vet hvilke ringer vi skal ha, vet hvordan blomster og ca dekorasjonen vi skal ha.

skal se på kjoler neste måned tenkte jeg :fnise:

å så vet jeg ca hårsveis.

Vi gifter oss i august etter planen, men pga formen min kan det hende vi har vielsen før og med bare de aller næreste og så en fest til sensommeren. Sambo venter på å høre om han kommer inn på jobbintervju til en viktig jobb så alt er på vent til han vet mer, for hvis han får ny jobb nå før jul så må vi flytte å da har vi ikke tid eller råd sikkert til noe fancy som jeg i utgangspunktet ville ha.

Jaja, noe skal det være, gift blir vi nok uansett. :rodmer:

Skal gifte meg i februar, vettu, så her er det bare å stå på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har dere andre 2012 bruder kommet?

Har fått gjort masse allerede vi - JEG liker å planlegge ting i god tid i forveien :fnise:

-Har leid lokalet

-Booket presten og møtt han( måtte det i sommer mens vi var der vi skal gifte oss)

-Kjøpt brudekjole og tilbehør, kommer i posten snart...jippi :biggrin:

-Sendt alle invitasjoner, sendte de i god tid siden mange trenger tid til å planlegge en utenlandsreise

-Bestilt bryllupskake og de andre kakene vi skal ha(mmmmm...gleder meg)

-Bestilt bord dekor og annen dekor til vielsen og festen

-Avtalt hvem som er forloverne våre

-Booket rom til bryllupsnatta :hjerte:

Sikkert noe jeg har glemt, og det gjenstår jo enda en god del, men ting tar jo sin tid, og jeg storkoser meg med planleggingen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...