Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Det hørtes jo ut som en kjempefin bryllupsreise da. Greit å oppleve litt også :)

Ja, tror man får sett Spania fra en litt annen side, mer autentisk, men vil gjerne avslutte på et litt digg hotell i Barcelona da....man MÅ jo nesten ha litt Champis&jordbær på bryllupsreisen syns jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med litt mer aktivitet her igjen :)

Jeg skal å prøve kjoler igjen på fredag, skal ha med meg kusina mi og den ene av mine brudepiker! Gleder meg veldig!

Ellers så er kirka, lokalet, forlovere, brudepiker og brudesvenn i boks!

Vi har muligens bestemt oss for meny, men tar siste avgjørelse litt nærmere.

Har tenkt på kaker også, både bryllupskake og andre kaker! Mye godt å velge mellom!

Jeg har også prøvd meg på to "blomster oppsatser", mulig det blir den ene av de :) veldig enkelt og elegant!

Gleder meg til å begynne på innvitasjoner/bordkort/kirkeprogram/menykort, da jeg skal lage dette selv! Ser for meg det blir noe hvitt med lilla og sølv detaljer!

*miemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, syns også forlovereren bør skille seg litt ut fra brudepikene.... Ikke for å være kristisk, men er ikke dette med voksne brudepiker en veldig amerikansk skikk? Trodde det var mest barn som var brudepiker/svenner, men det har vel kanskje forandret seg litt? Sikkert kjempekoselig å involvere flere av de nærmeste vennene, blir nok fint :)

Nå har vi ingen som kunne vært aktuelle som brudepiker eller brudesvenner i den "rette" alderen. Jeg hadde nok ikke hatt voksne brudepiker hvis ikke det hadde vært for at det var så viktig for min forlovede at hans 3 bestekompiser fikk en viktig rolle den dagen. Noe må jo han få bestemme også :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må jo han få bestemme også :P.

He he,ja det må han jo nesten få :biggrin:

Min "får" bestemme musikken for festen - litt spent på det :forvirret:

Stilig at vi gifter oss samme dato forresten, like lenge igjen å vente :lol:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desserten er kjempe god!!! Spiser ikke fisk, så utaler meg ikke om det. skal derer bruke catering, eller skal dete ha såkalt "hotell bryllup"?

Vi leier et lokale, og så leier vi kokk ved siden av. og dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg tenker så lite noen ganger. Bestilte sko fra USA, brukte denne for å finne ut hvilken str: http://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=233599

Så jeg på riktig størrelse? Nei, jeg så på herrestørrelser jeg så kjøpte jo et par aaaaaltfor små sko. Og tollen kom jo på litt over 200 kr(sko:46 dollar, frakt:22), og det koster 500 kr å sende de tilbake. Blæh... Endte med å bestille et nytt par(riktig størrelse denne gangen) og har lagt ut skoene for salg. Jeg som var så fornøyd med å ha funnet billige sko og så gjør jeg sånn.... :filer:

Jaja, har sikkert spart masse på ebay uansett. Og snart skal jeg på salg og kanskje kjøpe tiara og slør. Da blir jeg nok glad igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, fort gjort :fnise:

Bestilte " ring eske" hvis du skjønner hva jeg mener, på ebay her om dagen.....107 kr inkl frakt. Utrolig billig der inne :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,ja det må han jo nesten få :biggrin:

Min "får" bestemme musikken for festen - litt spent på det :forvirret:

Stilig at vi gifter oss samme dato forresten, like lenge igjen å vente :lol:

Jeg har latt min bror få ansvaret for musikken, så er litt nervøs. Han er veldig flink, men det er uansett en stor dag.

Det er godt å ha noen å vente med :gjeiper: Hvilken del av landet skal dere gifte dere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt min bror få ansvaret for musikken, så er litt nervøs. Han er veldig flink, men det er uansett en stor dag.

Det er godt å ha noen å vente med :gjeiper: Hvilken del av landet skal dere gifte dere i?

Musikk er viktig ja, min tilkommende er også veldig flink, så satrer på at det blir fin musikk :) Vi skal ikke gifte oss I Norge, reiser til Amsterdam og gifter oss der - utrolig romantisk by...sukk :yvonne:

Hvilken del av landet gjør dere det da? Regner med du og ser for deg sol og vårlig stemning på dagen? :) Jeg harr ihvertfall bestilt stor sol til den dagen :ler:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med litt mer aktivitet her igjen :)

Jeg skal å prøve kjoler igjen på fredag, skal ha med meg kusina mi og den ene av mine brudepiker! Gleder meg veldig!

*miemor*

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, fort gjort :fnise:

Bestilte " ring eske" hvis du skjønner hva jeg mener, på ebay her om dagen.....107 kr inkl frakt. Utrolig billig der inne :hakeslepp:

Ja, ble også litt :hakeslepp: første gang jeg var der inne. Kjøpte bl.a gjestebok, i Norge koster de gjerne 400kr mens jeg betalte 150 kr :) Cape og muffe kom på ca 700, skal man leie koster det 1700. Men skal aldri bestille billige smykker igjen, har kjøpt to sett og begge er ubrukelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble også litt :hakeslepp: første gang jeg var der inne. Kjøpte bl.a gjestebok, i Norge koster de gjerne 400kr mens jeg betalte 150 kr :) Cape og muffe kom på ca 700, skal man leie koster det 1700. Men skal aldri bestille billige smykker igjen, har kjøpt to sett og begge er ubrukelige..

Okei kjekt å vite det om smykkene, men synd de ikke kunne brukes.....da bestiller jeg ikke de der ihvertfall :) Har bestemt meg for å ta en sjanse å bare bestille brudekjole på nettet.....skummelt uten å prøve først, men ELSKER kjolen, og et jeg kler fasongen. Man kan jo alltids returnere skulle det bli helt feil... Kan vel ikke gå så galt kan det det? Kjent firma og butikk, så den saken er grei. Har du kjøpt kjole?

Muffe og Cape til den prisen var jo et skikkelig kupp, passer fint til en vinter brud :)

Lurte på om jeg skulle bestille sko fra Brandos....noen erfaringer med de ? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Vi leier et lokale, og så leier vi kokk ved siden av. og dere?

vi bruker et cateringfirma fra drøbak, bare pass på og være ontime hvis du skal bruke den desserten, står den 2 minutter for lenge synker den sammen og ser teit ut, men ellers et veldig godt alternativ. har servert mye av dem i bryllup, med sorbet og bær til.. Namenam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikk er viktig ja, min tilkommende er også veldig flink, så satrer på at det blir fin musikk :) Vi skal ikke gifte oss I Norge, reiser til Amsterdam og gifter oss der - utrolig romantisk by...sukk :yvonne:

Hvilken del av landet gjør dere det da? Regner med du og ser for deg sol og vårlig stemning på dagen? :) Jeg harr ihvertfall bestilt stor sol til den dagen :ler:

Så spennende. Jeg skal til Amsterdam i slutten av november, har aldri vært der før.

Vi skal gifte oss i Bergen. Og ja, vi drømmer om fantastisk Bergensvær. Det er veldig fint i Bergen når det først er fint :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Jeg skal til Amsterdam i slutten av november, har aldri vært der før.

Vi skal gifte oss i Bergen. Og ja, vi drømmer om fantastisk Bergensvær. Det er veldig fint i Bergen når det først er fint :gjeiper:

Å, gled deg til det, den perfekte byen for shopping, romatikk natteliv og ting å se.....(hvis du ser bort fra selve red light district, ikke riktig så hyggelig der :overrasket: )

Bergen er kjempe koselig, har vært der en gang på konsert på koengen..Så utrolig bra :)

Satser på stor sol på dagen deres også :tommelsmil:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er i overkant hysterisk å planlegge et bryllup flere år i forveien.

Og ja, jeg vet at det er dyrt med bryllup og alt det der, men hva med å bare sette inn penger på en sparekonto hver måned og starte planleggingen f.eks et halvt år før bryllupet?

Vi brukte 4 mnd på planlegging, men det meste kunne egentlig vært gjort på en uke.

1 år i forveien er ikke for lang planleggingstid.. Hvis du har giftet deg selv, hvorfor i all verden kommentere på noe som er for oss som vill planlegge tidligt og som skal gifte oss i 2012?!

Vi skal gifte oss 28.07.2012 og bestillte kjerke og lokale på fredag så nå får vi begynne å planlegge:)

Noen som har ideer til farger, bordkort, invitasjoner og liknende?

Har googlet litt sider;) Men hvis noen andre har noen gode er det bare til å legge ut link:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei kjekt å vite det om smykkene, men synd de ikke kunne brukes.....da bestiller jeg ikke de der ihvertfall :) Har bestemt meg for å ta en sjanse å bare bestille brudekjole på nettet.....skummelt uten å prøve først, men ELSKER kjolen, og et jeg kler fasongen. Man kan jo alltids returnere skulle det bli helt feil... Kan vel ikke gå så galt kan det det? Kjent firma og butikk, så den saken er grei. Har du kjøpt kjole?

Muffe og Cape til den prisen var jo et skikkelig kupp, passer fint til en vinter brud :)

Lurte på om jeg skulle bestille sko fra Brandos....noen erfaringer med de ? :goodbye:

Jeg har kjøpt kjole. Kjøpte den gjennom salong(for å være sikker på å få den i tide), men har verken prøvd eller sett kjolen siden de ikke hadde den inne. Men det var liksom den jeg skulle ha :rodmer:

Brandos har jeg ikke kjøpt fra selv men har sikla greit på endel sko der. Mye fint og billig(så et par brudesko helt like som de søstra mi kjøpte, og på brandos kosta de 500 kr mindre enn hun betalte), og så er det jo gratis frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år i forveien er ikke for lang planleggingstid.. Hvis du har giftet deg selv, hvorfor i all verden kommentere på noe som er for oss som vill planlegge tidligt og som skal gifte oss i 2012?!

Vi skal gifte oss 28.07.2012 og bestillte kjerke og lokale på fredag så nå får vi begynne å planlegge:)

Noen som har ideer til farger, bordkort, invitasjoner og liknende?

Har googlet litt sider;) Men hvis noen andre har noen gode er det bare til å legge ut link:)

Vi kommer til å kjøpe invitasjoner og bordkort på optimalprint.no Tenker at det ikke er noe folk bryr seg noe særlig om så da gidder vi ikke legge så mye penger i det(søstra mi betalte 1500kr for invitasjoner, vi havner på rundt 200kr pluss konvolutter så mye å spare). Ellers kan man jo lage selv hvis man er litt kreativ og gidder, er veldig koslig med hjemmelagde invitasjoner(da bryr nok folk seg mer om invitasjonen også). På panduro.no har de jo mye man kan bruke(har egne kortsett også).

Ang farger kommer det litt an på hva dere liker, men lilla og rosa er vel mye brukte farger som passer bra på sommeren. Å kombinere en av de med sølv f.eks blir jo kjempefint :) Selv skal vi ha hvitt, isblått og sølv som hovedfarger på pynt siden det passer bra på vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å kjøpe invitasjoner og bordkort på optimalprint.no Tenker at det ikke er noe folk bryr seg noe særlig om så da gidder vi ikke legge så mye penger i det(søstra mi betalte 1500kr for invitasjoner, vi havner på rundt 200kr pluss konvolutter så mye å spare). Ellers kan man jo lage selv hvis man er litt kreativ og gidder, er veldig koslig med hjemmelagde invitasjoner(da bryr nok folk seg mer om invitasjonen også). På panduro.no har de jo mye man kan bruke(har egne kortsett også).

Ang farger kommer det litt an på hva dere liker, men lilla og rosa er vel mye brukte farger som passer bra på sommeren. Å kombinere en av de med sølv f.eks blir jo kjempefint :) Selv skal vi ha hvitt, isblått og sølv som hovedfarger på pynt siden det passer bra på vinteren

Ja tenkte også litt på invitasjoner fra fotoknudsen, da kan folk evt. klippe vekk teksten og ta vare på bildet.. Har fått en del slike invitasjoner selv og har alltid tatt vare på disse.. Men takk for tipset med optimalprint.no der var det masse fint:)

Har også tenkt litt på lilla faktisk, er veldig gla i det og da kan det jo passe kjempe fint med sølv til:) Gleder meg enormt, bare håpe at tiden frem mot neste sommer går fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole. Kjøpte den gjennom salong(for å være sikker på å få den i tide), men har verken prøvd eller sett kjolen siden de ikke hadde den inne. Men det var liksom den jeg skulle ha :rodmer:

Brandos har jeg ikke kjøpt fra selv men har sikla greit på endel sko der. Mye fint og billig(så et par brudesko helt like som de søstra mi kjøpte, og på brandos kosta de 500 kr mindre enn hun betalte), og så er det jo gratis frakt :)

Akkuratt den følelsen jeg har på"min" kjole også....har sett på kjempemange, men den er den enste jeg virkelig har forelsket meg i :hjerte: .....kommer til å bli så fint :rodmer: Den er i fargen creme...jeg kler ikke sånne helt hvite kjoler...Hvordan er din? Gleder meg noe sinnsykt til den kommer (var bare to ukers leveringstid fra danmark), tror ikke jeg kan ha den hjemme, kommer til å få lyst til å prøve den hele tida :fnise:

Kjenner heldigvis en skredder som skal ordne på den hvis det trengs, så det blir nok bra :jepp:

Men hva er best av åpen og lukket tå på brudeskoene? Blir jo en lang dag å gå i høye hæler på.... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...