Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Jeg venta også på frieriet, men han klarte å overraske meg likevel. Smartingen fridde på sin egen bursdag(sleipt). Plutselig sitter du der med en ring på fingeren og aner ikke hvordan han klarte å overraske deg :)

He he, det var lurt gjort av han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor mye sånn ca det koster å få ringer gravert og polert? Og går det egentlig an å stramme inn ringen litt? Min har nedfelte diamanter, så man skulle jo kanskje tro at det går an å "kutte" av en bit av selve ringen, og sveise(eller hvordan de gjør ddet) sammen på nytt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har kjøpt gifteringer da? Eller har tenkt på hva som skal graveres inn, hvis dere skal det?

Jeg skal ha denne: http://www.kay.com/webapp/wcs/stores/servlet/product1|10101|10001|-1|530677309|15051|15051.15058.15111

Kjøpte den i Las Vegas i sommer siden det er mye billigere der(hadde vel vært dobbelt så dyrt i Norge). Samboeren min har bare en helt enkel ring i hvitt gull. Har ikke funnet noe smart å gravere inn ennå, men tenkte at vi kanskje skal holde det hemmelig for hverandre for å få en liten overraskelse på bryllupsdagen :) Har ikke fortalt samboer om den planen ennå da, det får jeg ta når vi skal levere de inn...

Vi har kjøpt gifteringene våre! Tidlig ute (juni 2012), men greit å fordele kostnader. Helt enkle, smale ringer i massivt gult gull - min er matt, hans er blank. Jeg ville ha så enkel som mulig, så den ikke "konkurrerer" med forlovelsesringen min (elsker den) :) Tradisjonell gravering, navn og dato.

Ringen din var absolutt nydelig!!

Moro å følge med på hvor langt folk har kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mye sånn ca det koster å få ringer gravert og polert? Og går det egentlig an å stramme inn ringen litt? Min har nedfelte diamanter, så man skulle jo kanskje tro at det går an å "kutte" av en bit av selve ringen, og sveise(eller hvordan de gjør ddet) sammen på nytt? :klo:

Jeg fikk strammet inn forlovelsesringen min, så regner med du kan stramme inn gifteringen også :) Det kostet 400kr. Aner ikke hvor mye det koster å polere + gravere, men er vel ikke all verden! Hva skal det stå i ringene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk strammet inn forlovelsesringen min, så regner med du kan stramme inn gifteringen også :) Det kostet 400kr. Aner ikke hvor mye det koster å polere + gravere, men er vel ikke all verden! Hva skal det stå i ringene deres?

Oi, det var jo ikke så mye, så bra å høre at det går an :biggrin:

Vi skal bruke de samme ringene som vi brukte da vi forlovet oss, synes de kostet såpass mye, og de er så fine at vi har lyst fortsette å ha akkurat de. Men det blir rart å gå uten ring mens de er inne til gravering å sånn da...

Vet ikke helt hva det skal stå inni ringene, har ikke helt bestemt oss enda. Synes " Amor vincit omnia" er ganske fint da. Latin for; kjærligheten overvinner alt.....Må tenke litt på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var jo ikke så mye, så bra å høre at det går an :biggrin:

Vi skal bruke de samme ringene som vi brukte da vi forlovet oss, synes de kostet såpass mye, og de er så fine at vi har lyst fortsette å ha akkurat de. Men det blir rart å gå uten ring mens de er inne til gravering å sånn da...

Vet ikke helt hva det skal stå inni ringene, har ikke helt bestemt oss enda. Synes " Amor vincit omnia" er ganske fint da. Latin for; kjærligheten overvinner alt.....Må tenke litt på det....

Åh, det var fint da :) Vi tenkte som sagt på "enige og tro til Dovre faller" :fnise: hehe. Syntes det var litt kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik brudekjolen og alt tilbehøret i posten i dag - ALT passet perfekt, og var akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Er så utrolig glad og fornøyd nå, måtte bare skrive det her inne :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik brudekjolen og alt tilbehøret i posten i dag - ALT passet perfekt, og var akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Er så utrolig glad og fornøyd nå, måtte bare skrive det her inne :hjerter:

Så bra :) Åh, nå gleder jeg meg til jeg får prøvd kjolen også.

I dag skal jeg på brudekjolesalg på Oslo Plaza. Skal ikke ha kjole da, men tiaraer og slør koster fra 100 kr. Håper jeg finner noe jeg vil ha, for syns det er så innmari dyrt ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik brudekjolen og alt tilbehøret i posten i dag - ALT passet perfekt, og var akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Er så utrolig glad og fornøyd nå, måtte bare skrive det her inne :hjerter:

Hurra!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) Åh, nå gleder jeg meg til jeg får prøvd kjolen også.

I dag skal jeg på brudekjolesalg på Oslo Plaza. Skal ikke ha kjole da, men tiaraer og slør koster fra 100 kr. Håper jeg finner noe jeg vil ha, for syns det er så innmari dyrt ellers

Så spennende!! Håper du finner noe du liker :) Hvis du ikke finner slør, kan du jo f.eks. gå inn på Somaras sin hjemmesider. Her kjøpte jeg mitt slør, Somaras brudeslør 3d, og det kostet 350 kr + port! Sløret er nydelig og lett som en fjær! Så blir ikke vanskelig å feste i håret :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Åh, nå gleder jeg meg til jeg får prøvd kjolen også.

I dag skal jeg på brudekjolesalg på Oslo Plaza. Skal ikke ha kjole da, men tiaraer og slør koster fra 100 kr. Håper jeg finner noe jeg vil ha, for syns det er så innmari dyrt ellers

Lykke til, håper du finner noe kjmepefint og billig :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :klemmer:

Takk :smilyblomst: Kjenner at jeg har kjempelyst å ta den på meg en gang til, og tenker på den hele tiden :hoppendeglad:

MEN....skal vente til jeg skal vise den til mamma i neste uke, katten min viste urovekkende stor interesse for stoffet i kjolen i går når jeg prøvde den...så vet ikke om jeg tør å ha den på meg her hjemme flere ganger... :fnise:

Har forresten fått tak i sånne skotrekk som de bruker i hjemmetjenesten, så nå kan jeg gå inn skoene i sikkerhet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende!! Håper du finner noe du liker :) Hvis du ikke finner slør, kan du jo f.eks. gå inn på Somaras sin hjemmesider. Her kjøpte jeg mitt slør, Somaras brudeslør 3d, og det kostet 350 kr + port! Sløret er nydelig og lett som en fjær! Så blir ikke vanskelig å feste i håret :klemmer:

Fikk kjøpt meg en tiara. Betalte 500kr men den kosta 990 ny og de skulle egentlig selge den for 750, fikk den billigere fordi hun ene dama sa feil til meg :danse: Ellers var det ikke noe mer jeg hadde lyst på. Sløret blir kjøpt på somaras, for har så lyst på det som heter 11 i silkechiffon. Vet ikke hvor langt jeg skal ha det ennå da, usikker på hva som passer til kjolen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt meg en tiara. Betalte 500kr men den kosta 990 ny og de skulle egentlig selge den for 750, fikk den billigere fordi hun ene dama sa feil til meg :danse: Ellers var det ikke noe mer jeg hadde lyst på. Sløret blir kjøpt på somaras, for har så lyst på det som heter 11 i silkechiffon. Vet ikke hvor langt jeg skal ha det ennå da, usikker på hva som passer til kjolen min..

Så bra :) Har du bilde av tiaraen? Somaras sine slør er nydelige, og de henger veldig fint! Jeg har valgt et slør som bare er 80cm langt! Har veldig mye detaljer på kjolen, så følte at jeg måtte ha et enkelt slør! Mamma, som er frisør og skal sette opp håret mitt, mente at jeg ikke trengte slør, men jeg synes det hører med! I alle fall frem til middagen :) Så får vi se om jeg tar det av eller ikke.. hehe

Er det flere enn meg som synes tiden går litt sakte nå? Er så klar for bryllup at jeg sikkert kunne giftet meg neste helg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som synes tiden går litt sakte nå? Er så klar for bryllup at jeg sikkert kunne giftet meg neste helg :fnise:

Hehe, kjenner meg igjen her! Selv har vi ordnet med kirke, festlokalet, og alt av klær (pluss noen andre småting), så siden det ennå er nesten et år til for meg føler jeg nesten ikke at det er noe mere jeg kan gjøre akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som synes tiden går litt sakte nå? Er så klar for bryllup at jeg sikkert kunne giftet meg neste helg :fnise:

Tida går altfor sakte ja,kunne bare fått de siste detaljene på plass og hatt et høstbryllup istedet :fnise:

Sløret ditt hørtes kjempefint ut, det er fint med langt slør synes jeg. Var så usikker på om jeg skulle ha det, siden jeg hadde tenkt å ha sommerfugler i håret vet jeg ikke om det passer med begge deler.....men det er jo så fint da :rodmer:

Ellers lurer jeg litt på hvor engasjerte forloverne til dere andre er? Min har veldig mye som foregår i livet sitt akkurat nå, så selv om hun har sagt ja, tror jeg kanskje hun har tatt på seg en oppgave hun ikke har tid og tankekapasitet til.....og med engasjement mener jeg ikke store ting, bare respons på ting jeg vil ha til bryllupet o.l..... What to do? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...