Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

fordi de dustemiklene på aktuelt og politikk ikke klarte å holde seg til saken.

Og fordi jeg ikke har noen fin film som jeg aldri har sett før å se på.

Die hard og dødelig våpen er greie action filmer syns jeg. Har ikke så mye greie på romantiske filmer for å være ærlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg har bursdag i dag, og jeg blir nesten alltid litt trist på bursdagen min..

Anonymous poster hash: e2599...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg har bursdag i dag, og jeg blir nesten alltid litt trist på bursdagen min..

Anonymous poster hash: e2599...bd3

Gratulerer med dagen! :bursdag::gave::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har bursdag i dag, og jeg blir nesten alltid litt trist på bursdagen min..

Anonymous poster hash: e2599...bd3

Gratulerer med dagen din :) Synd du føler deg trist ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fóler meg trist ná. :cry: Vil ikke gá sá mye innpá detaljer. Jeg vil nok sikkert fóle meg bedre igjen snart.

:klem: Håper det går bedre utover dagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fóler meg trist ná. :cry: Vil ikke gá sá mye innpá detaljer. Jeg vil nok sikkert fóle meg bedre igjen snart.

Håper du føler deg bedre snart :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist i dag fordi huset ser bomba ut, jeg er (kronisk) syk og jeg skulle hatt mer energi til ungene...

(Vet det kommer bedre dager.. heldigvis..)



Anonymous poster hash: 243f7...1da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Fordi... Jeg har vært syk i over 5 år med konstante smerter i hodet og nakken grunnet en nakkeskade.. Har blitt mye verre den siste uken, og føler meg så hjelpeløs og som en fiasko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi... Jeg har vært syk i over 5 år med konstante smerter i hodet og nakken grunnet en nakkeskade.. Har blitt mye verre den siste uken, og føler meg så hjelpeløs og som en fiasko..

:hug:

Anonymous poster hash: 243f7...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi... Jeg har vært syk i over 5 år med konstante smerter i hodet og nakken grunnet en nakkeskade.. Har blitt mye verre den siste uken, og føler meg så hjelpeløs og som en fiasko..

:klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg ikke tenkte en eneste nissetanke da jeg ryddet på dass, og kastet alle dorullkjernene. Her blir det ingen julestemning, hvis ikke en har litt flaks og får en skikkelig magesjau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Trist i dag fordi huset ser bomba ut, jeg er (kronisk) syk og jeg skulle hatt mer energi til ungene...

(Vet det kommer bedre dager.. heldigvis..)

Anonymous poster hash: 243f7...1da

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi... Jeg har vært syk i over 5 år med konstante smerter i hodet og nakken grunnet en nakkeskade.. Har blitt mye verre den siste uken, og føler meg så hjelpeløs og som en fiasko..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg ikke tenkte en eneste nissetanke da jeg ryddet på dass, og kastet alle dorullkjernene. Her blir det ingen julestemning, hvis ikke en har litt flaks og får en skikkelig magesjau...

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...