Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å være lengre oppe i natt, for jeg har ting jeg vil gjøre,

men kroppen er trøtt og hodet av bomull. Jeg kaster inn håndkleet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fordi han jeg deiter skrev på mld i forgårs at han definitivt vil treffes lørdag. Men når jeg spør igjen idag så svarer han bare eeeeh og ser tvilende ut.. hvorfor vil han plutselig ikke? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg føler jeg lever i et sort hull. Har ikke ork til å gjøre noe, vil bare ligge på sofaen som en feit slask. Å vil ikke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove, enda jeg vil det. Vekkeklokka ringer klokka seks og her sitter jeg. :(

...sammen med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove, enda jeg vil det. Vekkeklokka ringer klokka seks og her sitter jeg. :(

Samme med meg, fikk du sove til slutt :)?

...sammen med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er skikkelig urettferdig. Nok en person jeg kjenner døde av kreft idag. Ikke eldre enn 34 år. Utrolig trist!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg, fikk du sove til slutt ?

En time. Det er for lite, men jeg skal ta det igjen i helga om jeg kan.

---

I dag fikk jeg øye på en venn fra gamledager.

Trist at ting som var gode en gang, går over til noe annet med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg er så sliten av å ikke få fast jobb innen noe jeg faktisk kan tenke meg å jobbe med, bare usikre vikariat som jeg må gi slipp på igjen når folk kommer tilbake fra permisjon. Å hele tiden være ny, måtte bli kjent med nye, og kaste meg ut i nye skumle oppgaver passer rett og slett dårlig for meg, ikke minst fordi jeg hele tiden er på tå hev for å yte 110 % og aldri gjøre feil, sånn i tilfelle det skulle dukke opp en fast stilling eller i det minste en mulighet for forlengelse av vikariatet. Nå er det fredag, det skjer en masse morsomme ting jeg kunne fått med meg, men jeg har vondt i hodet og skal snart legge meg, for jeg er så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg alene mot verden. Har brukt alle pangene på tull. Det er ingen som bryr seg om meg. til og med de om får betalt for å late som, har det for travelt eller leger det opp til meg å ta kontakt.......

jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom helge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Fordi jeg sliter med fryktelig dårlig selvtilit og plager meg selv med dumme negative tanker.

Fordi jeg skulle ønske jeg kunne vært mer åpen om ting og vært mer ærlig. Jeg er en veldig lukket person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...