Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest paramount

Har akkurat fått vite at søskenbarnet mitt på 5 kanskje har en svulst O: Verden er så ond /:

Så tragisk.... :hug: Håper svulsten ikke er ondartet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Har akkurat fått vite at søskenbarnet mitt på 5 kanskje har en svulst O: Verden er så ond /:

Å herregud så leit å høre! Nå fikk jeg ordentlig vondt inne i meg! Jeg skal tenke på både deg og søskenbarnet ditt, huff... håper prøvene er positive og at dere går en lys jul i møte :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge :hug:

Helt ufattelig at slike ting faktisk kan skje med små barn. Barn som ikke har fått startet livet sitt skikkelig og ikke fått begynt på skolen enda. Har hørt om mange barn som har fått kreft og død men hadde aldri trodd det ville skje med noen i min familie, en liten unge som er blid, sprek og aktiv og så plutselig kan det hende han dør, dette beviser bare at livet er ikke alltid rettferdig ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Takk begge :hug:

Helt ufattelig at slike ting faktisk kan skje med små barn. Barn som ikke har fått startet livet sitt skikkelig og ikke fått begynt på skolen enda. Har hørt om mange barn som har fått kreft og død men hadde aldri trodd det ville skje med noen i min familie, en liten unge som er blid, sprek og aktiv og så plutselig kan det hende han dør, dette beviser bare at livet er ikke alltid rettferdig ):

Nei de som sier at det er en mening med alt...de burde fått seg en på trynet! For hva pokker er meningen med at en 5-åring får svulst? At småbarn dør av kreft..f.eks...Så totalt meningsløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke operere engang. Så han er helt frisk :)

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke opere engang. Så han er helt frisk :)

Gratulerer med gode nyheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg syns synd i de som opplever at noen barn i familien får skikkelige sykelige sykdommer, spesielt dems egne barn, må være helt fryktelig ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke operere engang. Så han er helt frisk :)

Det er jeg SÅ glad for å høre.. har tenkt på det stakkars søskenbarnet ditt!

Godt dere går en fin jul i møte hele gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

fordi de dustemiklene på aktuelt og politikk ikke klarte å holde seg til saken.

Og fordi jeg ikke har noen fin film som jeg aldri har sett før å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

fordi de dustemiklene på aktuelt og politikk ikke klarte å holde seg til saken.

Og fordi jeg ikke har noen fin film som jeg aldri har sett før å se på.

Hva slags type filmer liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva slags type filmer liker du?

Romantiske filmer stort sett, men det hender at jeg liker drama og action også. Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Romantiske filmer stort sett, men det hender at jeg liker drama og action også. Har du noen tips?

Jeg kan próve á si noen filmer og sá kan du fortelle meg om du har sett dem eller ikke?

Har du sett The Princess Bride?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg kan próve á si noen filmer og sá kan du fortelle meg om du har sett dem eller ikke?

Har du sett The Princess Bride?

Nei. Den har jeg ikke sett. Kan man se den på Netflix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Ikke på film2home heller. :trist:

Huff da. Skal próve á se om den er á finne et annet sted, eller sá kan jeg kanskje komme opp med en annen film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Så litt etter den på YouTube, men jeg føler jeg er litt lei av han ene skuespilleren der.

Andre forslag?

Er du mest glad i filmer mellom vár moderne tid, f.eks. 1980/1990 til ná, eller er du ogsá ápen for klassikere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerommet har stått tomt i snart et år, og jeg får ikke feiret jul med barna mine :grine:



Anonymous poster hash: 512e9...2c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...