Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...jeg er forelsket i en mann jeg har truffet gjennom en hobby. Og nå er det juleferie fra hobbyen og jeg ser ham ikke før langt ut i januar... snufs

Awwww. Gled deg til januar!!

Anonymous poster hash: 243f7...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Fordi det snart jul, å mamma drar til Thailand. Ikke at det gjør noe, for jula er uansett ensom. Å fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, signalene er så mikset. Vil og vil ikke.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer...

Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler..

Kos deg med de som kommer :hug: Håper dagen blir litt bedre da! Gratulerer med dagen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hele 2014 har vært et drittår. Og det tar visst aldri slutt. Og jula kommer til å bli en eneste fyllefest for å glemme det året som har vært og alt den dritten det har medført. Håper så intenst at 2015 blir hakket bedre. Bare et lite hakk bedre, vær så snill..



Anonymous poster hash: fe1f0...287
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det snart jul, å mamma drar til Thailand. Ikke at det gjør noe, for jula er uansett ensom. Å fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, signalene er så mikset. Vil og vil ikke.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hele 2014 har vært et drittår. Og det tar visst aldri slutt. Og jula kommer til å bli en eneste fyllefest for å glemme det året som har vært og alt den dritten det har medført. Håper så intenst at 2015 blir hakket bedre. Bare et lite hakk bedre, vær så snill..

Anonymous poster hash: fe1f0...287

Håper 2015 blir et fantastisk bra år for deg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi hele 2014 har vært et drittår. Og det tar visst aldri slutt. Og jula kommer til å bli en eneste fyllefest for å glemme det året som har vært og alt den dritten det har medført. Håper så intenst at 2015 blir hakket bedre. Bare et lite hakk bedre, vær så snill..

Anonymous poster hash: fe1f0...287

Et nytt ár, nye muligheter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Å så har mamma laget julemiddag idag, men jeg har ikke klart å dra.

Kan du ikke fortsatt dra dit ná sjólv om du ble litt seint ute?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper 2015 blir et fantastisk bra år for deg!! :blomst:

Tusen takk, hjelper på. Må bare gjennom jula først!

Et nytt ár, nye muligheter! :klemmer:

Riktig det, bare noen merkedager som man må gjennom først. Alltid hørt at det er det første året som er verst.

Anonymous poster hash: fe1f0...287

Anonymous poster hash: fe1f0...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke fortsatt dra dit ná sjólv om du ble litt seint ute?

Vet ikke er bare skuffet. Julen har alltid vært vanskelig. Ifjor var jeg på sykehuset hele 2.juledag. Ingen som brydde seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Vet ikke er bare skuffet. Julen har alltid vært vanskelig. Ifjor var jeg på sykehuset hele 2.juledag. Ingen som brydde seg.

Sá leit! :klem: Hadde jeg bodd naermere sá hadde jeg besókt deg da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i halsen, fryser og er bittelitt ensom.. :sukk:

Samma her :fryser::forkjola::klem: Det er tydelig at du er en wannabe-Doge siden du hermer å fælt :fnise:

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi hele 2014 har vært et drittår. Og det tar visst aldri slutt. Og jula kommer til å bli en eneste fyllefest for å glemme det året som har vært og alt den dritten det har medført. Håper så intenst at 2015 blir hakket bedre. Bare et lite hakk bedre, vær så snill.. Anonymous poster hash: fe1f0...287

Du kan jo la være å fyllefeste, så blir det litt bedre. Du har en del gode valg du kan ta selv vet du. ;)

Anonymous poster hash: d36b3...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ække'no wannabe-Doge, jeg er tvilingsjela di :opplyser::fnise:

Wow! :overrasket:

Den røde tvillingvoffen! :fnise:

Man bør vel passer seg for røde hunder? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...