Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg ikke tenkte en eneste nissetanke da jeg ryddet på dass, og kastet alle dorullkjernene. Her blir det ingen julestemning, hvis ikke en har litt flaks og får en skikkelig magesjau...

:fnise: uffda, måtte bare le litt.. håper ikke du får ønsket om magesjau oppfylt... :wow:

Håper julestemningen kommer likevel :hug:

Anonymous poster hash: 243f7...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg bór spórre hva magesjaue er. Har en slags liten anelse pá hva det kan vaere. :sjenert:

Jeg har hørt det før men er ikke helt sikker på hva det er men har en anelse, jeg tør ihvertfall ikke å google det i tilfelle det er det jeg tror det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg bór spórre hva magesjaue er. Har en slags liten anelse pá hva det kan vaere. :sjenert:

Annet ord for det er RauFoss (Rævfoss) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har hørt det før men er ikke helt sikker på hva det er men har en anelse, jeg tør ihvertfall ikke å google det i tilfelle det er det jeg tror det er

Ja rett, rett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...jeg er forelsket i en mann jeg har truffet gjennom en hobby. Og nå er det juleferie fra hobbyen og jeg ser ham ikke før langt ut i januar... snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

...jeg er forelsket i en mann jeg har truffet gjennom en hobby. Og nå er det juleferie fra hobbyen og jeg ser ham ikke før langt ut i januar... snufs

Tiden vil gá raskt. Snart er det januar igjen! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer...

Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer...

Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler..

Gratulerer med dagen! :roser::bursdag::smilyblomst::is:

Det skal nok bli bedre. Gled deg sammen med de som kommer, sá blir det nok fortsatt en kjempefin feiring! :hug::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke klinger en bjelle over meg. Sorry.

Gud jeg har akkurat skjønt hva det er! Ikke google det visst du vil beholde matlysten din

Litt trist/nedfor i dag fordi jeg føler meg håpløs :sukk:

Nei du er da ikke håpløs, du er dogtastic. Uten deg hadde ikke forumet vært det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer...

Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler..

Gratulerer med dagen!!!! Jeg ville gjerne komme, hadde jeg bare visst hvor du bodde... :hug:

Men du får en fin bursdag likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det snart jul, å mamma drar til Thailand. Ikke at det gjør noe, for jula er uansett ensom. Å fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, signalene er så mikset. Vil og vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...