Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Du stiller nok i en egen klasse, siden du i tillegg har en stor sekk "sovestøv" med deg, uansett hvor du går... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Du stiller nok i en egen klasse, siden du i tillegg har en stor sekk "sovestøv" med deg, uansett hvor du går... :lur:

Vist gjør jeg det. Tror vaktene har glemt hvem som fikk de til å sove når de var liten. Skamme seg skulle de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Heldekkende varmedress med varmende for i er tingen! :opplyser:

Er sá digg á gá rundt i sánt nár det er skikkelig kaldt ute. :jepp: Godt á kunne pakke seg godt inn i kulden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Vist gjør jeg det. Tror vaktene har glemt hvem som fikk de til å sove når de var liten. Skamme seg skulle de.

Ja men sá burde du ogsá vaere et bedre eksempel for dem á ikke drikke sá mye. De kan fá traumer av á se deg som annet enn uskyldig og god. Eller sá fár du denge sovestóv posen pá dem sá de starter med á snorke og du kan fritt gá inn pá det utestedet. :lol:

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Ja men sá burde du ogsá vaere et bedre eksempel for dem á ikke drikke sá mye. De kan fá traumer av á se deg som annet enn uskyldig og god. Eller sá fár du denge sovestóv posen pá dem sá de starter med á snorke og du kan fritt gá inn pá det utestedet. :lol:

Ja det burde jeg egentlig hehe. Men jeg så tydeligvis veldig full ut. Følte det ikke slik selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Crushen" min har fått seg kjæreste (som han har vært venn med i flere år via forsvaret, og de går også sammen der nå. Jeg så aldri hun som noe "trussel" (han er altfor kjekk for hu, sorry, og de var jo ikke mer enn venner), så sjokket ble så stort når jeg fant ut de var blitt sammen. Vi rakk aldri bli noe før han flyttet til andre siden av landet, og jeg sliter så med å komme meg over han.. det har liksom gått over 4 mnd. Aldri likt noen så godt, men dust som jeg er holdt jeg litt tilbake og turte aldri si hvor godt jeg likte han. Faen. Første gang jeg så han tenkte jeg "han SKAL jeg ha". Sånn føler jeg det virkelig aldri, og jeg vet han følte det samme. Følte jeg lot sjansen gå fra meg, og det er så jævla bittert.



Anonymous poster hash: 79315...a47
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi de sangene jeg ønsker å kjøpe, enten ikke finnes hos itunes, eller man må kjøpe hele albumet.

Noen som vet hvor man får tak i Lee Claytons 'I ride alone'? Har funnet den på grooveshark, men ikke i nedlastbar form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist fordi jeg trodde at jeg kom til å være et helt annet sted i livet mitt enn det jeg faktisk er, som om det er ting jeg skulle ha oppnådd nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

"Crushen" min har fått seg kjæreste (som han har vært venn med i flere år via forsvaret, og de går også sammen der nå. Jeg så aldri hun som noe "trussel" (han er altfor kjekk for hu, sorry, og de var jo ikke mer enn venner), så sjokket ble så stort når jeg fant ut de var blitt sammen. Vi rakk aldri bli noe før han flyttet til andre siden av landet, og jeg sliter så med å komme meg over han.. det har liksom gått over 4 mnd. Aldri likt noen så godt, men dust som jeg er holdt jeg litt tilbake og turte aldri si hvor godt jeg likte han. Faen. Første gang jeg så han tenkte jeg "han SKAL jeg ha". Sånn føler jeg det virkelig aldri, og jeg vet han følte det samme. Følte jeg lot sjansen gå fra meg, og det er så jævla bittert.

Anonymous poster hash: 79315...a47

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er trist fordi de sangene jeg ønsker å kjøpe, enten ikke finnes hos itunes, eller man må kjøpe hele albumet.

Noen som vet hvor man får tak i Lee Claytons 'I ride alone'? Har funnet den på grooveshark, men ikke i nedlastbar form.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er trist fordi jeg trodde at jeg kom til å være et helt annet sted i livet mitt enn det jeg faktisk er, som om det er ting jeg skulle ha oppnådd nå.

Kan ikke noen ting bli fortsatt nádd ná? Sjólv om det ikke ble som du trodde det fórst sá betyr det vel ikke at det aldri kan bli nádd seinere i livet? :klemmer:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg er usikker på jul. Å en som jeg ikke vet helt hvordan han har det.

Livet kan vaere litt tóft... Háper at julen ordner seg pá et vis for deg. Har du noen vennine du kan vaere sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så The Passion Of The Christ istad. Sitter her i stolen, og ble en smule kristen, samtidig som jeg synes utrolig synd på Jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...