Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...fordi jeg faktisk ikke får sovet - noe som jeg gjerne skulle ha gjort i hele natt, for jeg trenger søvnen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slettetbruker

Fordi Bring Me The Horizon, bandet jeg forguder og tilber, var i Stockholm i går, og jeg kunne ikke dra på den.. og det gjør fortsatt vondt. Og så fikk jeg vite at Pierce The Veil var der som oppvarming og.. og nå vil jeg bare dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg kjenner har en veldig lettvint holdning til dyreliv. Man skaffer seg dem

og avliver når de ikke passer inn lengre. Det gjør meg trist til sinns. Det var noen trivelige dyr. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettene blir ikke så avslappende og fornyende som jeg hadde likt. Drømmer så omfattende og halvveis negativt for tiden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Noen som jeg trodde så på meg som famile og virkelig likte meg pluss var glad i meg, tydeligvis ikke gjør det når det kommer til et stykke, bare utad fordi det er lettest sånn. Det verste jeg vet er smiskere. Hvorfor si noe når man ikke mener det? Er det ikke bedre å la være da?

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg, for jeg har ingen ide om hva jeg skal gjøre.. skal jeg velge jobb eller behandling.. går det ann å få begge deler.. jeg har vanskelig for å tro det. ikke kan jeg si opp heller, da får jeg jo ingen penger.. det er ingen annen jobb.. men har ingen å snakke med om dette.

Nå har jeg hatt panikk i to dager og orker snart ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nok en altfor ung fyr falt fra i dag. Philip Seymour Hoffman var en god skuespiller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er litt trist nå fordi "House Of Cards" nå er sett ferdig, nesten før jeg fikk snudd meg.... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest slettetbruker

Fordi helt siden jeg våknet i dag tidlig (i går tidlig???) , har jeg hatt et stort tomrom inni meg og jeg har bokstavelig talt vridd meg i smerter flere ganger, ikke fordi jeg har slått meg eller noe, men det gjør så vondt på innsiden og det føles ut som om det er et sort hull inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Fyss og fyss for en snakk det var på den karen i dag da.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi barnet mitt er sykt, og har spydd fem ganger til nå i natt. Jeg venter oppe litt til bare slik at jeg ser an formen på mini litt mer før jeg eventuelt legger meg igjen. En vask med 90 grader er i maskinen, og det er en til som venter når maskinen er klar. I morgen blir det å vaske gulv nøye med klorin. God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...